volgens mij ook hoor. Karim noemde heel rustig veel woorden opquote:
Er zat een 35% kortingssticker op.quote:
En zij kunnen niet tellen, zoals iemand hier al terecht opmerkte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Day het volgende:
Niemand meegeteld?
Niet dat het uitmaakt, wij weten de woorden niet.
Dus dat. Elk woord telt natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Day het volgende:
Niemand meegeteld?
FliMoJo tegen Karim, Sharon en Gerard.quote:
Nee, eerst handen en voeten vast en dán pas de herdersh... ah nee dat kan nog niet om kwart over acht hè.quote:
Daarom heb ik ook niet mee kunnen tellen. Er werd bijv. piercing en navelpiercing genoemt en ik weet niet of dat als 2 verschillende dingen teltquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Day het volgende:
Niemand meegeteld?
ze zit natuurlijk wel in een team. Ze kan ook niet zomaar die andere twee een oor aannaaienquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:09 schreef shomila het volgende:
En Mo wil naar huis maar gaat wel vol voor deze missie.
Gelukkig had ze een broekie aan.quote:
Da's dan weer wel voor 109% zeker.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En zij kunnen niet tellen, zoals iemand hier al terecht opmerkte.
Ze weet heus wel dat zij dan gaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze zit natuurlijk wel in een team. Ze kan ook niet zomaar die andere twee een oor aannaaien
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
Nee, eerst handen en voeten vast en dán pas de herdersh... ah nee dat kan nog niet om kwart over acht hè.
Zag je de Smegma niet rondvliegen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Gelukkig had ze een broekie aan.![]()
ik moet nog eten.
zijn we hier nog met z'n 189-en dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:10 schreef dasaliz het volgende:
sjonge jonge jonge wat een lekker gerichte opdracht. denk dat ze die laatste 189k kijkers ook weg willen pesten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, eerst handen en voeten vast en dán pas de herdersh... ah nee dat kan nog niet om kwart over acht hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |