abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96064995
Hyves en Facebook heb ik niet. Ik sta wel op verschillende dating sites ingeschreven, maar daar is het ook mee gezegd. Er wordt vanuit gegaan dat de man als eerste contact legt, en ik heb dus geen flauw idee wat ik als eerste berichtje zou kunnen sturen.

Kreeg vandaag nog 2 mailtjes van een datingwebsite dat 2 meiden "misschien" een afspraakje wilde met me (zo'n simpel foto klik geval waar random vrouwen op je scherm komen en je dan klikt op ja/nee/misschien). Vervolgens denk ik leuk, check ik haar profiel en trek ik de conclusie dat het wel weer een fake profiel is omdat het een erg knappe dame is.
pi_96065046
Overigens, heel tof richard_prf. Goed om te horen dat je wat aan de situatie wilt veranderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 21:49:36 ]
pi_96065065
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Lastig idd. :{ Heb je het wel eens online geprobeerd? Niet persé op een datingsite ofzo, maar misschien via Hyves/Facebook oid? Fok? :D
Bij mij precies hetzelfde als bij hem. In het dagelijks leven een pokerface. Veel familieleden en medestudenten laat ik in de veronderstelling dat ik zelfs al meerdere exen heb rondlopen (ik heb dan ook in de loop der tijd wat meer realistische verhalen verzonnen). Voor mij persoonlijk is het zulk een issue dat ik me er voor schaam om er eerlijk over te zijn.

Wat betreft de online dates... ik heb ooit een meid ontmoet die ik via internet heb leren kennen; maar vanaf het moment dat ik haar zag, wist ik al dat het dat niet was. Voor mij zelf is uiterlijk in eerste instantie gewoon erg belangrijk. Niet dat ik alleen modellen goedkeur ofzo, maar ik denk dat ongeveer de helft van de vrouwen op uiterlijk afvalt; en dan niet omdat ze binnen het label mooi of lelijk vallen... mij moet iets aan haar opvallen; iets in haar ogen, iets aan haar stijl; iets aan haar manier van bewegen of kijken... die vreemde kleine dingen. Het kan via internet nog zo goed klikken, die uiterlijke kenmerken kun je echter nooit achter een scherm inschatten (zelfs niet van foto's); en daarom trekt het me totaal niet.

Maar de vraag was voor Alesto; ben benieuwd of dit voor jou ook zo is.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:50:06 #204
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96065099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:48 schreef Alesto het volgende:
Hyves en Facebook heb ik niet. Ik sta wel op verschillende dating sites ingeschreven, maar daar is het ook mee gezegd. Er wordt vanuit gegaan dat de man als eerste contact legt, en ik heb dus geen flauw idee wat ik als eerste berichtje zou kunnen sturen.

Kreeg vandaag nog 2 mailtjes van een datingwebsite dat 2 meiden "misschien" een afspraakje wilde met me (zo'n simpel foto klik geval waar random vrouwen op je scherm komen en je dan klikt op ja/nee/misschien). Vervolgens denk ik leuk, check ik haar profiel en trek ik de conclusie dat het wel weer een fake profiel is omdat het een erg knappe dame is.
Niet alle profielen met een knappe vrouw er in zijn fake.
Wellicht kan je het proberen niet geschoten is vanzelfsprekend ook altijd mis natuurlijk.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:50:39 #205
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96065152
quote:

Ja, dus dat gedwongen gedoe is best irritant. Veel teveel vooroordelen op basis van uiterlijk.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96065267
quote:
Een foto kan een heel erg vetekend beeld geven; in zowel positieve als negatieve zin. Eigenlijk heb je er helemaal niets aan.
pi_96065278
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ach, ben blij dat je nog in Nederland woont. Stel je had in Zuid-Europa gewoont en je had een afkeer van dat lichamelijk contact... ik denk dat je in een depressie zou raken. Mocht het je hier echt teveel worden, ga dan naar Azië; daar doen ze dat echt niet.
In de Nederlandse cultuur is het heel gewoon om afscheid te nemen met 3 zoenen of iemand 3 zoenen te geven wanneer je iemand feliciteerd; zonder verdere bedoelingen.
Dan doe ik liever een knuffel dan 3 van die lullige wangzoentjes...
  woensdag 27 april 2011 @ 21:54:42 #208
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96065408
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:49 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bij mij precies hetzelfde als bij hem. In het dagelijks leven een pokerface. Veel familieleden en medestudenten laat ik in de veronderstelling dat ik zelfs al meerdere exen heb rondlopen (ik heb dan ook in de loop der tijd wat meer realistische verhalen verzonnen). Voor mij persoonlijk is het zulk een issue dat ik me er voor schaam om er eerlijk over te zijn.

Wat betreft de online dates... ik heb ooit een meid ontmoet die ik via internet heb leren kennen; maar vanaf het moment dat ik haar zag, wist ik al dat het dat niet was. Voor mij zelf is uiterlijk in eerste instantie gewoon erg belangrijk. Niet dat ik alleen modellen goedkeur ofzo, maar ik denk dat ongeveer de helft van de vrouwen op uiterlijk afvalt; en dan niet omdat ze binnen het label mooi of lelijk vallen... mij moet iets aan haar opvallen; iets in haar ogen, iets aan haar stijl; iets aan haar manier van bewegen of kijken... die vreemde kleine dingen. Het kan via internet nog zo goed klikken, die uiterlijke kenmerken kun je echter nooit achter een scherm inschatten (zelfs niet van foto's); en daarom trekt het me totaal niet.

Maar de vraag was voor Alesto; ben benieuwd of dit voor jou ook zo is.
Mag ik alsnog reageren? :@

Dat heet uitstraling :D En inderdaad, dat kun je op internet niet beoordelen.
Maar, als je hem/haar na veel online contact dan eindelijk ontmoet, of het nou klikt of niet, het contact is dan wel gemakkelijker. Toch? Want je weet dan toch al eea van elkaar en kunt (hopelijk) een beetje inschatten wat de ander leuk vindt om over te kletsen.
pi_96065698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:54 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mag ik alsnog reageren? :@

Dat heet uitstraling :D En inderdaad, dat kun je op internet niet beoordelen.
Maar, als je hem/haar na veel online contact dan eindelijk ontmoet, of het nou klikt of niet, het contact is dan wel gemakkelijker. Toch? Want je weet dan toch al eea van elkaar en kunt (hopelijk) een beetje inschatten wat de ander leuk vindt om over te kletsen.
Een gesprek op gang houden is nooit mijn probleem geweest (behalve bij uitgaansgelegenheden, maar dat is een ander verhaal). Het is juist het sturen van een gesprek naar... meer dan gewoon een gesprek.
pi_96066118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat mannen sowieso slecht zijn in het oppikken van de doorgaans vage signalen die vrouwen afgeven. Hints snappen ze vaak niet. Of het nou om versieren gaat, of dat de schutting kapot is. :P
Bij signalen van vrouwen uit; bijvoorbeeld in een sportschool; denk ik in eerste instantie aan oogcontact proberen te maken. Eigenlijk niets meer en niets minder...
  woensdag 27 april 2011 @ 22:09:02 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96066483
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Bij signalen van vrouwen uit; bijvoorbeeld in een sportschool; denk ik in eerste instantie aan oogcontact proberen te maken. Eigenlijk niets meer en niets minder...
*Even gebaseerd op eigen ervaringen in sportschool*

Oogcontact is dan inderdaad nog de duidelijkste. :Y
Wat ik dan deed was proberen op een apparaat bij hem in de buurt te gaan staan (fitnesszaal).
En dan doen alsof iets niet lukt en hulpeloos om je heen kijken (jouw kant op natuurlijk).
Of uitgebreid rekken en strekken voor je neus. Dat soort dingen. :Y

Ik zou zeggen let er eens op. :D
pi_96066533
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:59 schreef Axel1988 het volgende:
Een gesprek op gang houden is nooit mijn probleem geweest (behalve bij uitgaansgelegenheden, maar dat is een ander verhaal). Het is juist het sturen van een gesprek naar... meer dan gewoon een gesprek.
Als de juiste "klik" er is dan hoef je niets te sturen. Dan gaat dat gewoon vanzelf.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:11:54 #213
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96066720
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef Techno het volgende:

[..]

Als de juiste "klik" er is dan hoef je niets te sturen. Dan gaat dat gewoon vanzelf.
Maar dan leg je de hoop alsnog op toeval dat die klik er komt. Hij wil weten of je het ook kan sturen..

Het is ook zo makkelijk voor je he "als die klik er is dan is ie er". tjeetje wat ben je wijs. is daar alles mee gezegd?

Het probleem met de jongens hier is, die klik is er meestal niet. Als je doorredeneert en het gebrek aan successen afweegt aan het aantal 'kliks'. Dan kun je concluderen dat die 'klik' wellicht expres kan worden opgewekt. Wij weten alleen nog niet hoe.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96066890
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Maar dan leg je de hoop alsnog op toeval dat die klik er komt. Hij wil weten of je het ook kan sturen..
Hmm, nee? Je moet sowieso nergens vanuit gaan. Dan kan het alleen maar meevallen.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:15:17 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96066976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 19:44 schreef Deliah het volgende:
Ik houd niet van drie zoenen, ook niet van één of twee.
En?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 27 april 2011 @ 22:15:53 #216
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96067018
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Eens. Om diezelfde reden vind ik dat uitgaansgelegenheden ook ongeschikt zijn, omdat men daar zo'n beetje standaard heen gaat om te versieren, zo lijkt het. :')
Tuurlijk. En wat doen al die bezette mensen daar dan?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 27 april 2011 @ 22:18:25 #217
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96067188
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Het is ook zo makkelijk voor je he "als die klik er is dan is ie er". tjeetje wat ben je wijs. is daar alles mee gezegd?

Het probleem met de jongens hier is, die klik is er meestal niet. Als je doorredeneert en het gebrek aan successen afweegt aan het aantal 'kliks'. Dan kun je concluderen dat die 'klik' wellicht expres kan worden opgewekt. Wij weten alleen nog niet hoe.
Volgens mij weet geen mens hoe dat zou moeten, anders waren er wel handige handleidingen te koop.

Je kunt natuurlijk je kansen heel erg vergroten door wat aan je uitstraling te doen als die negatief is, maar De Klik is er of het is er niet, daar ben ik ook van overtuigd. Daar heeft iederéén last van hoor. Het verschil zit 'em in hoe zwaar je de onsuccesvolle pogingen weegt.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:19:17 #218
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96067250
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Hmm, nee? Je moet sowieso nergens vanuit gaan. Dan kan het alleen maar meevallen.
Zou jij een psychiater willen dokken voor een sessie waarbij hij zegt "als het goed komt komt het goed". Dan laat je je patient alsnog over aan het lot. Mooi als het goed uitpakt. En zonee...ja..

Dat zijn van die non-antwoorden man :)

En dan zeker vol blijven houden dat dat het antwoord is. Hoe help je mensen daarmee?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  woensdag 27 april 2011 @ 22:19:57 #219
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96067302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er staat toch zo lijkt het. ;)
Zou je willen stoppen met dat denigrerende toontje? Bvd.
pi_96067346
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Er staat toch zo lijkt het. ;)
Zou je willen stoppen met dat denigrerende toontje? Bvd.
Altijd gezellig hier.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96067348
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Zou jij een psychiater willen dokken voor een sessie waarbij hij zegt "als het goed komt komt het goed". :')

En dan zeker vol blijven houden dat dat het antwoord is. Hoe help je mensen daarmee?
Daar zou je i.i.g. meer aan hebben dan jezelf telkens maar weer te blijven wentelen in zelfmedelijden. :)
  woensdag 27 april 2011 @ 22:22:25 #222
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96067508
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Daar zou je i.i.g. meer aan hebben dan jezelf telkens maar weer te blijven wentelen in zelfmedelijden. :)
You're slipping. je doos met argumenten raakt op.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:23:49 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96067624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Je doos met excuses ook.
pi_96067679
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Die zoeken iemand om mee vreemd te gaan :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_96067771
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Argumenten heb je bij de vleet gekregen de afgelopen jaren hier. Alleen doe je er niets mee en blijf je voor de makkelijke weg kiezen. Oftewel wegzwelgen in zelfmedelijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2011 22:28:50 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')