Winne.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:18 schreef Beach het volgende:
Winnede meest slechte rapper van Rotterdam en omstreken sinds de Duitsers de stad bombardeerden.
doodquote:
quote:
Dus Bietsj is haar lijk aan het batsen?quote:
Wtf. Ga jij. Op fok zitten. Als er een meisje in je bed ligt?quote:
Dat is correct.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Dus Bietsj is haar lijk aan het batsen?
> meisje in bedquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wtf. Ga jij. Op fok zitten. Als er een meisje in je bed ligt?
Hoi Bloempje, hoe gaat het met je Allstars en was het nog leuk bij de Starbucks? Groetjes, Ragboer.quote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wtf. Ga jij. Op fok zitten. Als er een meisje in je bed ligt?
Ik zat net met Haarklip in bed? En wij zitten beiden op fok?quote:
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zat net met Haarklip in bed? En wij zitten beiden op fok?
Uhm. Ik heb al eeuwen geen Allstars aan gehad en ben ook al best lang niet bij de Starbucks geweest? Groetjes, Bloempje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Bloempje, hoe gaat het met je Allstars en was het nog leuk bij de Starbucks? Groetjes, Ragboer.
Ik hoop het wel zeg. Ik ga zo weer terug namelijk.quote:
Succes ermee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hoop het wel zeg. Ik ga zo weer terug namelijk.
HEIL SPAGHETTIVRETER.quote:
Ragboerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HEIL SPAGHETTIVRETER.
VIVA FORZA LAZIO!
Same.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet ook weer eens Guitar Hero doen. Volgens mij faal ik keihard nu, zo lang heb ik het niet gedaan
Hier ook denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:26 schreef Bloempje. het volgende:
Ik moet ook weer eens Guitar Hero doen. Volgens mij faal ik keihard nu, zo lang heb ik het niet gedaan
Wat is er raar mijn beste man?quote:
Dat klinkt een stuk liever welquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is er raar mijn beste man?stort je hart uit
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zit je nu in flips en ervaar je eindelijk dat het toch fijn kan zijn om heteroseks te doen?
We hebben rare hoofdenquote:
Geeft niet Jan, jij bent ook lief hoorquote:
ik zie cos er wel voor aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]ik zie het helemaal voor me:
'Oeh'
'AAAAH'
'Oe... oh! Wacht! Even in ARG7 posten dit!'
'Eh?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cam aan!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Bloempje. het volgende:
Oh! Doei! Haarklip is klaar met douchen
Wie P zegt moeten oepstampen zeggenquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:30 schreef mc-Piel het volgende:
wie A zegt.. moet ook NUS zeggen.
Om maar even in de breezerslet sferen te blijven!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rara, wat ga ik eten zometeen?frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rara, wat ga ik eten zometeen?Broccoli, zalm en aardappel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Dat klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:31 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Wie P zegt moeten oepstampen zeggen
En dat is een probleem want?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dat is een probleem want?
Als je d'r aan wilt raken..Ook in de anus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het juiste antwoord is niet geraden
Het juiste antwoord is.....Schrijf je andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat kost je 36,84 euro en een paperclip.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het juiste antwoord is niet geraden
Het juiste antwoord is.....bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ofnietquote:
Nee dat is voor de foks, ik ben wel haar broer.quote:
Dan pak ik breezer welquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee, dat kost je 36,84 euro en een paperclip.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee dat is voor de foks, ik ben wel haar broer.
shitquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef mc-Piel het volgende:
Paëlla is goddelijk
Hoe meer vis en shit erin zit, hoe beter!
Ja maar die kun je ook enkel in de anus pakken.quote:
Vraag danquote:
Ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef mc-Piel het volgende:
Paëlla is goddelijk
Hoe meer vis en shit erin zit, hoe beter!
Heel veel shit. Scat allesquote:
Ik verkleed me als agent en dan doen we meteen een rollenspelquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat kost een breekijzer want hij opent de deur niet![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarvoor ga je hem oppakken?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik verkleed me als agent en dan doen we meteen een rollenspel
oke beerquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
Eyey niemand pakt mij, ik pak jullie!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Blijf is van die blauwe mitsu's af.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:36 schreef Ragboer het volgende:
Negroïde Wimmen begrijp er wel niks van maakt ook niet uit want ik ga een hek maken.
Hard hard.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nou doe je alweer een nutteloze post posten [ afbeelding ]
Nou, naatmans..quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
Niet dat mijn posts ook maar enige kwaliteit bevatten.
Je weet dat je mijn egokrikkende fobo weer hebt gevuld met deze postquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nou, naatmans..
Ik moet zeggen dat je af en toe nog best intelligent overkomt!
Bunniksiderquote:
Gozah alles lekker danquote:
Je gebruikt een hoofdletter én een punt, dat is al bovengemiddeld.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
Niet dat mijn posts ook maar enige kwaliteit bevatten.
Nou, pfoe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je gebruikt een hoofdletter én een punt, dat is al bovengemiddeld.
Nee ik kan je wel zeggen wat ik gemaakt heb, maar dat duurt even want mobiel enzoquote:
alsof het belangrijk is dat je aan interpunctie doet op fok joh niemand die dat doet en niemand die er om geeft het gaat gewoon automatisch achja het komt wel goed als we allemaal onze sollicitatie brief maar niet zo schrijven toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Vergeet de zorgvuldig gekozen PI niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hier alles rustuk hoor.quote:
Beter beter.quote:
4-gangen diner gemaakt dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee ik kan je wel zeggen wat ik gemaakt heb, maar dat duurt even want mobiel enzo
Die is naar Ieper... Maar aankomend weekend ga ik haar als het goed is een bezoekje brengen en 4 mei dan ook weerquote:
Precies, we willen de lijst.quote:
Ragbroeder en Appelquote:
Sharr en wie ook alweer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ragbroeder en Appel
Naat en Faye
Knetterkrankjorum en .. wacht__!
Rellende Rotscholier en Yevoul ( puur seks)
etc. etc.
Ik sta erbij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik begin wel met eerlijk zijn:
Breezerslet17 en Patje1987
Breezerslet17 en JanPiraat
Breezerslet17 en Flippie
Breezerslet17 en L-ascorbinezuur
Breezerslet17 en Henkie94
Breezerslet17 en Michas
Breezerslet17 en Bloempje
Pizzaluchtquote:
2e plaatsquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik begin wel met eerlijk zijn:
Breezerslet17 en Patje1987
Breezerslet17 en JanPiraat
Breezerslet17 en Flippie
Breezerslet17 en L-ascorbinezuur
Breezerslet17 en Henkie94
Breezerslet17 en Michas
Breezerslet17 en Bloempje
Ja vandaag waren het er inderdaad maar 4quote:
EERSTE YES!quote:
Ouiquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja! En Bloempje en Haarklip?
Woaah, dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja vandaag waren het er inderdaad maar 4
Aperitief: Een soes gevuld met creme frais verse kruiden en rosbief (alles zelfgemaakt anders is het niet lekker)
Voorgerecht: Lamslende op een bedje van rozeval aardappeltjes met een vers takje rozemarijn natuurlijk
Hoofdgerecht: Ierse Entrecote op Asperges met hollandaise saus
Nagerecht: Zelf gemaakt tiramisu met onder andere advocaat en liquor 43
En dat was het wel niet zo uitgebreid als kerst maar het mocht er wezen
Yep.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja! En Bloempje en Haarklip?
21-12-2012 ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Woaah, dat klinkt goed!![]()
Wanneer gaan we trouwen?
Nee die is niet legitiem.quote:
killerbee911 en L-ascorbinezuur.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep.
Nu ga ik even hard nadenken wie nog meer.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee die is niet legitiem.
Klinker en Danger.Mouse waren ooit wel een stelletje
Nou een date, that's allquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nee die is niet legitiem.
Klinker en Danger.Mouse waren ooit wel een stelletje
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
killerbee911 en L-ascorbinezuur.
Héél veel haat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou een date, that's alldaarna veel haat
Mag ik op jullie bruiloft komen? Dan spuit ik mijn zaad over de taart.quote:
Beach en Klinker hadden een date?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou een date, that's alldaarna veel haat
Goeien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag ik op jullie bruiloft komen? Dan spuit ik mijn zaad over de taart.
Snap je hem, komen op je bruiloftHAHAHAAHAHAh
Xdquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mag ik op jullie bruiloft komen? Dan spuit ik mijn zaad over de taart.
Snap je hem, komen op je bruiloftHAHAHAAHAHAh
Medicatie waarvoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef killerbee911 het volgende:
Kut vergat een 5de gang al mijn medicatie![]()
![]()
Ontsteking in voet omdat iemand in de sportschool een gewicht erop liet vallen en me poot open spattequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Medicatie waarvoor?
Was de garing wel goed?
Goed op smaak gebracht?
Is het uit tussen jullie?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:53 schreef mc-Piel het volgende:
Danger.mouse denkt dat het beter is als wij elkaar niet meer spreken
Een after-dinner pillencocktail?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:54 schreef killerbee911 het volgende:
Kut vergat een 5de gang al mijn medicatie![]()
![]()
Ja!quote:
Oef, niet best die voet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:55 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ontsteking in voet omdat iemand in de sportschool een gewicht erop liet vallen en me poot open spattehooikoorts en een hoest waar ik niet vanaf kom
Deze man heeft een buzzzzz gaandequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef killerbee911 het volgende:
Codeine, Vaag middel, Vaag middel , Cetrizine, Vaag pijnstil middel
god praat me er niet overquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oef, niet best die voet!
De hooikoorts ken ik!
Nasonex, emadine, aerius etc.
Oceanview en Summergirl!quote:
Neinquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
Wisten jullie dat Summergirl en Fairytalessuck zussen waren?
Echtquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
ja net zoals jij de broer bent van Sharrquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
Ja en heb ze allebei gehadquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wisten jullie dat Penisbaard = Summergirl
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:57 schreef mc-Piel het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ze is the real deal hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Aah. Het is deze week ook niet echt best hooikoorts weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:56 schreef killerbee911 het volgende:
Codeine, Vaag middel, Vaag middel , Cetrizine, Vaag pijnstil middel
Zodra ik naar buiten loop schiet ik spontaan in de niesquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aah. Het is deze week ook niet echt best hooikoorts weer.
Ik heb er dit jaar op wat niezen na (nog) niet zoveel last van, maar dat kan helaas nog komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Zodra ik naar buiten loop schiet ik spontaan in de nies
Goed gecombineerd wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:00 schreef killerbee911 het volgende:
Gelukkig kan ik ook niet naar buiten lopen door me voet
Al van geproefd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:01 schreef Het_Fenomeen het volgende:
summergirl heeft beter lichaam dan de zus
Ja echt he zit ook in de ziektewetquote:
Hihiquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja echt he zit ook in de ziektewetdus zit eigenlijk alleen maar een beetje binnen vandaar dat ik ook een mooi menu kon samenstellen voor vanavond
Onzinpraatquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja echt hequote:
Baas!quote:
ik schop je graagquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij bent ook als een broer voor me.
Aai, wel een mooie tijds- en maaginvulling.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:02 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja echt he zit ook in de ziektewetdus zit eigenlijk alleen maar een beetje binnen vandaar dat ik ook een mooi menu kon samenstellen voor vanavond
Meeste mensen zijn van "IK WEET NIET WAT IK MOET DOENquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Aai, wel een mooie tijds- en maaginvulling.
Inderdaad, repsetc!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn van "IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN![]()
![]()
". Meneer Bij maakt gewoon een uitgebreid diner.
Ja uit de hand gelopen hobbyquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn van "IK WEET NIET WAT IK MOET DOEN![]()
![]()
". Meneer Bij maakt gewoon een uitgebreid diner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik hoorde een nieuwe roddel!Die roddel hoor jij nu pas? Dat is allang bevestigd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
Nice.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:07 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja uit de hand gelopen hobbymoet ik wel zeggen dat een goede vriend van ons waarmee ik soms kook een gepensioneerde sterrenchef is
ik hoorde een nieuwe roddel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik hoorde een nieuwe roddel!Wij zijn inderdaad lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
rquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
ok boodschappen snel want straks weer geen tijd enzo!
Doe niet aan seks met 15-jarigequote:Op dinsdag 26 april 2011 19:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas!
Doet ze het een beetje goed met dat lichaampje?
Pootaardappelen op het lijstje?quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wel een goede fles wijn voor Flippie he !!! niks onder de 20 euro !!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb iets wat nog langer isquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarheid duurt het langstmaar dit keer maarliefst 47 seconde
![]()
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef killerbee911 het volgende:
En wie gaan zich straks allemaal wagen aan Schalke 04- Manchester United?
Uiteraardquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef killerbee911 het volgende:
Ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef killerbee911 het volgende:
50mmquote:
Ik denk ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef killerbee911 het volgende:
Aightquote:
quote:
Dat is na de wedstrijdquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mensen die dat doen. Echt te gay.
Ja ik heb Bruno gezien en het schijnt een ziekte te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:16 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Mensen die dat doen. Echt te gay.
Geniaaal hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)r-tien-jaar-vast.htm
Ik vraag me af of dat wel mag zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Ik dacht aan een ketting ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef Ragboer het volgende:
Symbolisch hequote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja ik heb Bruno gezien en het schijnt een ziekte te zijn![]()
quote:
Iets met oorzaak-gevolg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef Het_Fenomeen het volgende:
homofilie wordt vaak veroorzaakt door trauma's in het verleden en vaak omdat ze met voetbal als laatste gekozen werden
Beter dan zo'n typische medicinale smaak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb nu een abrikozen smaak in me mond van 1 van die pillen
Ja dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Beter dan zo'n typische medicinale smaak.
Nope.quote:
Hoi Sharr.quote:
xtc toch ff lekker knallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef sharr het volgende:
Bijtje Zeroku Ragboer Henkie Jan Beach![]()
Welke pillen jan?
Niet eensquote:
HELDINquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
Hihi ik werd zojuist nagefloten toen ik de hond uitliet en toen riep ik terug 'als je de hond roept, ze heet bonny!" en toen werd die jongen helemaal rood hihi.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
Hihi ik werd zojuist nagefloten toen ik de hond uitliet en toen riep ik terug 'als je de hond roept, ze heet bonny!" en toen werd die jongen helemaal rood hihi.
hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
Kutlied.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Nee gast, ik wil nog niet naar huis, ik wil nog een beetje dansen.
Nein mann.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Patje1987 het volgende:
Nee gast, ik wil nog niet naar huis, ik wil nog een beetje dansen.
Ik floot naar jou hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef sharr het volgende:
lekker voetbal kijken met muziek aan tochquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
XTC is speciaal, ga je toch niet nu gebruiken?
Nee, voor Oceanview.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Je weet mijn naam tochFluiten is voor honden.
Maar ik ben Marokkaan weet je.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Je weet mijn naam tochFluiten is voor honden.
O nee, andersom. Zie je nou, ik kan vandaag niet helder nadenken.quote:
Jeetje zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik floot omdat hij aan zn ballen zat... gele kaart ook meteen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |