Ik was even bang dat ik het varkentje wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
In het kader van de dieetclub; 1.82 en 96 kilo.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
Erik, vuige dikzak!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:47 schreef eriksd het volgende:
Nee, voor 112 in R moet je meer toeren maken. De stroomlijn is dan slechter.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoog in de toeren zitten is nooit goed, dus 112 km/h in z'n 1 is net zo slecht als in z'n R.
Jij bent dan ook onze ambassadeur in den vreemde.quote:
Eten is rechtsquote:
Super handig aangezien iedereen bijna van lang houdt, super in 't buitenland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook onze ambassadeur in den vreemde.
Wel de naam hoog houden!
Eet wat om je verdriet weg te schransen.quote:
Klopt, maar het kan ook onhandig zijn. Ook schoenmaatje zeilboot toevallig?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Super handig aangezien iedereen bijna van lang houdt, super in 't buitenland.
Thank the Lord almighty.quote:
Tip: niet meer eten tot de meet.quote:
Kom ik als een engerd over?quote:
quote:
Nah, 42.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, maar het kan ook onhandig zijn. Ook schoenmaatje zeilboot toevallig?
Ik maak je helemaal kapot op die meetquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eet wat om je verdriet weg te schransen.
Niet op 'm zittenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal kapot op die meet
Je kan niet op tegen m'n handtas slap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik maak je helemaal kapot op die meet
quote:
En jij niet tegen mijn arbeiders spierenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan niet op tegen m'n handtas slap.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef GSbrder het volgende:
Troost je php, deze baas was ook dik:
[ afbeelding ]
That's low!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat moet je toch kunnen waarderen als jaren '80 muziekfan zijnde.
Ik loop niet op boutjes en moertjes, dus je hebt er weinig aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij niet tegen mijn arbeiders spieren
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat moet je toch kunnen waarderen als jaren '80 muziekfan zijnde.
Jullie luie studenten kunnen echt niet op tegen mensen die nog wel moeten werken voor hun geld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik loop niet op boutjes en moertjes, dus je hebt er weinig aan.
Ergo dood.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef GSbrder het volgende:
Arbeidersspieren daarentegen
Dat is onrendabelenspek.
Betyar is waarschijnlijk wel een tikkie sterker dan een scholiertje die wat vakantiewerk heeft gedaan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie luie studenten kunnen echt niet op tegen mensen die nog wel moeten werken voor hun geld.
Noem je dat geld?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jullie luie studenten kunnen echt niet op tegen mensen die nog wel moeten werken voor hun geld.
Ik schop'm gewoon tegen z'n knie en sprint er daarna vandoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Betyar is waarschijnlijk wel een tikkie sterker dan een scholiertje die wat vakantiewerk heeft gedaan.
De overheid geeft het mij nietquote:
6000 p/j toch?quote:
Zaterdag pas weer, ook niet zekerquote:
Proest.quote:
Spijt mij, ondanks mijn vet rolletje meer heb ik een puikende conditie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef eriksd het volgende:
Ik moet het hebben van mijn verbale capaciteit en intellect. Ergo, rennen voor mijn leven.
Alsof jij zwaar fysieke arbeid verricht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |