vond hem ook erug goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef rico80 het volgende:
Mag ik de "het water kwam tot hier" poster bedanken voor de buikpijn die ik nu heb
Als het een anti-Jo-cluppie is, count me in!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef danilel het volgende:
[..]
we hebben een clubbie opgericht (je mag er bij hoor!)
Ik denk dat Gerard gaatquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf er mijn geld op in te zettenq
Ik had t liefst eerst mo zien vertrekken, maar ja.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heeft weinig te vertellen
Beide takkewijven moeten er uit, volgorde maakt me niet zo uit.
Zelfs die gun ik meer klasse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef knagsje het volgende:
wie wil Jo nou neuken dan?????? de josti band misschien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:10 schreef rico80 het volgende:
Mag ik de "het water kwam tot hier" poster bedanken voor de buikpijn die ik nu heb
Ik zie ook wel dat Jo acteert (al zeg ze daarbij wel rake dingen), maar ik wil ruzie!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheden onder je borst...Wow, verklaart wel haar avontuurlijke gedrag dag in dag uit.
Tegeltjeswijsheden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Ifa het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheden onder je borst...Wow, verklaart wel haar avontuurlijke gedrag dag in dag uit.
ik ook ik ook ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het een anti-Jo-cluppie is, count me in!
Wat voor cluppie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
anti mo!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Jo vooral erg kwaad is omdat Mo zo vreselijk veel negativiteit, vooral de laatste week in het huis heeft gebracht en heel vaak de sfeer verpest heeft met haar gejank en gemanipuleerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:11 schreef cindy11 het volgende:
Denk dat menigeen Joan uitkotst...maar ook een verwend nest,kan weleens gelijk hebben met bepaalde uitspraken.
Ik heb totaal niets met Joan,en van mij mag ze vertrekken....maar desondanks heeft ze nu hier en daar wel een punt over Mo.
Mo is labiel,en hadden ze nooit dat huis in moeten laten gaan.
Hoewel het nu wel spannende tv opleverd natuurlijk....
het lijkt er op dat ze tot het gaatje gaan , tot ze helemaal kapot isquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef Candyfreak het volgende:
Zullen ze Mo nou naar een kliniek brengen?
als dat kan zeg..quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Volgend jaar doen we gewoon een goeie RLS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |