abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96067810
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Als de juiste "klik" er is dan hoef je niets te sturen. Dan gaat dat gewoon vanzelf.
Als die klik er is; neemt de vrouw dan ook initiatief?
pi_96067857
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Axel1988 het volgende:
Ja hoor. Dan doen vrouwen dat zeker is mijn ervaring.
pi_96067858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Zou jij een psychiater willen dokken voor een sessie waarbij hij zegt "als het goed komt komt het goed". Dan laat je je patient alsnog over aan het lot. Mooi als het goed uitpakt. En zonee...ja..

Dat zijn van die non-antwoorden man :)

En dan zeker vol blijven houden dat dat het antwoord is. Hoe help je mensen daarmee?
Alsof een psych alleen dat zegt...of uberhaupt dat zegt. :')
pi_96067974
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja hoor. Dan doen vrouwen dat zeker is mijn ervaring.
Nee dan heb ik nooit een klik gehad.
pi_96068080
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Natuurlijk, vrouwen zijn ook mensen. ;)
pi_96068192
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof een psych alleen dat zegt...of uberhaupt dat zegt. :')
Hoezo? Zo'n kerel kan niet een mes pakken en je hersens ermee repareren. Hij geeft jou alleen handvaten, als je daar niks mee doet dan kies je er zelf voor. Dus hij heeft niet het antwoord op die vraag, die heb je zelf in je eigen handen.
pi_96068209
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja hoor. Dan doen vrouwen dat zeker soms is mijn ervaring.
Vrouwen zijn ook wel eens verlegen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:32:13 #233
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96068259
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee dan heb ik nooit een klik gehad.
Of je hebt alleen zeer verlegen vrouwen getroffen. Dat kan ook hè! :Y
Want geloof het of niet, die zijn er. :D

Woon je in een dicht bevolkt gebied (= een hoop meer 'testmateriaal') of wat landelijker?
Dat kan ook een rol spelen. Dorpse mensen oordelen vaak op wat ze over iemand gehoord hebben, etc... Slaat nergens op natuurlijk, maar zo gaat het wel. Ook zijn ze meestal wat introverter dan de gemiddelde stadsmens.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96068306
quote:
4s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef Godshand het volgende:
Vrouwen zijn ook wel eens verlegen...
Ja, net als mannen. Het zijn net mensen. O+
pi_96068607
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dorpse mensen oordelen vaak op wat ze over iemand gehoord hebben, etc... Slaat nergens op natuurlijk, maar zo gaat het wel.
Valt wel mee. Dat doen ze in de stad ook. Daar zijn ook lokale dorpen zoals scholen, buurthuizen en "werk". Het geroddel is er niet van de lucht :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96068625
quote:
Ook zijn ze meestal wat introverter dan de gemiddelde stadsmens.
Zou dat wel kloppen want in een beetje stad wonen natuurlijk veel meer mensen. :+
  woensdag 27 april 2011 @ 22:38:52 #237
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96068791
Zou het mogelijk zijn om met een uitkering van 900,- in een stad als Amsterdam te gaan wonen. En wel zo dicht mogelijk in de buurt van of zelfs in het centrum?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 27 april 2011 @ 22:39:02 #238
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96068801
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Valt wel mee. Dat doen ze in de stad ook. Daar zijn ook lokale dorpen zoals scholen, buurthuizen en "werk". Het geroddel is er niet van de lucht :')
En ik maar denken dat het aan mijn dorp lag. :')
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Zou dat wel kloppen want in een beetje stad wonen natuurlijk veel meer mensen. :+
Ooh.. Is dat het. :+
Ik had een verkeerde definitie van introvert in mijn hoofd, zie ik nu. :@
Zo leren we elke dag wat bij. O+
  woensdag 27 april 2011 @ 22:41:21 #239
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96068962
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, net als mannen. Het zijn net mensen. O+
Jamaar vrouwen zijn van nature kattig vind ik,. Die hebben een hele andere aanpak nodig. Andere protocol voor omgang enzo. En daar (denk ik) hebben mannen in dit topic vooral problemen mee.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 27 april 2011 @ 22:41:22 #240
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96068963
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:38 schreef Schenkstroop het volgende:
Zou het mogelijk zijn om met een uitkering van 900,- in een stad als Amsterdam te gaan wonen. En wel zo dicht mogelijk in de buurt van of zelfs in het centrum?
Ik denk het niet. :{

-edit- al zijn de regels voor huurwoningen per 1 januari best veranderd. Ik heb gehoord dat je met de huidige regels soms zelfs beter een uitkering kunt hebben dan een normaal loon. Sterker nog, ik zit zelf in die situatie dat ik geen huurhuis krijg omdat ik teveel verdien. :')
Misschien eens met de woningstichting aldaar gaan bellen/mailen? Die weten vast alles over belastingtoeslag etc. :)
pi_96069024
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk het niet. :{
Kan wel. Ergens een kamertje onderhuren ofzo. NIet in het centrum, maar in een of andere achterbuurt.
pi_96069160
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Jamaar vrouwen zijn van nature kattig vind ik,. Die hebben een hele andere aanpak nodig. Andere protocol voor omgang enzo. En daar (denk ik) hebben mannen in dit topic vooral problemen mee.
Ja, iets met Venus en Mars. Daar zijn hele boekwerken over geschreven. De mannen die daar problemen mee hebben moeten dat toch echt eens in leren zien. ;)
  woensdag 27 april 2011 @ 22:45:24 #243
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96069245
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, iets met Venus en Mars. Daar zijn hele boekwerken over geschreven. De mannen die daar problemen mee hebben moeten dat toch echt eens in leren zien. ;)
Ik denk dat ze dat hier wel inzien alleen niet echt weten wat ze er wel mee moeten.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:50:02 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96069554
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar met jouw comment van "Ja, net als mannen. Het zijn net mensen. O+", suggereer je eigenlijk dat alles wat voor mannen geldt kwa omgangsnormen omgekeerd ook voor vrouwen zouden gelden.. En dat is volgens mij niet helemaal waar. Dat weet ik uit ervaring. En zoals ik aangaf. Een van de belangrijkste verschillen denk ik, is dat vrouwen gewoon kattig zijn van nature.

Als de vrouw iets niet zint. Hoe je naar dr kijkt, of wat je vraagt, wahtever. Dan kijkt ze je vies aan en dat IS een big deal. En dat MOET je maar accepteren als man. Toch. Want vrouwen slaan ofzo dat kan niet. Dat is not done. In die zin hebben vrouwen heel veel macht. En om daar mee omtegaan moet je wel van goeie huize komen.
pi_96069577
quote:

[..]

Of je hebt alleen zeer verlegen vrouwen getroffen. Dat kan ook hè! :Y
Want geloof het of niet, die zijn er. :D

Woon je in een dicht bevolkt gebied (= een hoop meer 'testmateriaal') of wat landelijker?
Dat kan ook een rol spelen. Dorpse mensen oordelen vaak op wat ze over iemand gehoord hebben, etc... Slaat nergens op natuurlijk, maar zo gaat het wel. Ook zijn ze meestal wat introverter dan de gemiddelde stadsmens.
Ik woon in centrum Eindhoven; binnen een straal van 15km schijnen bijna 500.000 mensen te wonen. Ik kom echter wel uit een dorp ja. Ik ga ook wel eens op stap in de randstad; het zal me weinig interesseren waar een betreffende meid woont eigenlijk. Alleen mijn laatste date dateert alweer uit Mei 2009.
pi_96069629
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar met jouw comment van "Ja, net als mannen. Het zijn net mensen. O+", suggereer je eigenlijk dat alles wat voor mannen geldt omgekeerd ook voor vrouwen zou gelden.. En dat is volgens mij niet helemaal waar. Dat weet ik uit ervaring. En zoals ik aangaf. een van de belangrijkste verschillen hierin is dat vrouwen gewoon kattig zijn van nature.

Als de vrouw iets niet zint. Hoe je naar dr kijkt, of wat je vraagt, wahtever. Dan kijkt ze je vies aan en dat IS edat een big deal. En dat MOET je maar accepteren als man. Toch. Want vrouwen slaan ofzo dat kan niet. Dat is not done. In die zin hebben vrouwen heel veel macht. En om daar mee omtegaan moet je wel van goeie huize komen.
Met die opmerking doelde ik op het feit dat zowel mannen als vrouwen dezelfde emoties kennen.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:52:57 #247
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96069749
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dat hier wel inzien alleen niet echt weten wat ze er wel mee moeten.
Ik denk dat de meesten wel weten wat ze ermee zouden moeten, maar niet durven. ;)
pi_96069846
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:31 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Hoezo? Zo'n kerel kan niet een mes pakken en je hersens ermee repareren. Hij geeft jou alleen handvaten, als je daar niks mee doet dan kies je er zelf voor. Dus hij heeft niet het antwoord op die vraag, die heb je zelf in je eigen handen.
Maar daarom kan je psychologen niet afdoen met zo'n opmerking. Wat jij zegt weet ik ook wel.
pi_96069998
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar daarom kan je psychologen niet afdoen met zo'n opmerking. Wat jij zegt weet ik ook wel.
Aan de andere kant moet je psychologen ook niet op een voetstuk plaaten, het zijn immers ook maar mensen.
pi_96070008
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bij nader inzien is mijn reactie niet echt logisch, excuus! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')