No tanks klopt inderdaad. Kut Leger.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef Rave_NL het volgende:
Ik had SC#199 Thanks, but no tanks..
Kutlegering.._!
Correct. Geen tegenwind.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Clan het volgende:
Ik vond het een goed en open intervieuw met kapitein Kroon.
quote:
Oh, er zullen altijd MWO's worden uitgedeeld. Puntje is wel dat het koningshuis op tijd moet vluchten want 4 dagen gaan hem niet meer worden met deze bezuinigingen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Clan het volgende:
De CV90 zal daar toch nog wel rijden. Ik denk dat bij Oirschot dat oefengebied nog flink in gebruik blijft.
Ik zat trouwens net te denken dat met het komende huidige leger kapitein Kroon misschien wel de laatste MWO drager is, gezien we in de nabije toekomst niet meer in de frontlinies zullen meevechten.
Of hij ook een biertje wil?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb morgen een gastspreker van het Joods Historisch Museum, iemand nog brandende vragen die hij/of zij beantwoord wil hebben? Moet er wel bij vermelden dat het onderwerp van het college mij vooralsnog onbekend is
slaapzuhquote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef Lotusss het volgende:
Na een dagje waar Marco Kroon van zou dromen, ga ik nu heerlijk mijn oogjes dicht doen.
Truste iedereen!
Eensch.quote:
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin morequote:
Same shit different day?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin more
Heb jij trouwens al iets vernomen over een mogelijke uitzending naar Kunduz?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Esses het volgende:
[..]
De baas... eigenlijk DCHR. Nothin more
On a daily basis.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Heb jij trouwens al iets vernomen over een mogelijke uitzending naar Kunduz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |