Deze wel? http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef ikke79 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 26 april 2011 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Doet spix het eigenlijk alweer?
In die liveshow met 20 minuten vertraging bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, als de lijnen al dicht zijn zeker!
Ze zei nog wel toen Flip het spelletje voorstelde moet je niet bij Jo zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
Knap van Mo hoe snel ze zich weer oppakt en gewoon verder gaat lekker spelletje spelen met Flip (ondertussen Jo aan het mindfucken) respect hoor..
quote:
wil je streamlock zien ? mag je ff sjoelen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef chufi het volgende:
Waar is de SLEn 4 beelden op de slaapkamer?
Er zit een verschil tussen nut hebben dat je stemt en je geld weggeven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:54 schreef sjampoeh het volgende:
als iedereen zo denkt, gaat gerard er zeker uit. 1 smsje kom op mensen !
ja echt niet te filmen he dit wat een kutwijfquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
Knap van Mo hoe snel ze zich weer oppakt en gewoon verder gaat lekker spelletje spelen met Flip (ondertussen Jo aan het mindfucken) respect hoor..
jawel, haar vertrek nu zal niets aan de nomis van nu veranderen heeft de stem gezegdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Heeft Mo echt al gezegd dat ze het nu niet kan maken om weg te gaan? Juist wel lijkt mij, misschien hoeft er dan niemand weg.
jawel had ze al gevraagd in de kamerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Heeft Mo echt al gezegd dat ze het nu niet kan maken om weg te gaan? Juist wel lijkt mij, misschien hoeft er dan niemand weg.
Ja dat heeft ze gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Yep. heeft ze uiteraard alweer meermalen gezegd, ging het bij Sofia ook niet zo ongeveer? Wat een toeval.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Pippien het volgende:
Opvallend ook dat Jo opeens niet het hoogste woord heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef Day het volgende:
Sharon denkt: ik doe gewoon alsof ik lees, ik begeef me niet in deze wespe(n)nest.
Vals mens hetquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
alex zit de hele dag bij haar...kost hem dus niets...ik dacht dat ie werk ging zoeken>?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
laura:
@Estou_Melanie: haha ik ben nog niet bij hem thuis geweest dus dat weet ik niet #sstnl
about 1 hour ago via Twitter for iPhone in reply to Estou_Melanie
Geweldig!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
[..]
alex zit de hele dag bij haar...kost hem dus niets...ik dacht dat ie werk ging zoeken>?
yesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef sjaakspark het volgende:
En Philip gaat niet eens naast Joanna zitten
ja, en terecht lijkt mequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Flip weer naast MoGeloof dat er vanavond wel weer iemand alleen slaapt!
Hahahahaha Stabbie!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
[..]
alex zit de hele dag bij haar...kost hem dus niets...ik dacht dat ie werk ging zoeken>?
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:01 schreef MightyDude het volgende:
Gerard vogelt eff uit wat het allemaal is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |