abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96055929
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Je hebt dan in ieder geval geen geld meer over voor andere lekkere/ongezonde dingen ;)
:P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96064907
145 euro.. mijn hemel... daar kunnen wij als gezin 2,5 week van leven
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 27 april 2011 @ 22:06:48 #28
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96066285
Dat doe je knap, die 145 euro verbruik ik in m'n eentje al in die periode.

Nou koop ik dan wel vaak A merken enzo.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_96067206
Wij met 2 personen. Met hoeveel zijn jullie Muks?
Spoilers!
pi_96077931
4 personen en wij kopen heel bewust in, dat scheelt bergen weggooien en ik ben dol op aanbiedingen. Besteden hier ca 60-70 euro per week aan boodschappen. En nee niet alleen bij de aldi en lidl, juist niet want die blijken soms duurderd dan de AH ! :+
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96079611
Nog 1 ons (of eigenlijk 2) verwijderd van de eerste mijlpaal *O*

Squash tegenwoordig 2 keer per week en probeer daarnaast nu ook fitness in mijn week te passen. Gisteren voor het eerst gedaan.

Helaas is het allemaal wel laat op de avond (eind 22:00 - 22:30) waardoor ik veel moeite heb om daarna in slaap te vallen met al die adrnaline.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_96080965
Nu op BNR radio...weer die chocolade van 145 euro...cacao is eetlustremmend :o ....daar heb ik nou nooit wat van gemerkt. :') Wat een ongelooflijk gezever, koudgeperste cacao bla bla bla. :N
Optimist tot in de kist
pi_96081040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef trovey het volgende:
Nu op BNR radio...weer die chocolade van 145 euro...cacao is eetlustremmend :o ....daar heb ik nou nooit wat van gemerkt. :')
Ja maar jij eet chocola waarvan de cacao verhit is, deze ''wonder'' chocola is koudgeperst. Wel goed luisteren dame!

Na mijn post zag ik trovey's ninja edit :7
pi_96081167
Geef mij dan maar af en toe een blokje normale chocolade, zet ik de reep wel in de koelkast, is de cacao ook koud. :+
Vanmiddag naar de huisarts toe voor bloeddrukmeting en ook wegen...de weegschaal van de huisarts geeft altijd 2 ons minder aan dan mijn eigen weegschaal *O* ...jammer dan wel weer dat de weegschaal bij de dietiste (volgende week) altijd 9 ons hoger dan mijn eigen weegschaal is afgesteld. :')
Optimist tot in de kist
pi_96082841
Grote verschillen tussen al die weegschalen he. Gelukkig hou ik dievan thuis aan als leidraad.
pi_96083382
Voor mijn gevoel heb ik me maanden lang zitten volvreten, nouja, het blijkt een krap maandje te zijn. En voor mijn gevoel was ik alles wat ik afgevallen was, terug aangekomen en nog wel meer ook. Maar het valt allemaal gigantisch mee! Ik ben ongeveer 2 kilo aangekomen, dus er is nogsteeds 9 kilo af. Mooi! Nu kan ik er weer vol gemotiveerd tegenaan gaan. :D

Dat van die chocolade overigens, heb ik wel eens een poosje geprobeerd. Bij echte honger had ik een half blokje pure chocolade en dan kon ik er weer even tegenaan. Dat werkte een paar dagen, totdat ik de hele reep in 1 keer een stuk boeiender vond. :+ :@
pi_96084651
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:21 schreef Muks het volgende:
Grote verschillen tussen al die weegschalen he. Gelukkig hou ik dievan thuis aan als leidraad.
Ik heb twee weegschalen :P , ik hou de laagst wegende aan als leidraad. :') Weten jullie trouwens dat bij dietisten de weegschaal altid wat hoger staat afgesteld? Ik heb een kennis die in zijn werkzame leven nogal vaak met dietisten moest samenwerken (hij werkte bij een bedrijf wat babyvoeding maakt). en vertelde me dat dat het grote geheim is om mensen te motiveren, gewoon de weegschaal hoger afstellen zodat ze zich te pletter schrikken bij het wegen. _O-
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik me maanden lang zitten volvreten, nouja, het blijkt een krap maandje te zijn. En voor mijn gevoel was ik alles wat ik afgevallen was, terug aangekomen en nog wel meer ook. Maar het valt allemaal gigantisch mee! Ik ben ongeveer 2 kilo aangekomen, dus er is nogsteeds 9 kilo af. Mooi! Nu kan ik er weer vol gemotiveerd tegenaan gaan. :D

Dat van die chocolade overigens, heb ik wel eens een poosje geprobeerd. Bij echte honger had ik een half blokje pure chocolade en dan kon ik er weer even tegenaan. Dat werkte een paar dagen, totdat ik de hele reep in 1 keer een stuk boeiender vond. :+ :@

Dat is nou ook mijn probleem met chocolade. :')
Optimist tot in de kist
  donderdag 28 april 2011 @ 14:13:31 #38
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_96088818
mag ik hier ook spammen?
ik ben adhder pur sang, dus dit is al de derde keer dat ik probeer mee te posten, en kom dan drie maanden verder weer achter wat ik ook al weer wilde doen.

Vorig jaar een poging gedaan met prodimed, elf kilo afgevallen en er weer 9 aangekomen :(

dus nu toch maar proberen op de gezonde manier af te vallen door minder te snoepen en meer te bewegen, en als ik snoep een gezondere keuze te maken.

Ik ben al sinds vorige week maandag twee kilo kwijt!! :) en niet door minder te eten, maar door appels te eten ipv sultana en niet telkens als ik trek heb te snaaien.

ik probeer meer groene thee te drinken, maar daar word ik misselijk van dus dan maar visolie tabletten want dat schijnt ook te ondersteunen bij afvallen :)

En chocola hebben we genoeg in huis, maar daar mag ik van mezelf niet aankomen anders is het hek van de dam :P

ik wil in totaal 25 kilo kwijt en dan 61 kilo wegen.
Als ik dat vertel aan mensen kijken ze me raar aan, omdat ze niet vinden dat ik 25 kilo te zwaar ben, maar het is voor mij berekend als ideaal gewicht :)

ik wil die 25 kilo uiteindelijk in december kwijt zijn :) hopelijk lukt 't!!!
pi_96089190
Welkom Random!
  donderdag 28 april 2011 @ 14:25:13 #40
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96089274
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:13 schreef RandomMoron het volgende:
sultana
Dat soort dingen lijken onschuldig, maar dat zit bomvol suiker. Vanaf blijven, neem anders een Liga.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 28 april 2011 @ 16:08:16 #41
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96093013
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat soort dingen lijken onschuldig, maar dat zit bomvol suiker. Vanaf blijven, neem anders een Liga.
Kan nog wel praktisch zijn tijdens een duursportmoment....
Live life to the Ender :D
pi_96100018
0,5 gram erbij deze week, maarja, weekendje Engeland bij vriendje en geen beweging (niet wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan aan beweging elke dag), dus vooralsnog te overzien :).

En mag ik ook in de op?

~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  donderdag 28 april 2011 @ 19:12:15 #43
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_96100532
Bewegen... Wat was dat ook alweer? Sinds vorig weekend geen tijd meer voor gehad, elke dag tot 23:00 gewerkt. Gelukkig heb ik maar één avond naar de chips gegrepen. Maar om af te vallen zal het toch echt intensiever moeten ;)

Ik wil ook zo'n mooi plaatje in de OP, toe? :')

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_96109052
Hoi iedereen, ik moet afvallen. Nu ben ik bewuster aan het eten.

Had net als avondeten groenten met vis.

Maar heb toch weer trek.
Ik zat te denken aan eet bakje kwark met daarin een appel en een banaan en wat pitjes van een granaatappel ofzoiets.
Is dit wat?
Is dit een goed ontbijt als ik er ook wat zaadjes en nootjes en rozijntjes bij gooi?
pi_96115633
Ik post weer even mee....

Momenteel is het fietsseizoen weer begonnen...
(goed voor mijn dijspieren)

DE valkuil van vandaag,.....Te veel en te vaak opscheppen omdat ik iets te eten kreeg wat ik zelf niet weet te maken (En 't was ZO lekker)

Goede daad van vandaag.... ik heb extra kilometers gefietst en dat nog wel door de regen....
pi_96115733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef hemelsblauw het volgende:

Maar heb toch weer trek.
Ik zat te denken aan eet bakje kwark met daarin een appel en een banaan en wat pitjes van een granaatappel ofzoiets.
Is dit wat?
Is dit een goed ontbijt als ik er ook wat zaadjes en nootjes en rozijntjes bij gooi?
De meningen zijn verdeeld over het samen eten van fruit met andere zaken... maar fruit is volgens mijn tante een goede start (en die is toch aardig wat kilootjes kwijtgeraakt en gehouden ;)
pi_96116406
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 19:01 schreef joyvke het volgende:
0,5 gram erbij deze week
Dat is wel een heel erg precieze weegschaal :o

c_/
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_96116652
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 23:06 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat is wel een heel erg precieze weegschaal :o

c_/
Urgh ik zie nu pas hoe dom dat was. Moet dus 0,5kg zijn :P.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_96116741
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2011 21:28 schreef hemelsblauw het volgende:

Maar heb toch weer trek.
Is dit wat?
Het is opzich allemaal niet zo heel erg fout, maar het klinkt in mijn ogen wel heel veel, als je een hele banaan hebt, een hele appel, kwark en dan ook nog eens noten enzo erbij gaat doen. Maar dat ben ik maar he.
pi_96119808
Ik zou het op of een appel of een banaan of een bakje kwark houden. ;) Iemand zin in duif? :Y) Is vanavond spontaan aan komen lopen.....ja letterlijk lopen. :') Een sierduif zo te zien en laat ik nou altijd duivenvoer in huis hebben vanwege mijn eigen torteltjes *; ....hij is nu aan het bunkeren :o , blijkbaar honger (al melding gedaan bij Amivedi en als er niemand op komt dan heb ik er een duifje bij. :P ) ....en zo zijn we weer aanbeland in het dieetopic en eten en bewegen. :+
Optimist tot in de kist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')