Lambikje heeft daar wel een antwoord opquote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef huupia het volgende:
Ik zit ook in het topic over de 'nepaanslagen' van 9/11 en je ziet daar dezelfde soort 'bewijzen' voorbijkomen. Wilde verhalen op internet die als feit aangenomen worden. Gewoon omdat men graag een vijand heeft als een overheid die alle kost wat het kost geheim wil houden en iedereen wil belazeren. En waarom ze dat zouden willen. Ehhh.... tja.
En hoe ze dat geheim kunnen houden... ehhhh tja..
Dus: Getuigenverklaringen maar afschaffen in het rechtsysteem ?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:08 schreef P8 het volgende:
Lambikje heeft daar wel een antwoord op![]()
Maar om me ook maar even in deze discussie te mengen: Getuigenverklaringen zijn niet serieus te nemen als je een beetje verstand hebt van hoe de hersenen werken. Zelfs niet als er zoveel zijn. Er zijn ook mensen die Tupac Shakur en Elvis Presley (na hun dood) IRL hebben gezien. Betekent dat, dat ze nog leven?
Hell, er zijn miljoenen mensen die Jezus/Mo/Krishna etc. hebben gezien. Zegt ook niks.
Eh nee, dan sta je onder ede. Dan staat je eigen broodwinning niet op het spel.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dus: Getuigenverklaringen maar afschaffen in het rechtsysteem ?
Er zijn landen waar ze je er levenslang mee opsluiten of zelfs de doodstraf geven, op basis van 1 getuigenverklaring. (waarbij de 'verklaring' wellicht nog dubieuzer is)
Je kunt natuurlijk wel wat redenen vezinnen, maar om zo'n enorm ingewikkeld complot wat bijna niet te managen is dus als aannemelijk te kenmerken gaat me veel te ver.quote:Het waarom men dat zou willen laat zich raden, en ook het hoe ze dat geheim kunnen houden is geen rocket science.
Binnen het rechtsysteem zijn getuigenverklaringen geen bewijzen, maar slechts aanwijzingen. En dat is niet voor niets. Ik kan me een documentaire herinneren waar een groep proefpersonen met één verhulde participerende onderzoeker tijdens een trip oid werden omgeleid. Er was niks raars te zien. De onderzoeker liet na afloop iets vallen als: "hebben jullie dat rare metaalachtige spul ook gezien?".quote:Op donderdag 28 april 2011 12:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dus: Getuigenverklaringen maar afschaffen in het rechtsysteem ?
Er zijn landen waar ze je er levenslang mee opsluiten of zelfs de doodstraf geven, op basis van 1 getuigenverklaring. (waarbij de 'verklaring' wellicht nog dubieuzer is)
Mja, ben het er op zich ook wel mee eens dat getuigenverklaringen vaak en an sich behoorlijk onbetrouwbaar zijn. De één wat meer dan de ander.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:27 schreef VitaminWater het volgende:
Eh nee, dan sta je onder ede. Dan staat je eigen broodwinning niet op het spel.
Een getuige van een overval bijv. of in Alphen vind ik persoonlijk veel betrouwbaarder dan iemand die het monster van Loch Ness claimt gezien te hebben, of eentje die ontvoerd is door aliens.
Jij niet?
Hangt ervan af hoe je het aanpakt. De 'deelnemers' hoeven niet allemaal op de hoogte te zijn. Liever niet zelfs. Plausible denialquote:Je kunt natuurlijk wel wat redenen vezinnen, maar om zo'n enorm ingewikkeld complot wat bijna niet te managen is dus als aannemelijk te kenmerken gaat me veel te ver.
Dit zijn geen gekopieerde beweringen. Ik heb het vanaf de live uitzending van het 2e toestel nauwlettend gevolgd. Bush wilde ECHT geen onderzoek beginnen. De plaats delict is ECHT direct opgeruimd en verscheept naar China, zonder fatsoenlijk sporen onderzoek. etc.quote:En wat je verder als feit weergeeft, met bewijs vernietigen, draaien, niet willen onderzoeken e.d. heb ik gewoon erg mijn vraagtekens bij. Veel mensen kopiëren elkaars beweringen. Vooral die verwijzingen naar veel Engelstalige rapporten van iedereen doet mij vermoeden dat men elkaar napraat, want ik geloof nooit dat iedereen zo goed Engels kan lezen dat men technische rapporten kan doorspitten en daar fouten in kan vinden.
Ik zal me binnenkort even inlezen op dat hele NIST e.d. want ik weet daar weinig tot niks vanaf.
Hoezo niet? Kijk alleen al eens naar Turkije, meer alien dan dat vind je ze nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef amenth het volgende:
buitenaards leven bestaat niet en zal nooit komen ook geef je hoop maar op.. daggg
Lezen is voor mensen die zeer graag willen geloven, zoals jij, heel erg moeilijk, blijkt alweer. In de door jouzelf aangehaalde pdf en op de door jouzelf aangehaalde pagina in de betreffende pdf staat heel helder dat het hier gaat om een fictieve dataset. Hoe moeilijk is dat nu te missen op een pagina van 35 regels? Wat snap je niet aan de zin "Laten we aannemen dat we de volgende 32 regels aan data hebben ontvangen van een buitenaardse bron". En dan vooral het stukje Laten we aannemen [...] ?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jawel.
Door dit document. Pagina 83.
http://www.nsa.gov/public(...)nication_with_et.pdf
(Had deze link in eerste instantie gemist)
Verder ben ik het nog steeds niet eens met je betoog dat een journal met een mogelijke ontcijfering ALLE gegevens van de transmissie zou moeten hebben.
http://www.nsa.gov/public_info/_files/ufo/key_to_et_messages.pdf
Hierin wordt een uitleg gegeven van een ontcijfering met de daarvoor alle relevante informatie. Al het andere is voor DEZE ontcijfering niet belangrijk en dus ook niet meegenomen in deze journal.
Zodra je in het bedrijfsleven zit leer je hoe je documenten leert opstellen met enkel relevantie informatie. Je manager is niet geïnteresseerd in irrelevante details, hij wil enkel je oplossing zien en hoe je deze oplossing hebt verkregen. Met die inslag las ik dus ook het originele document.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 28 april 2011 19:37 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Lezen is voor mensen die zeer graag willen geloven, zoals jij, heel erg moeilijk, blijkt alweer. In de door jouzelf aangehaalde pdf en op de door jouzelf aangehaalde pagina in de betreffende pdf staat heel helder dat het hier gaat om een fictieve dataset. Hoe moeilijk is dat nu te missen op een pagina van 35 regels? Wat snap je niet aan de zin "Laten we aannemen dat we de volgende 32 regels aan data hebben ontvangen van een buitenaardse bron". En dan vooral het stukje Laten we aannemen [...] ?
Jij doet nu dus de aanname dat superieure technologie betekent dat je niet kunt neerstorten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Soberso denken dat aliens met veruit superieure kennis en technologie hier gaan neerstorten of zich gevangen laten nemen
In zekere zin wel ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij doet nu dus de aanname dat superieure technologie betekent dat je niet kunt neerstorten.
En dat je met superieure technologie ook niet gevangen kunt worden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja.
500000000²²² lichtjaar reizen en de techniek daarvoor hebben, en dan precies hier neerstorten. Ik geloof er niks van.
Theoretisch kan dat wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
In zekere zin wel ja.
500000000²²² lichtjaar reizen en de techniek daarvoor hebben, en dan precies hier neerstorten. Ik geloof er niks van.
De originele theorie achter de atoombom is eigenlijk al meer dan honderduizendjaar oud maar werd duidelijker beschreven in de verhalen rond de tijd van Jezus. Er hebben een aantal zeer grote explosies plaatsgevonden in die periode en op de plekken daarvan hebben ze in onze tijd stoffen gevonden en zand wat is getransformeerd in glas wat allerlei bestandsdelen/sporen bevatte die alleen een atoombom die wij nu kennen zal achterlaten. Deze plekken stamde dus uit de tijden en verhalen rond Jezus en Mozes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:48 schreef P8 het volgende:
Funkmeester, kun je voorbeelden geven van de technologieën die Hitler volgens jou uit ufo's heeft gehaald?
Als ze echt technologieën van de aliëns hadden overgenomen, denk je niet dat ze de Amerikanen (hoewel je de rol van de Russen schijnbaar makkelijk verwaarloosbaar klein maakt) makkelijk hadden kunnen weren?
En je hebt het over de atoombom, maar de theorie achter de atoombom was al 40 jaar ouder. Alle drie de grootmachten waren bezig met de ontwikkeling hiervan. Amerika won deze wedstrijd, zoals de geschiedenis ons vertelt.
altijd weer leuk om te horen waarom zouden aliens zover reizen om hier te komen ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
In zekere zin wel ja.
De originele theorie achter kernsplijting en fusie is zo oud als de wet is. Dat is dus plusminus 13,5 miljard jaar. Je claimt dat er "duidelijke" verhalen zijn van rond de tijd van Jezus over dit principe. Ik denk dat het niet raar is als ik dan om bronnen vraag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef funkmeester het volgende:
[..]
De originele theorie achter de atoombom is eigenlijk al meer dan honderduizendjaar oud maar werd duidelijker beschreven in de verhalen rond de tijd van Jezus. Er hebben een aantal zeer grote explosies plaatsgevonden in die periode en op de plekken daarvan hebben ze in onze tijd stoffen gevonden en zand wat is getransformeerd in glas wat allerlei bestandsdelen/sporen bevatte die alleen een atoombom die wij nu kennen zal achterlaten. Deze plekken stamde dus uit de tijden en verhalen rond Jezus en Mozes.
Volgens mij had de atoombom minder prioriteit bij Hitler, omdat hij meer heil zag in de ontwikkeling van nieuwere tanks. Daarnaast had hij inderdaad een staf die wat dit betreft minder goed functioneerde dan de Amerikaanse.quote:Dat de drie grootmachten ermee bezig waren klopt, maar ze hadden simpelweg de techniek niet om deze theorie te verwezenlijken het lukte ze niet. Hitler was de eerste die dat wel lukte maar vanwege zijn strijdlust en plan om New York te vernietigen met de atoom bom werd hij tegengewerkt door zijn eigen technische staf.
Denk je niet dat als Hitler voertuigen had kunnen maken die ook maar 1% van de kracht hadden van voertuigen die blijkbaar (minimaal) tientallen tot honderden lichtjaren af kunnen leggen, meer dan genoeg was geweest om de gehele oorlog te winnen?quote:Het probleem voor Hitler was in de WW2, hij begon goed en sterk en was oppermachtig maar de techniek was te geadvanceerd, hierdoor konden ze het niet perfectioneren en veel vliegvoertuigen bleven bij testtoestellen die niet bruikbaar waren. Er was wel documentatie gevonden van vliegtuigen met een schotel(ufo)achtige vorm maar deze waren dus niet 100% bruikbaar.
Natuurlijk. Heel veel technologieën zijn op meerdere vlakken toepasbaar.quote:In andere gevechtsvliegtuigen waarmee de nazi's destijds succesvol waren, was er meer gebruik gemaakt van vormen en plaatsing van elementen om deze toestellen meer wendbaar te maken in de lucht. Naast lucht, gebruikte hij deze technologie ook voor torpedo's en andere submarine uitvoeringen.
Die technologie konden ze niet uit de ufo documentatie halen?quote:Het meeste succes wat Hitler boekte met deze technologie vind je in de destijds superieure V2 raket. Dit was eigenlijk een pre-model van de raket waarmee de Amerikanen later mee naar de maan vlogen. Hitler gebruikte deze technologie om een groot scala aan verschillende bommen te ontwikkelen waarmee hij de halve wereld zou kunnen bereiken.
Maar de ontwikkelingen in brandstof waren nog niet gevorderd genoeg om deze raketten de power te geven om daadwerkelijk zo ver te kunnen reizen.
Heb je uberhaupt enig idee van de rol die de Sovjet Unie heeft gespeeld in de tweede wereldoorlog?quote:De reden dat ik de Russen bewust even buiten beschouwing laat is omdat zij de strijd om technologie simpelweg hadden verloren met de Amerikanen. De Amerikanen hadden bijna alles al geplunderd, de Russen hadden wel wat technologie weten te bemachtigen maar hier is vrij weinig over bekend.
Want? Hij had immers toch al verloren.quote:Hitler wist dit, die wist dat deze ondergrondse strijd bezig was tussen de oppermachten en daardoor heeft hij richting het einde van de WW2 ontzettend veel materiaal laten vernietigen en verdwijnen, hij wilde koste wat het kost niet dat de andere partijen in handen kwamen van zijn vondsten en technische uitwerkingen daarvan.
En 50 jaar voor WO2 had nog nooit iemand gehoord van een auto. En 100 jaar dáárvoor had praktisch niemand van de stoommachine gehoord. En toen ze dat wel hoorden dachten ze dat je kop van je romp zou waaien als je te snel zou gaan met een trein. Punt is: de explosie van technologische ontwikkelingen van de afgelopen 300 jaar is prima aan andere dingen toe te kennen dan aan ufo's.quote:Het is ook niet voor niks dat de Russen en de Amerikanen "opeens" in redelijk korte tijd na de WW2 in staat waren om de ruimte in te vliegen. Maar door de vele vernietigde documentatie in opdracht van Hitler bleven er veel zwarte gaten over voor de overige oppermachten, het koste hun veel moeite deze gaten te vullen of te omzeilen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |