Vrouwen die mannen slaan is net zo erg, zo niet erger want als man mag je nooit iets terugdoen, en een vrouw mag je zowel verbaal als fysiek kapot maken. Zwakke geslacht my ass, uitgenast geslacht klinkt beter :pquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
mannen die vrouwen slaan, moesten ze doodslaan !! geen excuses , maar mekaar niet slaan of afblaffen lijkt me een beter plan
Ja maar ze was er eerder wel regelmatig. Hoopte dat Pablolaatje zich ook liet zien met bepaalde opdrachten. Dat dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:50 schreef danilel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik hetzelfde, maar ben nog steeds fan van geer en begrijp het dat je het druk heb.......
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef De_Rennies het volgende:
Go Geer en Karim !! Geweldig die 2 !!!!
Komt gewoon omdat ik nog niet gestemd heb!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Eppie_NL het volgende:
Die poll.Joanna bovenaan....wat een grap zeg.
![]()
ga ik ook doen, ik bel sowieso voor geer en karimquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
als iedereen zo denkt, gaat gerard er zeker uit. 1 smsje kom op mensen !
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
Dat we al ruim 388500 berichten hebben gepost in de COS van SST is toch echt ongelooflijk
eg welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:47 schreef Pablolaatje het volgende:
Lieve mensen, stemmen jullie massaal op Geeerraaard donderdag?zou hij zo trots op zijn als hij een staande ovatie van alle Fokkers krijgt!
ik sla eerst dat wijf doodquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
mannen die vrouwen slaan, moesten ze doodslaan !! geen excuses , maar mekaar niet slaan of afblaffen lijkt me een beter plan
Na DGK stem ik nooit meer voor dit soort gescripte zooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
Voor iedere kijker 2.5quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
Dat we al ruim 388500 berichten hebben gepost in de COS van SST is toch echt ongelooflijk
lees nou ff wat ik schreef : mekaar niet slaan , pijn doen of afblaffen...dus allebij niet slaan....als er zoiets in je relatie voorkomt, kan je beter stoppen....mekaar slaan is laf en hoort niet. nu niet straks niet, nooit ...ga mekaar bij irritatie ff uit de weg, en dan is het weer goed. slaan maakt het ergerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen slaan is net zo erg, zo niet erger want als man mag je nooit iets terugdoen, en een vrouw mag je zowel verbaal als fysiek kapot maken. Zwakke geslacht my ass, uitgenast geslacht klinkt beter :p
* rico80 zoekt vast dekking
2 sms's 1 voor Gerard en 1 voor Karimquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
*aai over bolletje geeft*quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Vrouwen die mannen slaan is net zo erg, zo niet erger want als man mag je nooit iets terugdoen, en een vrouw mag je zowel verbaal als fysiek kapot maken. Zwakke geslacht my ass, uitgenast geslacht klinkt beter :p
* rico80 zoekt vast dekking
ze moeten beiden blijven!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef De_Rennies het volgende:
Go Geer en Karim !! Geweldig die 2 !!!!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ga ik ook doen, ik bel sowieso voor geer en karim
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:53 schreef MightyDude het volgende:
Ik geniet nog eff lekker van Geer en Karim samen nu het nog kan![]()
Eindbazen![]()
Sorry ik tik sneller dan ik lees. Helemaal met je eens dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
[..]
lees nou ff wat ik schreef : mekaar niet slaan , pijn doen of afblaffen...dus allebij niet slaan....als er zoiets in je relatie voorkomt, kan je beter stoppen....mekaar slaan is laf en hoort niet. nu niet straks niet, nooit ...ga mekaar bij irritatie ff uit de weg, en dan is het weer goed. slaan maakt het erger
en dat is nu het leuke aan geer, relativeren dat het een spel is.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha geweldig die Gerard hij is ook meteen na de nominatie ook zo positief en nu een liedje verzinnen en zingen over de nominaties.
Gerard ik ga serieus 25 x voor je stemmen donderdag![]()
![]()
gerard zegt wat wil je weten, ik ken het uit me hoofdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef ToughLove het volgende:
Jo wil het regelementenboekje doorlezen.
De stem pijpenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef ToughLove het volgende:
ja he? slaan in een relatie is taboe !quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef rico80 het volgende:
[..]
Sorry ik tik sneller dan ik lees. Helemaal met je eens dus![]()
Weggegooid geld, je kunt het beter besteden aan een goed doelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha geweldig die Gerard hij is ook meteen na de nominatie ook zo positief en nu een liedje verzinnen en zingen over de nominaties.
![]()
Pff die heeft ze weken kunnen lezen voor de show begon hoor. Ze heeft t script toch ook kunnen instuderen, had ze de regels waar de rest zich aan moet houden ook maar even moeten meenemen hoor tijdens dr studiemomentjes.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef ToughLove het volgende:
ja, als de lijnen al dicht zijn zeker!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef meneertje1972 het volgende:
![]()
Het spijt me maar die poll zal wel alvast weer vastgeorest zijn, net als vorige week toen Joanna vs Laura een hele dag op psies 65% bleeft staan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Komt gewoon omdat ik nog niet gestemd heb!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja he? slaan in een relatie is taboe !
Deze wel? http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef ikke79 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Doet spix het eigenlijk alweer?
In die liveshow met 20 minuten vertraging bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, als de lijnen al dicht zijn zeker!
Ze zei nog wel toen Flip het spelletje voorstelde moet je niet bij Jo zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
Knap van Mo hoe snel ze zich weer oppakt en gewoon verder gaat lekker spelletje spelen met Flip (ondertussen Jo aan het mindfucken) respect hoor..
quote:
wil je streamlock zien ? mag je ff sjoelen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
Waar is de SLEn 4 beelden op de slaapkamer?
Er zit een verschil tussen nut hebben dat je stemt en je geld weggeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
ja echt niet te filmen he dit wat een kutwijfquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
Knap van Mo hoe snel ze zich weer oppakt en gewoon verder gaat lekker spelletje spelen met Flip (ondertussen Jo aan het mindfucken) respect hoor..
jawel, haar vertrek nu zal niets aan de nomis van nu veranderen heeft de stem gezegdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Heeft Mo echt al gezegd dat ze het nu niet kan maken om weg te gaan? Juist wel lijkt mij, misschien hoeft er dan niemand weg.
jawel had ze al gevraagd in de kamerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Heeft Mo echt al gezegd dat ze het nu niet kan maken om weg te gaan? Juist wel lijkt mij, misschien hoeft er dan niemand weg.
Ja dat heeft ze gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Yep. heeft ze uiteraard alweer meermalen gezegd, ging het bij Sofia ook niet zo ongeveer? Wat een toeval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Opvallend ook dat Jo opeens niet het hoogste woord heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Day het volgende:
Sharon denkt: ik doe gewoon alsof ik lees, ik begeef me niet in deze wespe(n)nest.
Vals mens hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
alex zit de hele dag bij haar...kost hem dus niets...ik dacht dat ie werk ging zoeken>?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
laura:
@Estou_Melanie: haha ik ben nog niet bij hem thuis geweest dus dat weet ik niet #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone in reply to Estou_Melanie
Geweldig!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
[..]
alex zit de hele dag bij haar...kost hem dus niets...ik dacht dat ie werk ging zoeken>?
yesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef sjaakspark het volgende:
En Philip gaat niet eens naast Joanna zitten
ja, en terecht lijkt mequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Flip weer naast MoGeloof dat er vanavond wel weer iemand alleen slaapt!
Hahahahaha Stabbie!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
[..]
alex zit de hele dag bij haar...kost hem dus niets...ik dacht dat ie werk ging zoeken>?
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef MightyDude het volgende:
Gerard vogelt eff uit wat het allemaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |