quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:02 schreef IGotNoName het volgende:
te erg dit...een opdracht voor mo, die mag dus nog niet weg
quote:
Ja.. nou, deze dus.quote:
Geen idee, maar ik denk het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:05 schreef Copycat het volgende:
Is nu het hele verliezende team genomineerd?
Misschien toch een vraagteken in de tt?quote:
quote:
quote:
quote:
Vliegende feutquote:
Zo hup tussen d'r benen...quote:
Klopt, veeeeel langerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef rico80 het volgende:
Volgens mij draaide Karim 3x langer.. Caps gezocht!
het was blauw tussen d'r benen!quote:
misschien neuken wel voor moquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Kut zat er niet tussen volgens mij qua woorden
Dan hebben ze vast niet door dat Karim tweemaal Bunga Bunga noemde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Iemand meegeteld? Want tellen kunnen ze daar zowieso niet.....
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:07 schreef rico80 het volgende:
Volgens mij draaide Karim 3x langer.. Caps gezocht!
Als in Blauwe wafel?quote:
Reclamequote:Op dinsdag 26 april 2011 20:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En hup.. Ze jankt weer.. Wel een goede timing, nu zien ze thuis ook dat ze weg wil!
volgens mij ook hoor. Karim noemde heel rustig veel woorden opquote:
Er zat een 35% kortingssticker op.quote:
En zij kunnen niet tellen, zoals iemand hier al terecht opmerkte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Day het volgende:
Niemand meegeteld?
Niet dat het uitmaakt, wij weten de woorden niet.
Dus dat. Elk woord telt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Day het volgende:
Niemand meegeteld?
FliMoJo tegen Karim, Sharon en Gerard.quote:
Nee, eerst handen en voeten vast en dán pas de herdersh... ah nee dat kan nog niet om kwart over acht hè.quote:
Daarom heb ik ook niet mee kunnen tellen. Er werd bijv. piercing en navelpiercing genoemt en ik weet niet of dat als 2 verschillende dingen teltquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Day het volgende:
Niemand meegeteld?
ze zit natuurlijk wel in een team. Ze kan ook niet zomaar die andere twee een oor aannaaienquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef shomila het volgende:
En Mo wil naar huis maar gaat wel vol voor deze missie.
Gelukkig had ze een broekie aan.quote:
Da's dan weer wel voor 109% zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zij kunnen niet tellen, zoals iemand hier al terecht opmerkte.
Ze weet heus wel dat zij dan gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze zit natuurlijk wel in een team. Ze kan ook niet zomaar die andere twee een oor aannaaien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
Nee, eerst handen en voeten vast en dán pas de herdersh... ah nee dat kan nog niet om kwart over acht hè.
Zag je de Smegma niet rondvliegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig had ze een broekie aan.![]()
ik moet nog eten.
zijn we hier nog met z'n 189-en dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef dasaliz het volgende:
sjonge jonge jonge wat een lekker gerichte opdracht. denk dat ze die laatste 189k kijkers ook weg willen pesten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, eerst handen en voeten vast en dán pas de herdersh... ah nee dat kan nog niet om kwart over acht hè.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn we hier nog met z'n 189-en dan?![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn we hier nog met z'n 189-en dan?![]()
Wow misschien is alles wel een beetje, gescript ofzo ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef rico80 het volgende:
Vind t ook nog steeds raar dat mo uit het niets het geheim van Karim goed had.
Ik ga bijna denken dat ze een kado gekregen heeft, ze liet al tegen Karim vallen dat de stem t over acteurs had tegen haarEn nu deze overduidelijke zet met een missie haar op het lijf geschreven, korter draaien dan Karim, en in het team met haar laatste maatjes zodat er deze week zeker weten geen uit kan gaan
Kortom, die jankbal moet blijven
iiiiewquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, scripten doen ze niet aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:12 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Wow misschien is alles wel een beetje, gescript ofzo ?
Dan ga ik wel naar Simon en Nick maar niet in de 8-baan!quote:
De moeder van djoon wil haar in de finale naast djoon zodat het kat in bakkie isquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef rico80 het volgende:
Vind t ook nog steeds raar dat mo uit het niets het geheim van Karim goed had.
Ik ga bijna denken dat ze een kado gekregen heeft, ze liet al tegen Karim vallen dat de stem t over acteurs had tegen haarEn nu deze overduidelijke zet met een missie haar op het lijf geschreven, korter draaien dan Karim, en in het team met haar laatste maatjes zodat er deze week zeker weten geen uit kan gaan
Kortom, die jankbal moet blijven
U vraagt, wij draaien!quote:
nu bezigquote:
Echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Moja het volgende:
Monique die iedere keer al een zenuwinzinking heeft voordat de opdracht uberhaupt is begonnen
Woon je onder de rook van een chemische fabriek of zo?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee joh, scripten doen ze niet aan
Ze zijn wel mooi kei-eerlijk bij SST...
quote:
Ik had het ook kunnen weten.quote:
Die onmogelijke grens is al weken bereiktquote:
Ik wilde ook een keer een positief geluid laten horen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Woon je onder de rook van een chemische fabriek of zo?
En dan dat verbeten hoofd. Daar word je bang van!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Moja het volgende:
Monique die iedere keer al een zenuwinzinking heeft voordat de opdracht uberhaupt is begonnen
Dan had je nu nóg met Laura gezeten...feest!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Waarom willen ze perse dat Mo blijft? Zodra er kans was dat Mo genomineerd werd, is het steeds met spellertjes of andere dingen beslist.. En dan ook nog spelletjes waar Mo goed in is. Kunnen ze net ze goed doen wie het langst is.
Die zijn sinds een paar weken in Portugal gevestigdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef markna het volgende:
ik mis de domino pizza reclame al een tijdje
Nieuwe bewoner het huis inquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Waarom willen ze perse dat Mo blijft? Zodra er kans was dat Mo genomineerd werd, is het steeds met spellertjes of andere dingen beslist.. En dan ook nog spelletjes waar Mo goed in is. Kunnen ze net ze goed doen wie het langst is.
Alleen wij zijn nog zo stomquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die onmogelijke grens is al weken bereikt
Dat zijn overwachte momenten waarop je moet anticiperen, dan gaan haar hersenen in standje turboquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Moja het volgende:
Ik vermoed dat de bouw van de isolatiecel met matrassen tegen de muren voor Mo nog niet klaar is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Wij weten dat wel, maar de bewoners niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Zeg dan gewoon: 'Wij weten allemaal dat het is dat hij in een bollywoodfilm heeft gespeeld.'
Gore ego is t doortrapte hoerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef shomila het volgende:
Ook zo achterlijk dat ze een geheim gaat raden terwijl ze eruit wil.
Vast niet trouwens sowieso weinig Jo deze uitzending...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef rico80 het volgende:
Ik gok dat ze de ruzie tussen Jo en Flip niet laten zien
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef rico80 het volgende:
Ik gok dat ze de ruzie tussen Jo en Flip niet laten zien
Logicaquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef shomila het volgende:
Ehhhh, zodat Jo makkelijk de finale wint?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Dat scheelt Nep5 toch geld? Snap dat dan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef shomila het volgende:
Ze gaat nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef shomila het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat niet [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat was al een tijdje bekend hoorquote:
Ruudpuntnl is denk ik alvast gaan pinnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat niet [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Precies, Phil heeft meer dan de helft van de geheimen goed geraden, kon alleen nauwelijks drukken.quote:
Dat doet constant, dat bevestigde ze vanmiddag al.quote:
Och ze hebben beiden ook meerdere geheimen kado gekregen dus mehquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Precies, Phil heeft meer dan de helft van de geheimen goed geraden, kon alleen nauwelijks drukken.
Ja, het was maar EEN Bollywoodfilm.quote:
Op dat moment wel, want Karim dacht dat het Mo een beetje zou opbeuren..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
Karim: 'Mootje heeft het geraden. Das natuurlijk helemaal top'
Tuurlijk Karim
Het was in de KvdWquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op dat moment wel, want Karim dacht dat het Mo een beetje zou opbeuren..
Ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Dit wordt natuurlijk zo gespeeld dat Karim eruit gaat
Ze wil ook animatiefilms in gaan spreken en voice overs gaan doen bij documentaires.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
Ik heb ook nog een leven dus van dat acteren had ik nog niet meegekregen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wil ook animatiefilms in gaan spreken en voice overs gaan doen bij documentaires.
Ja.. Snap ik.. Zag ik.. Karim dacht toen echt nog dat Mo opgebeurd kon worden.. Later vond ie het wel heel jammer dat Mo het geheim had geraden!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Laat er een boobytrap shotgun inzitten!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef farscapevr8 het volgende:
1 keer raden wie de goeie heeft............................ja jo;)
Ze wil ook animatiefilms in gaan spreken en voice overs gaan doen bij documentaires.
Geef effe een seintje wanneer. Dan kijk ik niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Nog niet. Nóg niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Gerard, Karim en Sharon genomineerd???
Ik mis iets geloof ik ik schakel net pas in
Ik ook al paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ergens in de CoS heb ik dit al voorspeld!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |