Hebben jullie echt weddenschappen lopen?quote:
Dat was al duidelijk toen hij Johanna de bons gaf.quote:
quote:
Teruglezen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hebben jullie echt weddenschappen lopen?
Tsja, dat vraag ik me dus ook af. Geen idee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Day het volgende:
Hoezo bepaalt de stem bvb welke sleutel gepakt wordt?
dag 60 euroquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:41 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
dondert me niet wie er naast haar komt te staan, maar daar gaan desnoods 100 sms'jes naartoe.....weg met Mo.
En mongolen ook correct gespeld?quote:
Je vergeet Bart. En.....de....Stem. En de nodige flutmissies.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Reksie1981 het volgende:
Tering, nog nooit de muteknop zo onder de duim gehad tijdens een uitzending!
Mo, Jo+Flip en er komt nog zoveel meer om me te irriteren!
Ach, straks blijkt toch de verkeerde te zijn weggehaaldquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat vraag ik me dus ook af. Geen idee.
Hij heeft natuurlijk groot gelijkquote:
Ik zie niet waarom dit niet weer zal gebeuren op een of andere manier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo bepaalt de stem bvb welke sleutel gepakt wordt?
Het verschil is dat het voor ons een spelletje blijft, voor hem wordt het een real-life nachtmerrie zometeen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk groot gelijk![]()
Moet je zien hoe fans hier zich druk maken om een tv spelletje
Dat doe ik later wel.quote:
We zijn hooguit masochisten, maar mongolen...quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft vast teruggelezen hierquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
RED MAIK!!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Het verschil is dat het voor ons een spelletje blijft, voor hem wordt het een real-life nachtmerrie zometeen...
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft vast laten teruggevoorlezen hier
Nou, ik vind het een faal dat Sharon geld moet inleveren als een ander zijn missie niet volbrengt. Waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:49 schreef pullup het volgende:
Ik kan er vanavond op de een of andere manier niet helemaal in komen![]()
![]()
Gooi er nog eens een fail in.
15000quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Loll het volgende:
kut voor sharon dat er 1500 euro uit der kluis is.
niet dus!
quote:
Niet per se Sharon, hé? Degene die op dat moment het meest in zijn of haar kluis heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een faal dat Sharon geld moet inleveren als een ander zijn missie niet volbrengt. Waar slaat dat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |