Je slaat het dagelijkse Janken met Momentje weer over, hé?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
* De Jo-Sjow; Ze heeft natuurlijk weer allerlei enerverende zaken meegemaakt de afgelopen dagen, waar zoals we inmiddels gewend zijn wel weer een heel aandoenlijk en geloofwaardig knip-en-plakwerkje van gemaakt is.
* En het minder belangrijke nieuws;
-er schijnt door degene die de kist opent genomineerd te worden.
-MamaMo enzo.![]()
![]()
-Karim's geheim geraden door Monique.
Jaaaaahhhhhhhhhh, het gaat beginnen!!!!!!!!quote:
Dat is stukken beter !quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhhhhhhh, het gaat beginnen!!!!!!!!![]()
![]()
Hoort bij MamaMo enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je slaat het dagelijkse Janken met Momentje weer over, hé?
ik hou m'n hart vastquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
Om wat voor faal zullen we vandaag weer dubbel liggen van het lachen.
Bartquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
De kist die niet opengaat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
quote:
Ik kom alweer in vorm!quote:
De plaat die bij "ga eerst maar lekker douchen" blijft hangen?quote:
http://live.nedshare.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
Iemand linkje voor internet tv uitzending??
http://live.nedshare.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
http://live.towmc.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
En we geven het beheer van de sleutel aan Bart. Die hem dan bij Fort Boyard of zo wegspeelt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wel en dan weer dicht...met het hele stel erin
"Aidshoofd en albino" klinkt ook weer zo ruw.quote:
Jij betaaltquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Flip: bij mijn ouders eet ik gratis.Wat een lul.
Perfect koppel met Jo dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
dat was een grapje tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
JOANNE die tegen FLIP zegt dat ie alleen aan zichzelf denkt!_____!
toch mooi op tijd nog niks gemistquote:
Nope, de bewoners grapjurk.quote:
groot gelijk heeft iequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Moet jij betalen danquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt wel 4 mei...quote:
quote:
datquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Copycat het volgende:
Dit had je ook niet eerder kunnen bedenken, dat Pasen dit jaar in het voorjaar valt. Familie gebruiken als excuus om je vriendje te gaan stalken.
Konijnen met MoMa, of waar zat je aan te denken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef MightyDude het volgende:
Jo en Flip Moment
Huilen met Mo
Jo momentje
Please 1 keer iets anders![]()
Nee Jijquote:
Echt he. Ik word ziek van dat mensquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ze wil met pasen bij haar familie zijn, wat een kutsnol
Dan gaan de vlaggen uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
wacht liever op 5 mei, de bevrijding :-)
Nou, dat redt ze met gemak hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ze wil met pasen bij haar familie zijn, wat een kutsnol
Ook al zie ik slapende bewoners, het is beter dan dit elke dagquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Konijnen met MoMa, of waar zat je aan te denken?
Makkelijk toch? Ze moeten gewoon wat infantiele opdrachten vervullen, en als ze dat met goed gevolg doen verdwijnen er sleutels uit de kast, totdat er slechts één overblijft: de goede de laatste. (Niet zo voorbarig, Ferdo, het is Secret Storyquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Onbegrijpelijk (voor mij) dat gedoe met die sleutels.
Ah, Mo heeft het weer moeilijkzucht
en bij maik gaat ze dan ook niet halfstokquote:
Het duurt inderdaad nog even.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef just me het volgende:
Familie Maik gaat betalen om Mo daar te laten blijven
quote:
Was het maar zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef Copycat het volgende:
"Moeilijk voor mij om jou en Jo te zien." Mijn God, waar gaat dit over? Maik is dood en begraven en ze zal hem nooit meer kunnen zien?
En vervolgens een ticket naar Curacao.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:39 schreef just me het volgende:
Familie gaat betalen om Mo daar te laten blijven
dondert me niet wie er naast haar komt te staan, maar daar gaan desnoods 100 sms'jes naartoe.....weg met Mo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het toch wel heel zielig voor mo, ik ga donderdag op haar stemmen!!!
O, CC, dat roept ze steeds.. Ik baal dat ik jullie hoor kleffen, dan mis ik Maik nog meer en ik mis em al zo..quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef Copycat het volgende:
"Moeilijk voor mij om jou en Jo te zien." Mijn God, waar gaat dit over? Maik is dood en begraven en ze zal hem nooit meer kunnen zien?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik vind Mo wel een stuk leuker Blijven meid
Ondanks haar eeuwige gejank heb ik Mo ook liever dan Jo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
Ik vind Mo wel een stuk leuker Blijven meid
Same here, ik weet niet waarom.quote:
Ik ook niet. Er kan weleens iets geks uit de hoge hoed komen.quote:
Zij heeft wekenlang de lampen van het plafond geneukt, wat... ze moesten op een gegeven moment buiten wachten totdat ze konden gaan slapen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef Copycat het volgende:
En zij konijnde natuurlijk ook niet met Maik toen Jo's verkering net uit wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:40 schreef Copycat het volgende:
Die maakt echt haar eigen drama. Die Maik gaat straks willen dat ie dood en begraven is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, CC, dat roept ze steeds.. Ik baal dat ik jullie hoor kleffen, dan mis ik Maik nog meer en ik mis em al zo..
Ja ik ook, maar ze MOET wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ondanks haar eeuwige gejank heb ik Mo ook liever dan Jo.
En die missie zou ook nog es gefaald zijn ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die pop!![]()
Ze neemt haar rol wel letterlijk
Dan ben ik 50 euro de sjaak godverquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er kan weleens iets geks uit de hoge hoed komen.
Hoezo bepaalt de stem bvb welke sleutel gepakt wordt?quote:
Misschien is het toch voorbedachte rade geweest dat Maik zijn telefoonnummer niet heeft gegeven!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die maakt echt haar eigen drama. Die Maik gaat straks willen dat ie dood en begraven is.
Ook dat inderdaad. Wat een egocentrisch, melodramatisch mensje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef Berenjenafok het volgende:
En zij konijnde natuurlijk ook niet met Maik toen Jo's verkering net uit was
Je verheugt je al hequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er kan weleens iets geks uit de hoge hoed komen.
Volgens Maik's Twitter niet hoor. Wij zijn de mongolen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
Die maakt echt haar eigen drama. Die Maik gaat straks willen dat ie dood en begraven is.
hij durft niet, want mo gaat alle tweets nalezen, denk er goed omquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens Maik's Twitter niet hoor. Wij zijn de mongolen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eigenbelang, anders verlies je 50 euro
Die is echt gekquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De minst slechte van de twee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ondanks haar eeuwige gejank heb ik Mo ook liever dan Jo.
Oh, schrijft hij dat? Nicequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben jullie echt weddenschappen lopen?quote:
Dat was al duidelijk toen hij Johanna de bons gaf.quote:
quote:
Teruglezen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben jullie echt weddenschappen lopen?
Tsja, dat vraag ik me dus ook af. Geen idee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Day het volgende:
Hoezo bepaalt de stem bvb welke sleutel gepakt wordt?
dag 60 euroquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
dondert me niet wie er naast haar komt te staan, maar daar gaan desnoods 100 sms'jes naartoe.....weg met Mo.
En mongolen ook correct gespeld?quote:
Je vergeet Bart. En.....de....Stem. En de nodige flutmissies.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Tering, nog nooit de muteknop zo onder de duim gehad tijdens een uitzending!
Mo, Jo+Flip en er komt nog zoveel meer om me te irriteren!
Ach, straks blijkt toch de verkeerde te zijn weggehaaldquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat vraag ik me dus ook af. Geen idee.
Hij heeft natuurlijk groot gelijkquote:
Ik zie niet waarom dit niet weer zal gebeuren op een of andere manier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo bepaalt de stem bvb welke sleutel gepakt wordt?
Het verschil is dat het voor ons een spelletje blijft, voor hem wordt het een real-life nachtmerrie zometeen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk groot gelijk![]()
Moet je zien hoe fans hier zich druk maken om een tv spelletje
Dat doe ik later wel.quote:
We zijn hooguit masochisten, maar mongolen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft vast teruggelezen hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
RED MAIK!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Het verschil is dat het voor ons een spelletje blijft, voor hem wordt het een real-life nachtmerrie zometeen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft vast laten teruggevoorlezen hier
Nou, ik vind het een faal dat Sharon geld moet inleveren als een ander zijn missie niet volbrengt. Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef pullup het volgende:
Ik kan er vanavond op de een of andere manier niet helemaal in komen![]()
![]()
Gooi er nog eens een fail in.
15000quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Loll het volgende:
kut voor sharon dat er 1500 euro uit der kluis is.
niet dus!
quote:
Niet per se Sharon, hé? Degene die op dat moment het meest in zijn of haar kluis heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een faal dat Sharon geld moet inleveren als een ander zijn missie niet volbrengt. Waar slaat dat op?
anders is het programma te duurquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet per se Sharon, hé? Degene die op dat moment het meest in zijn of haar kluis heeft.
Laura had dat ook, door haar falen moest Faalex de tent uit,quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een faal dat Sharon geld moet inleveren als een ander zijn missie niet volbrengt. Waar slaat dat op?
Alsof de mening van een horde mongolen hem wat boeit. Of niet, ouwe dead eye hazelip met je vieze valse aangekoekte borderline snol.quote:
he wat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef Ferdo het volgende:
Héhé, het gaat eindelijk weer eens over een geheim!
Chronologie en Secret Story...quote:
yup en dat was het ook weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef Ferdo het volgende:
Héhé, het gaat eindelijk weer eens over een geheim!
Toch zeker dertig seconden íets van het Secret van de Story gezien.quote:
Echt hè? Als je geen streams volgt snap je er toch niks van?quote:
uniek moment moet je koesterenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch zeker dertig seconden íets van het Secret van de Story gezien.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
Mu hond, mu moeder mu broertje mu vriendinnen, en dat alles in 1 zin.![]()
![]()
waar is die pic?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk volgens mij niet naar SST, maar naar...
Holland's next attention whore
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:55 schreef iBenny het volgende:
Gister kreeg ik al op mijn kopquote:
Same here.quote:
Ik denk dat die buik proefdraaien is voor een retourtje Columbia.quote:
Het was ook netjes achter een streamlock gezet om deze enorme verrassing niet van te voren te laten uitlekkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:59 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dat helemaal niet gezien van dat janken?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat die buik proefdraaien is voor een retourtje Columbia.
Is daaaaar een SL voor geweest?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook netjes achter een streamlock gezet om deze enorme verrassing niet van te voren te laten uitlekken
En dan de boel uitpoepen in het hofnarretje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat die buik proefdraaien is voor een retourtje Columbia.
Het janken wat ze nu lieten zien, was niet achter een streamlock.. Ze had eindelijk haar draai een beetje in dat bed gevonden..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was ook netjes achter een streamlock gezet om deze enorme verrassing niet van te voren te laten uitlekken
We zijn over de helft! En er komt nog een keer reclame tussendoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |