De gnocchi moest een weekje wachten, maar heb 'm nu toch gemaakt. Net klaar, voorbereidend, vanavond een saus erbij. Eerste ervaring: Ik doe het nooit, nóóit meer! Wat een werk zeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Lekker! Wil je dan een foto posten? En je gnocchi-ervaringen delen?
Koken stond wel in het recept. Ze zijn niet taai, zacht en ietwat melig. Het is net een stuk gekookte pannekoekquote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef RobinOok het volgende:
Oh, heb je ze al gekookt?! Dan worden ze toch net zo taai als de supermarktversie?
De lol van versie gnocchi is dat je 'm meteen opeet. Dacht ik toch.
Nee, ik heb het bij al mijn recepten. De bovenkant verbrandt, onderkant nog vloeibaar, dat soort geintjes. Of er is wat mis met het bakblik, dat kan misschien ook? Dat het te dik is ofzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:43 schreef RobinOok het volgende:
Of je hebt per ongeluk iets verkeerd afgemeten. Kan dat niet?
Ja precies! IJsthee heb ik nog nooit geprobeerd, ik hou meestal niet zo van koude theequote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:09 schreef Purdey het volgende:
Muntthee drink ik ook vaak. Bosje munt van de markt kost vrijwel niks, en je hebt indd een heerlijk verfrissend drankje. Op m'n oude werk maakten ze ook weleens ijsthee van munt, was ook erg lekker
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Roze_Marijn het volgende:
Zelfgemaakte Berlijnse Bollen ....
[ afbeelding ]
Waar is het recept?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Roze_Marijn het volgende:
Zelfgemaakte Berlijnse Bollen ....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |