Tegeltjeswijsheden onder je borst...Wow, verklaart wel haar avontuurlijke gedrag dag in dag uit.quote:
En dat maakt 5 !quote:
Ze lult wel vaker achter Mo's rug om. Niks nieuwsquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:02 schreef Day het volgende:
Mensen, Jo is een kut, maar zij zegt precies wat wij (of het overgrote deel van ons) al weken zeggen Mo. En nee, ik heb het nu even niet over Jo's acties.
Zo Jo, als je dit straks ook even tegen Mo zegt?! Please, please, pretty please?![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb jij al een fanclub? Blijf het met je eens zijn!
Ik las lover oomquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
Jo: "Ja. Ik wil met je naar de loveroom Philip"
Flip: "eh. pardon?!"
* meldtquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We zijn er met 4 die het niet doen BeeQueen, Danilel, Urb, jij en ik.
haha welkom!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:07 schreef danilel het volgende:
[..]
we hebben een clubbie opgericht (je mag er bij hoor!)
flip gaat toch niet neuken met haarquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik las lover oom
Jo is wanhopig, die doet alles om televisie te maken nu. Losgaan op mo (hoe terecht ook), neuken met philip. Als ze maar niet naar huis hoeft. En mo speelt een heel vals spel.
Nederige excuus master capper! En dat is 6..Z-E-S!quote:
Jij bent er altijd op uit mijn lol te verzieken, hè?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lult wel vaker achter Mo's rug om. Niks nieuws
7quote:
ik niet, maar ik knik nog wel effe met je meequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik durf er mijn geld op in te zettenq
Ik bekijk het waarschijnlijk anders. Niks meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Day het volgende:
[..]
Jij bent er altijd op uit mijn lol te verzieken, hè?
Die heeft weinig te vertellenquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
flip gaat toch niet neuken met haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |