vond hem ook erug goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef rico80 het volgende:
Mag ik de "het water kwam tot hier" poster bedanken voor de buikpijn die ik nu heb
Als het een anti-Jo-cluppie is, count me in!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef danilel het volgende:
[..]
we hebben een clubbie opgericht (je mag er bij hoor!)
Ik denk dat Gerard gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf er mijn geld op in te zettenq
Ik had t liefst eerst mo zien vertrekken, maar ja.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heeft weinig te vertellen
Beide takkewijven moeten er uit, volgorde maakt me niet zo uit.
Zelfs die gun ik meer klasse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef knagsje het volgende:
wie wil Jo nou neuken dan?????? de josti band misschien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef rico80 het volgende:
Mag ik de "het water kwam tot hier" poster bedanken voor de buikpijn die ik nu heb
Ik zie ook wel dat Jo acteert (al zeg ze daarbij wel rake dingen), maar ik wil ruzie!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheden onder je borst...Wow, verklaart wel haar avontuurlijke gedrag dag in dag uit.
Tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheden onder je borst...Wow, verklaart wel haar avontuurlijke gedrag dag in dag uit.
ik ook ik ook ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het een anti-Jo-cluppie is, count me in!
Wat voor cluppie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
anti mo!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jo vooral erg kwaad is omdat Mo zo vreselijk veel negativiteit, vooral de laatste week in het huis heeft gebracht en heel vaak de sfeer verpest heeft met haar gejank en gemanipuleerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef cindy11 het volgende:
Denk dat menigeen Joan uitkotst...maar ook een verwend nest,kan weleens gelijk hebben met bepaalde uitspraken.
Ik heb totaal niets met Joan,en van mij mag ze vertrekken....maar desondanks heeft ze nu hier en daar wel een punt over Mo.
Mo is labiel,en hadden ze nooit dat huis in moeten laten gaan.
Hoewel het nu wel spannende tv opleverd natuurlijk....
het lijkt er op dat ze tot het gaatje gaan , tot ze helemaal kapot isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef Candyfreak het volgende:
Zullen ze Mo nou naar een kliniek brengen?
als dat kan zeg..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar doen we gewoon een goeie RLS
Niet dit cluppie [POLL]Joanna, Gerard of Karim? Wie's jouw favoriet? En wie mag er weg?quote:
Muis blijft muis.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Soury het volgende:
Ik bekijk het waarschijnlijk anders. Niks meer
ik doe ook meequote:
Mo is waarschijnlijk de stem aan het pijpen als bedankje.....die bitch wil maar niet weg....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef Candyfreak het volgende:
Zullen ze Mo nou naar een kliniek brengen?
Ja, Jo kan gelijk hebben maar het feit dat ze ineens als engeltje gezien word door tegenover iemand anders gezet te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef cindy11 het volgende:
Denk dat menigeen Joan uitkotst...maar ook een verwend nest,kan weleens gelijk hebben met bepaalde uitspraken.
Ik heb totaal niets met Joan,en van mij mag ze vertrekken....maar desondanks heeft ze nu hier en daar wel een punt over Mo.
Mo is labiel,en hadden ze nooit dat huis in moeten laten gaan.
Hoewel het nu wel spannende tv opleverd natuurlijk....
Ik denk dat er geen omroep meer is die er een durft te makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar doen we gewoon een goeie RLS
ik ben er eerlijkgezegd ook bang voor dat gerard moet gaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerard gaatHij weet teveel over dat script enzo. Denk dat ze hem eruit willen nu.
ja of ze pijpt om alsnog weg te mogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Mo is waarschijnlijk de stem aan het pijpen als bedankje.....die bitch wil maar niet weg....
Das de hele avond al dood. Misschien heb je hier meer geluk: http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:
hoe dan ook, ze pijptquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja of ze pijpt om alsnog weg te mogen
ohe bij gaat hijer net pas uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:15 schreef rico80 het volgende:
[..]
Das de hele avond al dood. Misschien heb je hier meer geluk: http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
De hoer die zichzelf aantrekkelijk vindt in mannenkleding en dus zijn overhemd heeft aangetrokken, loopt hem eerst nog even op te geilen. jantje huilt , jantje lacht.quote:
Jo zelf minstens zoveel, minder huilen maar constant zielig doen ( wat in haar voordeel verdraait word in de daily's / op de SST site ) maar haar heeft het goed gedaan en bij Mo niet, da's het hele punt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Jo vooral erg kwaad is omdat Mo zo vreselijk veel negativiteit, vooral de laatste week in het huis heeft gebracht en heel vaak de sfeer verpest heeft met haar gejank en gemanipuleer
Jawelquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:14 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen omroep meer is die er een durft te maken![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef cindy11 het volgende:
Volgend jaar een RLS.....Gooi fokkers een paar maanden in een huis,en wacht tot de eerste dode valt.![]()
Gegarandeerd spannende tv!
Wil ik wel eerst het script lezen voor ik weet of ik mee wil doen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef cindy11 het volgende:
Volgend jaar een RLS.....Gooi fokkers een paar maanden in een huis,en wacht tot de eerste dode valt.![]()
http://live.nedshare.nl/streams/quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:16 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is de link van de streams van nedshare?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Noelle06 het volgende:
Mo wil actrice worden, daarvoor is ze met sst mee gaan doen hopende dat iemand haar zou zien.
Over twee weken zegt ze ... Hahaha het was allemaal geacteerd
Thanksquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef MargrietV het volgende:
http://live.nedshare.nl/streams/
Segootje nam me toch een sprintje
Kan geregeld worden,als je doet wat ik wil.....gebeurd je niets en krijg je genoeg stemmen om te overleven hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wil ik wel eerst het script lezen voor ik weet of ik mee wil doen!
Denk dat wij wel een kans makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef cindy11 het volgende:
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Mark, zit jij weer ouwe pics te spammen?![]()
Mijn Spix doet het niet
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
Mark, zit jij weer ouwe pics te spammen?![]()
Mijn Spix doet het niet
Nee inderdaad en daarom gaat ie exit donderdag.quote:
een echte levensgenieter he, altijd felle kleurenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef sjampoeh het volgende:
karim is wel van de primaire kleuren he
Mooi shot voordat ik ga afsluiten. Zeikwijf ten top. Fijne avond allemaal.quote:
Count me in, hoop dat Mo ook meedoet, kan ik die snol eens ongenadig hard in d'r kut trappen met het risico dat ik daarmee mijn schoenen verziek....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:17 schreef cindy11 het volgende:
ik meld me aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
7 FOK!kers tegen 7 No-livers, nog mooier.
En bloederiger....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
7 FOK!kers tegen 7 No-livers, nog mooier.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi shot voordat ik ga afsluiten. Zeikwijf ten top. Fijne avond allemaal.
Ciao BQquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi shot voordat ik ga afsluiten. Zeikwijf ten top. Fijne avond allemaal.
want anders hadden ze misschien wel wat anders verzonnen...........als ze niet had genomineerdquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo , nu weer miepen dat ze bang is dat iemand haar iets kwalijk neemt, ze moest wel nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |