abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2011 @ 21:30:26 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96522295
quote:
6s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voordeel van dit weer is dat ik uit mezelf heel vroeg wakker wordt
Ik ook, van het zweet :{

Maar vandaag erachter gekomen dat in m'n riem 1 gaatje losser kon :D Toch wel fijn dat je het met zulke simpele dingetjes merkt :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_96523458
quote:
6s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:23 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voordeel van dit weer is dat ik uit mezelf heel vroeg wakker wordt, dan doe ik elke ochtend 1 mile voor ik douche en s'avonds de bijbehorende pilates oefeningen. In het weekend probeer ik hetzelfde maar dan met de 2 mile variant.

Ik heb geen zin meer om meer miles te doen. Hoe meer ik afval hoe minder ''sportief'' ik word :+ Volgens mij is normaal gesproken andersom, ach het kan verkeren ;)
Vroeg opstaan, blijft hier een drama... wat voor weer het ook is :X

Ik heb hetzelfde als jij.. ben van nature gewoon niet sportief, dus hoop het straks wanneer ik ooit op gewicht ben enzo.. te kunnen beperken tot 2 keer per week :Y Als ik daarmee straks op gewicht kan blijven, zou dat bijzonder fijn zijn.
pi_96523605
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:30 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ook, van het zweet :{

Maar vandaag erachter gekomen dat in m'n riem 1 gaatje losser kon :D Toch wel fijn dat je het met zulke simpele dingetjes merkt :)
Heerlijk hè? Ik ben zelf meerdere maten afgevallen nu... zo fijn! O+ Ik heb zelfs al online gekeken naar nieuwe kleding dat een maat is wat nu nog niet comfortabel zit. Ik heb nu nog genoeg kleding (al vallen sommige dingen wel erg groot), maar als ik nu verder afval dan heb ik niets meer in de kast hangen, wat nog een beetje fatsoenlijk zit.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:00:44 #254
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96524515
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:47 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Heerlijk hè? Ik ben zelf meerdere maten afgevallen nu... zo fijn! O+ Ik heb zelfs al online gekeken naar nieuwe kleding dat een maat is wat nu nog niet comfortabel zit. Ik heb nu nog genoeg kleding (al vallen sommige dingen wel erg groot), maar als ik nu verder afval dan heb ik niets meer in de kast hangen, wat nog een beetje fatsoenlijk zit.
Ik moet sowieso nodig nieuwe kleding kopen. Misschien nog even wachten tot ik een wat kleinere maat kan kopen.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:54:49 #255
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_96528248
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Vroeg opstaan, blijft hier een drama... wat voor weer het ook is :X

Ik heb hetzelfde als jij.. ben van nature gewoon niet sportief, dus hoop het straks wanneer ik ooit op gewicht ben enzo.. te kunnen beperken tot 2 keer per week :Y Als ik daarmee straks op gewicht kan blijven, zou dat bijzonder fijn zijn.
Nou moet ik wel zeggen dat als ik iets van 3 dagen niets heb gedaan dat ik het dan wel mis hoor :+ Maar goed ik zie Vol 1 al heel lang niet meer als een work out, maar meer als ontspanning en een hele dag achter de pc zitten eruit ''walken en pilatesen'' :P
  maandag 9 mei 2011 @ 08:36:25 #256
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96535313
Gaat lekker bij jou PaarsBeestje ^O^

Hier viel het uiteindelijk wel mee, een halve kilo erbij na een week nergens naar kijken... Kan ook vocht zijn, het is flink warm hier en ik zit op 't verkeerde moment in m'n cyclus ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_96536516
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

Hoe gaat het met mijn miles buddies? Milen we nog? Ik heb bij Leslie de boost cables besteld en ze nu voor het eerst echt gebruikt. Mènnn.. dat is best heftig. Heb nu al spierpijn in de schouders. Ik probeer in ieder geval 2 miles per dag te doen deze week (en dan hoop ik heel erg dat het niet zo heet wordt deze week :X )

Ik heb de 5 mile fat burning walk-DVD van haar. Ik doe het nu een week vrijwel elke dag, en daarbij nog 2 keer Body Pump bij de sportschool.
Het fijne van haar DVD's is dat je het heel lang vol kan houden. Ik houd makkelijk 5 miles achter elkaar vol. Nadeel is dat het een vol uur duurt. Volgens mijn hartslagmeter verbrand ik er een hele dikke 500 kcal per keer mee. Ik val helaas niet af, want ik eet gewoon teveel, en die wijntjes en biertjes laat ik ook niet staan. Mijn eetknop moet echt om.
  Licht Ontvlambaar maandag 9 mei 2011 @ 09:55:42 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96536760
Heb alle tickers in de OP gegooid, geloof ik. Mocht je er niet bijstaan, gil dan even :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 9 mei 2011 @ 10:04:44 #259
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96536968
Gisteren heb ik meegedaan aan de Classico Giro door Utrecht. Was ook wel weer genoeg inspanning voor het weekend. Een beetje slecht eetpatroon gehad, bestaande uit ontbijt (krentenbollen (2x) en 2 bananen en onderweg nog 2 bananen en 2 krentenbollen (er was niet anders), ontbijt zat erbij in. 's Avonds pasta gegeten, voorzien van heel veel broccoli,spinazie en scampi's. Vast niet helemaal goed, maar wel verrekte lekker na zo'n ochtend/middag veel te veel fietsen :P
Live life to the Ender :D
  maandag 9 mei 2011 @ 10:46:21 #260
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96538097
PB, ik mile hier nog wel maar ik vind het zo moeilijk om in te plannen. Ik heb al zo'n waardeloos ritme. Ik red het op dit moment 2 x in de week, naast 2 x hardlopen. Ik merk wel dat het hardlopen beter gaat als ik de dag ervoor heb gemiled trouwens.

Ik zit er over te denken om die set van DVD's met die boost cables te kopen die zo gepromoot wordt. Hoe verloopt dat bestelproces? Ik zie dat je als niet Noord-Amerikaan niet gelijk in haar shop kunt bestellen maar dat het via de mail moet ofzo? Hoe lang duurt het voor je je spullen hebt?

Ik moet trouwens zeggen dat het psychologische trucje om hier dagelijks te posten wat ik heb gegeten wel werkt. Dan heb je trek in iets minder goeds en dan zie je in je hoofd je lijstje voor je en maak je toch makkelijker de keuze om niet toe te geven. Mijn hersens werken in mysterious ways ;)
Ik ben trouwens afgelopen 2 dagen vergeten om mijn lijstje te posten. Ik ga er vanavond weer mee verder. Er is afgelopen weekend niet veel bijzonders gebeurd. Ik heb een biertje op en hij was superlekker, that's all. Niet gesport, maar gisteren in de bloedhitte uren lang intensief schoongemaakt. Wij hebben een grote lichtkoepel in het dak. 't Ding moest dringend schoon van binnen en buiten, wat een klus... Heb er wel heerlijk op geslapen!
Spoilers!
  maandag 9 mei 2011 @ 11:33:02 #261
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_96539477
oef, dit weekend heb ik echt heel veel slechte dingen gegeten.
Zaterdag had ik een begrafenis, en omdat het precies tijdens de lunch viel hebben we vooraf croissantje gegeten, na glaasje wijn en wat hapjes..
savonds hadden we kaasjes en brood.

Gisterochtend een ontbijtje gehaald in een lokaal cafe, bij mijn ouders langsgeweest voor mama-dag, dus daar ook taart gekregen.
Savonds hadden ze eten gehaald bestaande uit babi pangang spek..
:P kortom..maar een weekje rustig(er) aandoen.
pi_96539735
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 09:55 schreef Sjeen het volgende:
Heb alle tickers in de OP gegooid, geloof ik. Mocht je er niet bijstaan, gil dan even :P
Thanks!

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik zit er over te denken om die set van DVD's met die boost cables te kopen die zo gepromoot wordt. Hoe verloopt dat bestelproces? Ik zie dat je als niet Noord-Amerikaan niet gelijk in haar shop kunt bestellen maar dat het via de mail moet ofzo? Hoe lang duurt het voor je je spullen hebt?

Op collagevideo.com kun je dit allemaal ook bestellen. Betalen kan via Paypal. De DVD's van Leslie zijn daar ook nog eens goedkoper dan op haar eigen site.
  maandag 9 mei 2011 @ 11:53:06 #263
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96540130
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:33 schreef RandomMoron het volgende:
oef, dit weekend heb ik echt heel veel slechte dingen gegeten.
Zaterdag had ik een begrafenis, en omdat het precies tijdens de lunch viel hebben we vooraf croissantje gegeten, na glaasje wijn en wat hapjes..
savonds hadden we kaasjes en brood.

Gisterochtend een ontbijtje gehaald in een lokaal cafe, bij mijn ouders langsgeweest voor mama-dag, dus daar ook taart gekregen.
Savonds hadden ze eten gehaald bestaande uit babi pangang spek..
:P kortom..maar een weekje rustig(er) aandoen.
Zo'n weekend had ik inderdaad ook. }:| Gelukkig heb ik het gisteren kunnen houden bij een klein beetje babi pangang en 1 biertje.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:42:15 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96541932
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:41 schreef cinnamongirl het volgende:

Op collagevideo.com kun je dit allemaal ook bestellen. Betalen kan via Paypal. De DVD's van Leslie zijn daar ook nog eens goedkoper dan op haar eigen site.
Ik heb net 4 dvd's uitgezocht die me erg aanspreken. En nu blijken de verzendkosten 23 dollar te zijn... Dat vind ik wel erg overdreven, eens even kijken of ik een andere optie kan vinden.
Spoilers!
pi_96543261
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb net 4 dvd's uitgezocht die me erg aanspreken. En nu blijken de verzendkosten 23 dollar te zijn... Dat vind ik wel erg overdreven, eens even kijken of ik een andere optie kan vinden.
Ik vind dat ook wel veel, maar daarentegen staat de dollar laag en zijn de kosten van de DVD's dat ook. Maar de verhoudingen zijn idd scheef.
Ik heb besteld The Biggest Loser: Power Walk en Walk Slim 4 Fast Miles. Aan de reviews gezien een goede keus!

Vanaf vandaag vul ik weer alles in op valtaf.nl. Ik eet toch meer dan ik dacht.

Verder vind ik de opmerking die hier eerder werd gemaakt over dat 2 keer per week pasta eten teveel zou zijn, een beetje vreemd. Het gaat er toch om dat je meer verbruikt dan je erin stopt? Dus wat maakt het dan uit *wat* je eet? Pasta heeft natuurlijk wel een hoge caloriedichtheid, dus moet je natuurlijk wel opletten dat je lunch en ontbijt wat minder kcal bevatten.
pi_96543501
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 08:36 schreef flugeltje het volgende:
Gaat lekker bij jou PaarsBeestje ^O^

Hier viel het uiteindelijk wel mee, een halve kilo erbij na een week nergens naar kijken... Kan ook vocht zijn, het is flink warm hier en ik zit op 't verkeerde moment in m'n cyclus ;)
Valt hartstikke mee dus *O*

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 11:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Oeh, bedankt voor de tip ik zie dat ze allemaal dvd's hebben, die ze bij Leslie zelf niet meer hebben..

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Uit ervaring kan ik melden dat de verzendkosten bij Leslie nog veel hoger zijn :X Ik denk dat er weinig opties zijn die goedkoper uitvallen. Ik heb zelf een aantal weken terug nog bij Amazon.com gekeken, maar daar is het ook erg duur.
pi_96543721
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:22 schreef PaarsBeestje het volgende:

Oeh, bedankt voor de tip ik zie dat ze allemaal dvd's hebben, die ze bij Leslie zelf niet meer hebben..

Jij ook bedankt voor de tip, want door jou -ik lurk al een tijdlang mee hier- heb ik de WATP-video's ontdekt. Het heeft misschien een suf imago, maar met buiten wandelen haal ik nooit de 5 miles/ 8 km. Daarvoor zijn er gewoon teveel obstakels, waardoor je hartslag niet verhoogd blijft. En dat is zo belangrijk voor vetverbranding. Hardlopen kan ik ook maar hou ik lang niet 8 km lang vol. En andere aerobicvideo's vind ik weer te heftig en te belastend voor mijn gewrichten of te ingewikkeld qua pasjes en bewegingen.
pi_96543951
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 10:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
PB, ik mile hier nog wel maar ik vind het zo moeilijk om in te plannen. Ik heb al zo'n waardeloos ritme. Ik red het op dit moment 2 x in de week, naast 2 x hardlopen. Ik merk wel dat het hardlopen beter gaat als ik de dag ervoor heb gemiled trouwens.

Ik doe 1 mile 's ochtends en 2 of 3 miles 's avonds, afhankelijk van hoeveel tijd ik heb (en hoeveel zin!). Ik doe workouts op alle dagen behalve woensdag en vrijdag, dus vijf dagen in de week. Straks als ik voldoende ben afgevallen, hoop ik dit nog maar 2x in de week te hoeven doen.

Die boost cables zijn een beetje tricky overigens. Wanneer je ze krijgt aangeleverd, dan is het de bedoeling dat ze vastklemt, maar dat systeem werkt dus niet. Mocht je echt interesse hebben, pm dan even, want dan maak ik even foto's hoe ik het heb opgelost.
Ze zijn wel uitzonderlijk effectief overigens. Ik merk veel meer dan bij de stretchieband, dat ik ze heb gebruikt.

Het duurde ongeveer 4 tot 6 weken (oid) voordat ik m'n spulletjes binnen had.

quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:27 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Jij ook bedankt voor de tip, want door jou -ik lurk al een tijdlang mee hier- heb ik de WATP-video's ontdekt. Het heeft misschien een suf imago, maar met buiten wandelen haal ik nooit de 5 miles/ 8 km. Daarvoor zijn er gewoon teveel obstakels, waardoor je hartslag niet verhoogd blijft. En dat is zo belangrijk voor vetverbranding. Hardlopen kan ik ook maar hou ik lang niet 8 km lang vol. En andere aerobicvideo's vind ik weer te heftig en te belastend voor mijn gewrichten of te ingewikkeld qua pasjes en bewegingen.
Ik vind de WATP video's echt geweldig. Je zou echt ook even naar de video's van Mala moeten kijken. Daar zit 1 versie bij waarin veel squats zitten. Pijnlijk de volgende dag, maar ook weer zeer effectief voor de dijspieren. Trappen beklimmen is ineens een stuk makkelijker geworden (maar als jij 5 miles eenvoudig volhoudt, ben je in veel betere conditie dan ik, ik moest in het begin aan het zuurstof na 1 mile :@ )

Ik heb bij die link van jou al tig dvd's gezien die ik graag wil hebben.. heel fijn als je voldoende afwisseling hebt *O* Nu heb ik er al flink wat volgens mij, zal vanavond even tellen.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:28:57 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96546309
http://www.totalfitnessdvds.com/

Die kwam ik ook nog tegen maar daar zijn de DVD's weer een stuk duurder maar de verzendkosten erg laag. Voor mij is het uiteindelijk toch goedkoper om via totalfitnessdvds te kopen dus dat ga ik vanavond maar eens doen als man met de creditcard thuis is ;) Het scheelt ongeveer 10 euro op 5 dvd's tussen collage en totalfitness inclusief verzendkosten.

Tipje: bij totalfitness kan je een couponcode invoeren voor 10% korting: 10off.

Ik ga voor de zekerheid vanavond ook nog even vergelijken met Amazon. Heb eerst de creditcard nodig voor ik kan zien wat de verzendkosten zijn.
Spoilers!
  maandag 9 mei 2011 @ 15:15:01 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96548190
Pff, ik ging even sportief doen en zette voor de eerste keer een Ellen Barrett filmpje op. Ik hield het met moeite een kwartier uit, wat zwaar zeg. Mijn armen zijn ivm whiplash niet zo goed geconditioneerd. Ik heb het maar afgerond met een filmpje 500 steps in 5 minutes van Leslie en heb daar gewichtjes bijgepakt. Toch nog 20 minuten beweging zo bij elkaar ;)
Spoilers!
pi_96558644
quote:
(maar als jij 5 miles eenvoudig volhoudt, ben je in veel betere conditie dan ik, ik moest in het begin aan het zuurstof na 1 mile :@ )

Ik heb bij die link van jou al tig dvd's gezien die ik graag wil hebben.. heel fijn als je voldoende afwisseling hebt *O* Nu heb ik er al flink wat volgens mij, zal vanavond even tellen.
Ik heb geen goede conditie en ik ben altijd auberginekleurig na het trainen maar ik hou het makkelijk vol. Gewoon gáán. En mijn hartslag ligt keurig in de 'zone'.

@LS: dank voor jouw tip, ik ga even kijken op die site.

Mijn lijstje:

ontbijt:
2 bruine boterhammen met 2 plakjes kipfilet
glas Optimel

lunch:
portie zalmsalade met 1 bruine boterham
1 beker karnemelk

tussendoor:
1 cup-a-soup

diner:
kipdrumsticks met sperziebonen, krieltjes, cherrytomaatjes. Volgens Appie-site 475 kcal per portie.
  maandag 9 mei 2011 @ 19:01:11 #272
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96558797
Ik had dan zaterdag die climber (die twee pedalen waar je op staat en steeds omhoog moet), dat vond ik pas zwaar :{ was na 3 minuten al bekaf.
pi_96559714
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 18:58 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb geen goede conditie en ik ben altijd auberginekleurig na het trainen maar ik hou het makkelijk vol. Gewoon gáán. En mijn hartslag ligt keurig in de 'zone'.

@LS: dank voor jouw tip, ik ga even kijken op die site.

Ik ben een stuk zwaarder dan jij en dat helpt niet natuurlijk. 5 miles kan ik tegenwoordig wel, maar dan ben ik wel lichtelijk buiten adem :') *understatement*

@juicy De step vind ik goed te doen, dat komt ook omdat er geen lift is in het pand waar ik nu werk, trappen kunnen lopen is een must :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
http://www.totalfitnessdvds.com/

Die kwam ik ook nog tegen maar daar zijn de DVD's weer een stuk duurder maar de verzendkosten erg laag. Voor mij is het uiteindelijk toch goedkoper om via totalfitnessdvds te kopen dus dat ga ik vanavond maar eens doen als man met de creditcard thuis is ;) Het scheelt ongeveer 10 euro op 5 dvd's tussen collage en totalfitness inclusief verzendkosten.

Tipje: bij totalfitness kan je een couponcode invoeren voor 10% korting: 10off.

Ik ga voor de zekerheid vanavond ook nog even vergelijken met Amazon. Heb eerst de creditcard nodig voor ik kan zien wat de verzendkosten zijn.
Ook dat ziet er weer goed uit :Y (ik word er helemaal hebberig van.. :@) Bedankt! :)
  maandag 9 mei 2011 @ 19:19:52 #274
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_96559816
quote:
7s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
@juicy De step vind ik goed te doen, dat komt ook omdat er geen lift is in het pand waar ik nu werk, trappen kunnen lopen is een must :P
Nou ja, ik woon op 4 hoog, dus ik loop een paar keer per dag die trappen. En juist daar raak ik soms een beetje buiten adem, vandaag ook die oefening .
pi_96560002
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 19:19 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nou ja, ik woon op 4 hoog, dus ik loop een paar keer per dag die trappen. En juist daar raak ik soms een beetje buiten adem, vandaag ook die oefening .
Veel squats om de dijspieren te trainen. Ik heb een paar keer gigantische spierpijn gehad na wat van die sessies, maar sindsdien gaan de trappen toch een stuk beter (en het helpt als je gewoon minder zwaar bent..). Je hebt toch gewoon minder om naar boven te slepen. Ik ben nu bijna 20 kg kwijt, maar als ik nu 10 kg of zoiets moet tillen, vind ik dat toch bijzonder zwaar om zomaar even te sjouwen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')