je nam er wel de tijd voorquote:
de hele fucking laatste anderhalve maand ging het over Jo's drama, maar dennis is ze alweer vergeten hequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Warkont het volgende:
Hele fucking week die drama! Die kut drama!
Dit omdat ze het karim en Sharon meer gunt omdat die het meer nodig hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Urb het volgende:
Joanna laat maar weer eens weten dat Gerard het geld niet nodig heeft, 3 keer in 2 minuten.![]()
Mss waar maar ze moet dit toch maar weer blijven herhalen.![]()
Alsof bij Gerard dat geld niet goed terecht komt.
nopequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Hebben jullie zonder streams, geen UPC of Ziggo digitaal?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef spikey08 het volgende:
[..]
helemaal gelijk heb je. welturusten voor de rest
Ik snap het ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Niki.P het volgende:
Ik snap Jo nu echt...
Ik snap dat ze verdrietig is dat ze genomineerd is...
Ik snap dat ze bang is..
Ik snap dat ze het spel oneerlijk vind (alleen jammer dat ze het alleen ziet als het niet in haar voordeel is)
Ik snap dat ze zich ergerde aan MO!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Stability het volgende:
eindelijk ! sinds 4 minuten doen mn streams het weer via net5.....op firefox
en had geen geluid, ik vloeken, wou net weer refreshen........stonden mn speakers niet aan.........dussss![]()
ok kga kijken nu
Kan me alleen niet herinneren dat ze 100 keer gezegd heeft naar huis te willen om vervolgens de volgende dag weer te willen blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef knagsje het volgende:
maar Jo heeft niet weken drama gemaakt met dennis he.....
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef knagsje het volgende:
Gelukkig laat jij je niet misleiden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef danilel het volgende:
[..]
de hele fucking laatste anderhalve maand ging het over Jo's drama, maar dennis is ze alweer vergeten he
yayquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
danku danku .. bij mij doen ze het weer
![]()
Welterusten hè
ja ken ze niet aanzien heeft ze zelf gezegtquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Mo ging huilen omdat Flip en Jo aan het kroelen waren?
Drama queen houdt niet van dramaquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef knagsje het volgende:
Dat heeft ze dus wel degelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan me alleen niet herinneren dat ze 100 keer gezegd heeft naar huis te willen om vervolgens de volgende dag weer te willen blijven
op de avond met de boeien riep ze het al 20x....beter opletten hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan me alleen niet herinneren dat ze 100 keer gezegd heeft naar huis te willen om vervolgens de volgende dag weer te willen blijven
Ja maar ze blijft dit herhalen, alsof de kijkers dit niet weten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Dit omdat ze het karim en Sharon meer gunt omdat die het meer nodig hebben.
Behalve dan dat ze moet miepen tegen de stem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef bull1966 het volgende:
JoJo je hebt gelijk
EN NU OPROTTEN DONDERDAG
oh ja fuck da's waarquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef knagsje het volgende:
[..]
op de avond met de boeien riep ze het al 20x....beter opletten hoor
Zij die alles mag gaat nu opeens meelij spelen met hen die niet alles krijgen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
Go Jo!!!
Ze heeft het ook super veel over hoe oneerlijk het voor Karim en Geer is!!
ogen opendoenquote:
Ik weet niet hoor, maar dat is weken uitgemolken. Briefje hier, gesprekje daar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef cindy11 het volgende:
Ik had/heb niet veel met Joan op....maar hier heeft ze wel wat goede argumenten.
Zelfs heeft ze ook voor veel drama gezorgd,maar laten we eerlijk zijn....na een weekje was ze daar ook wel aardig klaar mee.
JoJo heeft geen gelijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef cindy11 het volgende:
Ik had/heb niet veel met Joan op....maar hier heeft ze wel wat goede argumenten.
Zelfs heeft ze ook voor veel drama gezorgd,maar laten we eerlijk zijn....na een weekje was ze daar ook wel aardig klaar mee.
hoop het niet!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef bull1966 het volgende:
JoJo je hebt gelijk
EN NU OPROTTEN DONDERDAG
Neem een botox!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:58 schreef rilumaan4 het volgende:
jo heeft een beetje gelijk maar jo blijft een walgelijk mens het draait weer om haar
mens neem een botox en rot een eind op
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar ze blijft dit herhalen, alsof de kijkers dit niet weten.![]()
Nu zit ze gewoon good-will te kweken, voor de knip-en-plakshow.![]()
Gerard wil geeneens contact, en Jo heeft minstens zoveel contact als Mo gehad en in tegenstelling tot bij Mo heeft dit haar alleen maar geholpen.
en het gemindfuck van mo niet, dat is dus wat er niet kloptquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar dat is weken uitgemolken. Briefje hier, gesprekje daar.
wat deed ze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Lutte het volgende:
Waaauw. Joanne, dit siert je.
Je bent niet zo achterlijk als je je voordoet.
Nee,quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Hebben jullie zonder streams, geen UPC of Ziggo digitaal?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja maar ze blijft dit herhalen, alsof de kijkers dit niet weten.![]()
Nu zit ze gewoon good-will te kweken, voor de knip-en-plakshow.![]()
Gerard wil geeneens contact, en Jo heeft minstens zoveel contact als Mo gehad en in tegenstelling tot bij Mo heeft dit haar alleen maar geholpen.
Ja, alsof iemand die niet naar huis wil meer recht heeft om te winnen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef Soury het volgende:
Jo heeft helmaal geen gelijk, ze zitten daar met elkaar in het spel en niemand wil naar huis.
Ik stem niet bij SSTquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Alsof ze het nodig heeft.![]()
Waste-of-money.
Dat zeg ik niet. Maar ik reageerde op Cindy die zei dat Jo maar een weekje over Dennis getreurd heeft en dat toen alles weer koek en ei was.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:00 schreef danilel het volgende:
[..]
en het gemindfuck van mo niet, dat is dus wat er niet klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |