Je slaat het dagelijkse Janken met Momentje weer over, hé?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef Urb het volgende:
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
* De Jo-Sjow; Ze heeft natuurlijk weer allerlei enerverende zaken meegemaakt de afgelopen dagen, waar zoals we inmiddels gewend zijn wel weer een heel aandoenlijk en geloofwaardig knip-en-plakwerkje van gemaakt is.
* En het minder belangrijke nieuws;
-er schijnt door degene die de kist opent genomineerd te worden.
-MamaMo enzo.![]()
![]()
-Karim's geheim geraden door Monique.
Jaaaaahhhhhhhhhh, het gaat beginnen!!!!!!!!quote:
Dat is stukken beter !quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jaaaaahhhhhhhhhh, het gaat beginnen!!!!!!!!![]()
![]()
Hoort bij MamaMo enzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je slaat het dagelijkse Janken met Momentje weer over, hé?
ik hou m'n hart vastquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
Om wat voor faal zullen we vandaag weer dubbel liggen van het lachen.
Bartquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
De kist die niet opengaat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:29 schreef Coos het volgende:
quote:
Ik kom alweer in vorm!quote:
De plaat die bij "ga eerst maar lekker douchen" blijft hangen?quote:
http://live.nedshare.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
Iemand linkje voor internet tv uitzending??
http://live.nedshare.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
http://live.towmc.nl/quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef angeljacky het volgende:
En we geven het beheer van de sleutel aan Bart. Die hem dan bij Fort Boyard of zo wegspeelt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of wel en dan weer dicht...met het hele stel erin
"Aidshoofd en albino" klinkt ook weer zo ruw.quote:
Jij betaaltquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Flip: bij mijn ouders eet ik gratis.Wat een lul.
Perfect koppel met Jo dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
dat was een grapje tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
JOANNE die tegen FLIP zegt dat ie alleen aan zichzelf denkt!_____!
toch mooi op tijd nog niks gemistquote:
Nope, de bewoners grapjurk.quote:
groot gelijk heeft iequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Moet jij betalen danquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:33 schreef beequeen het volgende:
Het lijkt wel 4 mei...quote:
quote:
datquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef Copycat het volgende:
Dit had je ook niet eerder kunnen bedenken, dat Pasen dit jaar in het voorjaar valt. Familie gebruiken als excuus om je vriendje te gaan stalken.
Konijnen met MoMa, of waar zat je aan te denken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef MightyDude het volgende:
Jo en Flip Moment
Huilen met Mo
Jo momentje
Please 1 keer iets anders![]()
Nee Jijquote:
Echt he. Ik word ziek van dat mensquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
Ze wil met pasen bij haar familie zijn, wat een kutsnol
Dan gaan de vlaggen uitquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:38 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
wacht liever op 5 mei, de bevrijding :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |