Die onmogelijke grens is al weken bereiktquote:
Ik wilde ook een keer een positief geluid laten horen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Woon je onder de rook van een chemische fabriek of zo?
En dan dat verbeten hoofd. Daar word je bang van!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Moja het volgende:
Monique die iedere keer al een zenuwinzinking heeft voordat de opdracht uberhaupt is begonnen
Dan had je nu nóg met Laura gezeten...feest!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Waarom willen ze perse dat Mo blijft? Zodra er kans was dat Mo genomineerd werd, is het steeds met spellertjes of andere dingen beslist.. En dan ook nog spelletjes waar Mo goed in is. Kunnen ze net ze goed doen wie het langst is.
Die zijn sinds een paar weken in Portugal gevestigdquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:14 schreef markna het volgende:
ik mis de domino pizza reclame al een tijdje
Nieuwe bewoner het huis inquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Waarom willen ze perse dat Mo blijft? Zodra er kans was dat Mo genomineerd werd, is het steeds met spellertjes of andere dingen beslist.. En dan ook nog spelletjes waar Mo goed in is. Kunnen ze net ze goed doen wie het langst is.
Alleen wij zijn nog zo stomquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Die onmogelijke grens is al weken bereikt
Dat zijn overwachte momenten waarop je moet anticiperen, dan gaan haar hersenen in standje turboquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:13 schreef Moja het volgende:
Monique die iedere keer al een zenuwinzinking heeft voordat de opdracht uberhaupt is begonnen
Ik vermoed dat de bouw van de isolatiecel met matrassen tegen de muren voor Mo nog niet klaar is...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:15 schreef Pippien het volgende:
Wij weten dat wel, maar de bewoners niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Zeg dan gewoon: 'Wij weten allemaal dat het is dat hij in een bollywoodfilm heeft gespeeld.'
Gore ego is t doortrapte hoerquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:18 schreef shomila het volgende:
Ook zo achterlijk dat ze een geheim gaat raden terwijl ze eruit wil.
Vast niet trouwens sowieso weinig Jo deze uitzending...quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef rico80 het volgende:
Ik gok dat ze de ruzie tussen Jo en Flip niet laten zien
Inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:17 schreef rico80 het volgende:
Ik gok dat ze de ruzie tussen Jo en Flip niet laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |