Je hoeft ook niet altijd nee te zeggen, zeker niet op zulke avonden, beetje genieten moet wel kunnen. Je zou hooguit wat verstandigere keuzes kunnen maken, vis/kip/biefstuk en geen bergen saus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
Pffff, erg lastig om disciplinair te zijn. Vaak denk ik voor het sporten, ik ga morgen wel. En dat iedere avond
Ook erg lastig om minder te eten. Van het weekend ook weer een BBQ gehad, kan moeilijk nee zeggen.
Komt dat niet omdat je met een best wel heftig schema begonnen bent? Je begon volgens mij met best wel een hoge frequentie per weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
Pffff, erg lastig om disciplinair te zijn. Vaak denk ik voor het sporten, ik ga morgen wel. En dat iedere avond
Nah, ik had als minimum 3 keer per week. Dat haal ik ook wel. Maar als ik meer wil dan is het of geen zin, tijd of een andere smoes.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:31 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Komt dat niet omdat je met een best wel heftig schema begonnen bent? Je begon volgens mij met best wel een hoge frequentie per week
Hmmm ja, ik had ook niet zo ongelofelijk veel genomen. Maar het is toch niet echt goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet altijd nee te zeggen, zeker niet op zulke avonden, beetje genieten moet wel kunnen. Je zou hooguit wat verstandigere keuzes kunnen maken, vis/kip/biefstuk en geen bergen saus.
Ik had ook een BBQ dit weekend, het vlees viel wel mee, maar echt belachelijk hoeveel saus en brood/kruidenboter er normaal ook bij gaat.
We waren vorige week uitgenodigd bij mijn schoonouders om te komen BBQ-en. Mijn schoonvader was nog speciaal komen vragen of we wensen hadden. Ik had gezegd dat ik niet wild ben van varkensvlees en dat ik niet kluif en of er wat groenvoer bij kon. Ik weet dat ze me een enorme zeikerd vinden dus ik had het maar niet te specifiek gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:26 schreef trovey het volgende:
..."Hoe maak ik een zo goedkoop mogelijke barbecue"...door rotzooi op de BBQ te leggen.
![]()
Als ik eens barbecue zorg ik altijd ervoor dat er ook gepofte aardappel en gegrilde groentes zijn....het vlees is bij mij niet hoofdzaak en wat er aan vlees is is dan ook goed....niet meteen biefstuk (dat is teveel voor de portemonee
) maar wel dingen als kipfilet, hamplap (en dan vaak als sate) etc. Alleen vlees zou me zelfs tegenstaan want ik zit razendsnel vol van vlees.
Ik ben ook niet van het kluivenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We waren vorige week uitgenodigd bij mijn schoonouders om te komen BBQ-en. Mijn schoonvader was nog speciaal komen vragen of we wensen hadden. Ik had gezegd dat ik niet wild ben van varkensvlees en dat ik niet kluif en of er wat groenvoer bij kon. Ik weet dat ze me een enorme zeikerd vinden dus ik had het maar niet te specifiek gemaakt.
Op de avond zelf bleek dat de BBQ buiten stond en dat wij binnen op de bank zaten met het bord op schoot. Op tafel stond een bizarre hoeveelheid saus en kruidenboter. Daarbij was er ongaar afbakbrood en van die salades op mayo basis (beenhamsalade and such, bleh). Het ene stuk vlees was nog vetter dan het andere, ik zag het vet gewoon van de spareribs afdruipen, het was echt te goor voor woorden. Zij eten niets liever dan vlees dat voor 50% uit vet bestaat.
Toen er een paar stukken afkluifvlees langs waren gekomen was mijn bord dus nog steeds leeg. Ik heb toen maar een lenzenprobleem gefaked en ben snel naar huis gegaan (vlakbij) en heb daar mijn bril opgezet en heb snel een paar happen salade uit de koelkast gegeten. Uiteindelijk heb ik die avond alleen een hamburger op. Ik heb daarna nog dagenlang honger gehad. Volgende keer ga ik niet meer mee met dit soort dingen, ze moeten me toch niet en dat is eigenlijk wel zo rustig.
Je niet meteen schuldig voelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmm ja, ik had ook niet zo ongelofelijk veel genomen. Maar het is toch niet echt goed.
Vandaag maar weer aan de sla enzo.
Ik was zo boos. Vraag dan niet aan me wat ik wil eten. Ze wisten het heus wel maar weigeren gewoon om rekening met me te houden. Ze kopen ook voor hun zoons cola en 7-up maar spa rood voor mij kopen is er niet bij, ik ken ze ten slotte nog maar 8 jaar...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef DarkElf het volgende:
Die bbq klinkt trouwens afschuwelijkgroot gelijk die smoes! Ik zou ook zoiets proberen
hmmm. Hier was het vandaag nog erger... Durf het niet eens op te schrijven. Morgen weer normaal doen, vandaag totaal los geslagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik ga per morgen hier posten wat ik op een dag eet. Op een of andere manier moet ik aan iets meer dan mezelf verantwoording afleggen voor mijn gevoel. Omdat ik maar niet afval, verlies ik de moed nogal wat afgelopen dagen resulteerde in heel slecht eetgedrag (o.a. Pizzabroodje, grote loempia, cookie dough, muffins, echt heel evil dus). En zo val ik natuurlijk helemaal niet af. En als mijn medicijnen aanslaan en het wel mogelijk is om af te vallen kan ik maar beter een gezonde levensstijl gewend zijn zodat het makkelijker gaat. Zo. Tijd voor een trap onder de kont
Same herequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef seasushi het volgende:
[..]
hmmm. Hier was het vandaag nog erger... Durf het niet eens op te schrijven. Morgen weer normaal doen, vandaag totaal los geslagen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |