Dat doet constant, dat bevestigde ze vanmiddag al.quote:
Och ze hebben beiden ook meerdere geheimen kado gekregen dus mehquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:20 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Precies, Phil heeft meer dan de helft van de geheimen goed geraden, kon alleen nauwelijks drukken.
Ja, het was maar EEN Bollywoodfilm.quote:
Op dat moment wel, want Karim dacht dat het Mo een beetje zou opbeuren..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
Karim: 'Mootje heeft het geraden. Das natuurlijk helemaal top'
Tuurlijk Karim
Het was in de KvdWquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Op dat moment wel, want Karim dacht dat het Mo een beetje zou opbeuren..
Ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef iBenny het volgende:
Dit wordt natuurlijk zo gespeeld dat Karim eruit gaat
Ze wil ook animatiefilms in gaan spreken en voice overs gaan doen bij documentaires.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:21 schreef Coos het volgende:
Ik heb ook nog een leven dus van dat acteren had ik nog niet meegekregen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze wil ook animatiefilms in gaan spreken en voice overs gaan doen bij documentaires.
Ja.. Snap ik.. Zag ik.. Karim dacht toen echt nog dat Mo opgebeurd kon worden.. Later vond ie het wel heel jammer dat Mo het geheim had geraden!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef Reksie1981 het volgende:
Laat er een boobytrap shotgun inzitten!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:23 schreef farscapevr8 het volgende:
1 keer raden wie de goeie heeft............................ja jo;)
Ze wil ook animatiefilms in gaan spreken en voice overs gaan doen bij documentaires.
Geef effe een seintje wanneer. Dan kijk ik niet meer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |