quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Of gewoon je zwembandje er niet aflijnen.
Aardbeien zijn inderdaad lekker. Alleen een beetje jammer dat ik zo'n bakje nooit in mn eentje op krijg voordat het bederft.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Haha, zouden we melig worden van de honger?
Ik kan sinds deze week echt merken dat de natuur wat voorloopt. De komkommers zijn nu al heerlijk, die 1+1 gratis van mijn AH wel in ieder geval. En ik heb vanmiddag de goddelijkste aardbeien die ik in jaren op heb gekocht bij de Makro. Gezond smaakt zoveel beter in de zomer!
Wij krijgen ze samen wel op hier maar ik kon ze vandaag niet eten. Had al 2 glazen smoothie en een kiwi op en dan zou het wel erg veel fruit worden. Morgen zijn ze vast ook nog lekker.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aardbeien zijn inderdaad lekker. Alleen een beetje jammer dat ik zo'n bakje nooit in mn eentje op krijg voordat het bederft.
En wij allemaal blijven vanzelf wel drijven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:03 schreef Ender_W het volgende:
Heel hard zwemmen schijnt ook goed te zijn voor de lijn
Een bakje aardbeien niet opkrijgenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aardbeien zijn inderdaad lekker. Alleen een beetje jammer dat ik zo'n bakje nooit in mn eentje op krijg voordat het bederft.
Dan zal het apparaat denk ik wel liegen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:53 schreef MalaCocinera het volgende:
8 kilo aan spieren bij????!!! In zo weinig tijd?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan zal het apparaat denk ik wel liegen.
4,5 kilo vet kwijt in 2 weken?? hoe heb je dat gedaan??quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:15 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag weer wezen trainen en wegen. Wel mooi dat er 4,5 kg vet af is in 2 weken, alleen wel 4 kg spieren bij
Maakt an sich niks uit, maar toch wel een teken dat ik nog iets teveel eet. Dus daar moet ik weer aan werken. Moet nu een eetdagboek bij houdendus daar weer komen week mee aan de slag.
Wel is mn BMI weer 1 punt omlaag. In totaal sinds het begin van mn totale gewicht is er nu 5 kg af (dus in 6 weken), maar wel 8kg aan spieren erbij.
Veel krachttraining en daardoor spieren opbouwen die al het vet verbranden. Drie keer in de week.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 18:02 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
4,5 kilo vet kwijt in 2 weken?? hoe heb je dat gedaan??
Voordeel van dit weer is dat ik uit mezelf heel vroeg wakker wordt, dan doe ik elke ochtend 1 mile voor ik douche en s'avonds de bijbehorende pilates oefeningen. In het weekend probeer ik hetzelfde maar dan met de 2 mile variant.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Vanochtend 19,5 kg eraf.. Mijn eerste doel is 40 kg eraf. En eigenlijk ben ik daarna nog te zwaar, maar ik zou dik () tevreden zijn, wanneer dit me lukt.
Ik ben ook de laatste weken een beetje de weg kwijt. Ik snack teveel, sport te weinig en val nog maar weinig af. Dit weekend mezelf een schop onder de kont gegeven, alles wat slecht is om te eten weggegooid en weer fijn gesport. Hopelijk gaat het komende week beter, want dan ben ik wel weer op de goede weg.
Hoe gaat het met mijn miles buddies? Milen we nog? Ik heb bij Leslie de boost cables besteld en ze nu voor het eerst echt gebruikt. Mènnn.. dat is best heftig. Heb nu al spierpijn in de schouders. Ik probeer in ieder geval 2 miles per dag te doen deze week (en dan hoop ik heel erg dat het niet zo heet wordt deze week![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |