U is de liefstequote:
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:16 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties.Alle drie m'n grootste wensen in een jaar; trouwen, een huisje en zwanger. Ongelooflijk, dat had ik zelfs eind 2010 nog niet aan zien komen.
Ik ga jullie uitzwaaien en zie jullie heel snel in het andere topic!
quote:Op woensdag 27 april 2011 07:16 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties.Alle drie m'n grootste wensen in een jaar; trouwen, een huisje en zwanger. Ongelooflijk, dat had ik zelfs eind 2010 nog niet aan zien komen.
Ja maar na zoveel maanden, ga je zo wel een beetje denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Dat laatste moet je niet denken c_a!!!
Gewoon proberen te genieten van het feit dat je misschien wel zwanger bent nu, na zo lang wachten
Ik hoop het echt voor je
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef CrazyMoon het volgende:
Helaas weer negatief
Ik hoopte zó op een streepje, heb zitten turen maar nee. Helemaal niks terwijl ik toch zo dacht zwanger te zijn.
Nu hoop ik dan dat ik maar snel ongesteld wordt zodat we voor de volgende ronde kunnen gaan.
Ik heb deze keer ook visolie geslikt, zou mijn cyclus daardoor langer kunnen worden? Ben er mee gestopt na de eerste keer testen.
Ik heb geen idee hoe het zit met visolie....quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef CrazyMoon het volgende:
Helaas weer negatief
Ik hoopte zó op een streepje, heb zitten turen maar nee. Helemaal niks terwijl ik toch zo dacht zwanger te zijn.
Nu hoop ik dan dat ik maar snel ongesteld wordt zodat we voor de volgende ronde kunnen gaan.
Ik heb deze keer ook visolie geslikt, zou mijn cyclus daardoor langer kunnen worden? Ben er mee gestopt na de eerste keer testen.
Ja, en dan verschijnen er twee oranje streepjesquote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
dank je wel lievies
Effe goed tellen wanneer mijn nod is
Vandaag dag 29 (normaal cyclus van 30 dagen)
Ik kan ook wel jankenSlaat nergens op, maar ik last jullie berichtjes en moest me gewoon inhouden
![]()
Ik wil op z'n vroegst 30 april testen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en dan verschijnen er twee oranje streepjes
Nee joh, als ik daar kom heb jij je kindje al in je armen hoor!!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
LB ik hoop je heel snel in z&g te verwelkomen je bent hier al veel te lang
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Soempie het volgende:
DM,wat een teleurstelling.
C_A, spannend zeg! Hoe is het nu?
dank je welquote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Lijnloos het volgende:
C_A .... Nou ja, hopelijk kan het IUI-traject jullie wel helpen aan jullie zo gewenste kindje(s)!
Dikke knuffel!
Ik heb 11 mei info gesprek met de gyn. Dus ik hoop zo snel mogelijk te beginnenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef Soempie het volgende:
Ooh, C_A, wat ontzettend jammer.![]()
Weet je al meer over wanneer je het traject in zult gaan? Ik zit direct even bij te lezen over wat het precies inhoudt. Bij een natuurlijke cyclus, die jij hebt, is het gelukkig niet zo belastend, lees ik. Maar kan me natuurlijk goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Je stelt het je -in het begin zeker- toch allemaal anders voor. Maar als je straks met een positieve test zit, dan maakt het hoop ik allemaal niet zo veel meer uit. Ik ga zo hard voor je hopen.
C_A
Daarna is het toch niet opeens over of veel minder?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef CrazyMoon het volgende:
c_a, hè bah. Wat vreselijk jammer. Hoopte zo op een mooi streepje/plusje van jou!
Hier nog steeds niet ongesteld. Ik wacht maar afmeer kan ik niet doen haha
M'n vriend vind het niet zo heel erg, kan hij nog een maand genieten van veel seks
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 10:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
GVD... Charmed_angel... wat een k*tzooi... Hopelijk helpt de IUI je binnenkort aan een mooi frummeltje in je buik!
Die info is natuurlijk niks waard zonder een linkje hequote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef winka het volgende:
Sinds ik de term dpo hier lees ben ik eens daarop gaan googlen en jee wat is er dan veel info over symptomen te vindenEr is zelfs een site waar vanaf de ovulatie van dag tot dag beschrijvingen van symptomen te vinden zijn met grafieken en de hele mikmak.
Geduld? Wat is dat?quote:Ik ben nu 4dpo en heb sinds vandaag last van krampjes. Ook heb ik wat vochtverlies. Maarja we wachten geduldig af
Lief dat je naar me vraagt, ik ben weer te vroeg ongesteld geworden dus zit nu alweer op dag 11, we gaan maar voor een nod op 14 meiquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
CM, nog niks daar?
En hoe zit het met klavertje????
En calilov? Al tekenen?
dat moet vast raak zijn dan,want dat is een super mooie dag en datum, dan zijn ik en mijn man 1 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Lief dat je naar me vraagt, ik ben weer te vroeg ongesteld geworden dus zit nu alweer op dag 11, we gaan maar voor een nod op 14 mei![]()
Volgens mij gaan we deze ronde aardig gelijk op!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
[..]
dat moet vast raak zijn dan,want dat is een super mooie dag en datum, dan zijn ik en mijn man 1 jaar getrouwd.
Hopelijk brengt het geluk dan! ThnxMijn eigen trouwdag is helaas niet gelukt (24 april)
Om niet te zeggen, exact gelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Lief dat je naar me vraagt, ik ben weer te vroeg ongesteld geworden dus zit nu alweer op dag 11, we gaan maar voor een nod op 14 mei![]()
Volgens mij gaan we deze ronde aardig gelijk op!
Jaaah vind ik ook <3quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
We gaan het zien! Zo'n vakantieweek belooft in ieder geval veel goedsAls ik mijn vorige cycli echter moet geloven, zal mijn ei voorlopig nog echt niet springen. Ach, we zien het wel.
![]()
Spannend, Calilov! Ik ga voor je duimen!![]()
En LB, ik hoop ook dat jij dit keer door mag schuiven naar het volgende topic! Die rammels mogen wel eens beloond worden vind ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:08 schreef Frummeltje86 het volgende:
Heel 2012 ligt open om een hoop nieuwe kindjes ter wereld te brengen, dames!![]()
geen stomme vraag hoor, maar aangezien we net de mmm in zijn gegaan en het toch leek alsof iets niet goed zat, wilde ik het toch wel even zeker weten dus 2 testen gedaan... De bovenste is een sensitest.quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:35 schreef Soempie het volgende:
Beetje een stomme vraag, maar wat is dat staafje boven de grote test?
Vervelend dat het niet lijkt te helpenquote:Op zaterdag 30 april 2011 19:34 schreef Frummeltje86 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat de teunisbloemolie die ik al een paar maanden slik, niet echt bijdraagt aan een verkorting van mijn cyclus. Zodoende vandaag maar besloten dat ik daar weer mee ga stoppen. Wel blijf ik mijn foliumzuur doorslikken.
Inmiddels dag 11 van de nieuwe cyclus. Ik hoop zo dat ik deze keer in ieder geval gewoon twee cycli van rond de 30 dagen heb...
en als je alle andere testen open zou maken zit er zo'n zelfde staafje inquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:40 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
dat is ook een test, een dipstick, geen poespas erom heel alleen de test. Geen stomme vraag hoor.
quote:Op zondag 1 mei 2011 12:48 schreef CrazyMoon het volgende:
Nou, hier lijkt dan toch m'n menstruatie door te komen. Helaas. Wel fijn dat m'n cyclus nu niet nòg langer wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook! Dat het grafiekje maar goed nieuws mag gaan betekenen voor jullie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, de volgende ronde is dus al bijna bij mijn verjaardagIk hoop dat ik dan ook een positieve test in handen heb
Zit misschien wel wat in hoor, wel even afgezien van echte vruchtbaarheidsproblemen. Bedoel, als je dichte eileiders hebt of er is geen zaad aanwezig....nou ja, je snapt 'm. Toen wij begonnen met proberen hadden we geen verwachtingen. Ja, beetje het achtbaan-idee: we stappen erin en we gaan mee met de rit. Gebeurt het wel, hartstikke leuk. Worden we niet zwanger, ook oke. Ik heb zelf nooit echt heeeeeel graag kinderen gewild en ik herken ook het hevige verlangen niet waarover ik soms lees. Ik werd na een week of 7 zwanger en daardoor heb ik weinig tijd gehad om een eventueel hevig verlangen heel erg sterk te laten aanwakkeren en/ of er heel er mee bezig te zijn. Nu ik echter ongeveer 30 weken zwanger ben kan ik me al niet meer voorstellen niet zwanger te zijn of moeder te worden!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef bitterend het volgende:
pff dames als ik het zo lees besef ik me hoe makkelijk het voor mij was om zwanger te worden...e
ik weet niet of het aan lag dat wij totaal ontspannen waren? en niks verwachten? kan het zijn dat omdat je veel erover na denkt en strest dat het eigenlijk hinderlijk is?
ik praat misschien onzin hoor! iedereen is anders....ik gun het jullie allemaal! ik hoop dat binnenkort meer meiden naar Z&G zullen verhuizen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat sowieso. Over de hele wereld krijgen mensen al zo lang kinderen, of ze nou heel graag willen of helemaal niet. Er zijn denk ik gewoon ook heel vruchtbare mensen, en wat minder vruchtbare.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
callilov testen!!Spannend.
Je hoort ook weleens zeggen: je wil te graag. Dat vind ik zo'n dooddoener.Stress zal zeker wat invloed hebben, maar er zijn nog zoveel meer dingen die moeten kloppen om een bevruchting te krijgen. Het is en blijft een wonder vind ik.
Doe dan meteen die met indicator van hóe lang je al zwanger bentquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:36 schreef calilov3 het volgende:
Oooohhh lieverds!
Ik ga straks onderweg naar werk een test halen, nog een idee voor een goede?
En dan op mn werk maar even testen :x
Dat jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:39 schreef danic het volgende:
Ik zou eerst die 2 voor 5,- kopen van het kruidvat. Zijn gevoelig én goedkoop. Dan kun je daarna (alsie positief is), zo'n dure halen met indicator. Anders kost het je zoveel geld.
Plas ze!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:33 schreef calilov3 het volgende:
Ohhhhh ik ben zo zenuwachtig... Aankleden dan maar eens.
Wat goed!! Enquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben zojuist aangenomen bij het uitzendbureau voor de functie waar ik op had gesolliciteerd
Hopelijk betekent dat geluk deze maand, ook op dat andere vlak
Dus dat!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Balen calilov!!
Zolang de duivels er niet zijn, is er hoop
Hihi, ik dacht al dat die er bij in geschoten zou zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Wat goed!! En![]()
![]()
door deze post denk ik pas nu weer aan je PM..sorry sorry sorry, wil je er alsnog een reactie op hebben??
Zet m op dames...mijn duimen blijven draaien voor jullie
Wat goed LBquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn temperatuur was vanochtend nog steeds laag trouwensIk weet niet wat me overkomt joh.
Maargoed, extra kans dus![]()
Eh, neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef winka het volgende:
[..]
Wat goed LBIk heb helemaal geen verstand van temperaturen, maar het is dus de bedoeling dat je temperatuur laag moet blijven totdat je NOD of moet er aan het einde een bepaalde opleving komen?
Zeker spannend dan, als je je zo anders voelt!quote:Ik heb nog nooit zoveel hoop gehad als deze maand.. Net zoals KleinKloonMeisje omschrijft heb ik elke maand symptomen na de eisprong die dan vanzelf een week na de eisprong verdwijnen.
Maar nu is het écht anders, mijn borsten voelen superzacht aan, mijn tepels zijn naar mijn idee mega en vanochtend was ik misselijk vanuit mijn buik.
Zooooo spannendIk heb mijn nod op 28 dagen staan maar dat is mij ooit twee keer overkomen in stressvolle tijden. Normaal gesproken is mijn cyclus 26/27dagen
![]()
Pfff...
Dankjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:00 schreef Soempie het volgende:
Calilov en KKM, he, balen! Calilov, ik hoop dat voor jou detoch uitblijven.
Zoë, welkom.Ik ben ook de eerste en jongste van mijn kant van de familie. Maar laatst had ik het er met m'n zus over en bij haar begon het toch ook wel te rammelen.
Oh okee... ik raakte even in de war omdat je NOD op 14 mei staatquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eh, neena je eisprong stijgt je temperatuur, en je wilt dan dat die hoog blijft. Als hij weer daalt word je weer ongesteld namelijk. Mijn temperatuur is nu nog laag, dus ik heb blijkbaar nog geen eisprong gehad. Extra kans om mn vruchtbare dagen te benutten dus
[..]
Zeker spannend!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef calilov3 het volgende:
hey welkom zoe! ik ben ook sinds een maand nieuw... spannend he!
Ik vind het wel moeilijk hoor... Maar mijn gevoel zegt, je gaat ongesteld worden.. Maar het blijft maar uit. Het is dus geen spotting geweest.En mijn NOD ligt al maanden (sinds de zomer) rond de 29e en de 1e. Dus een hele regelmatige cyclus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef winka het volgende:
Jee wat spannend calilov! Lukt het je tot maandag te wachten
Spannend Calilov3!!quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:48 schreef Frummeltje86 het volgende:
Welkom, Zoe23! Eetbuien na het stoppen met de pil ken ikWanneer ben je met de pil gestopt? Hopelijk doet je lijf het snel weer helemaal zelf!
calilov3, mijn duimen draaien overuren voor jou!
Ach, bij de één doet alles het gelijk weer en de ander heeft er meer last van. Ik ben in december gestopt en tot nu toe pas twee cyclussen gehad. Best frustrerend soms, want je wilt NU! Gelukkig leert dit forum je om wat geduldiger te zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Spannend Calilov3!!
Eind feb. ben ik gestopt. Nog maar kort dus..
Ja hoop ik ook! In het begin veel kramp in baarmoeder enzo, ook niet echt fijn..
Welkom, clauwhee! Je gaat dus een spannende tijd tegemoet! Wellicht is het gelijk al de eerste poging raak, je weet maar nooit hequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:40 schreef clauwheee het volgende:
Ik kom me hier ook voorzichtig melden...zat al in het rammelaars topic. Begin dit jaar gestopt met de pil en sindsdien schommelt mijn cyclus tussen 26-28 dagen. Ergens volgende week verwacht ik een menstruatie. Afgelopen weken zijn we niet heel voorzichtig meer geweest maar als ik alles een beetje bereken is de kans deze maand zeer klein. Ergens volgende week zal ik denk ik dus een NOD doorgeven
En verder: ik rammel al een poos, inmiddels dertig geworden, vriendlief 7 jaar jonger maar ook hij wil er voor gaan. Waarom nu niet als we toch zeker weten dat we het willen en we hebben alles stabiel (beide vaste baan, eigen huis, liefde), zo zei hij.
Dus:
Nog steeds niks calilov? Zou je niet toch alvast weer een testje doen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef calilov3 het volgende:
Welkom!!
Heel spannend... en ik sluit me aan bij wat frummel zegt!
Hier nog steeds niks te merken van een.
ik begin ongeduldig te worden........
2cycussen? pas 2keer een eiersprong&menstruatie gehad of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ach, bij de één doet alles het gelijk weer en de ander heeft er meer last van. Ik ben in december gestopt en tot nu toe pas twee cyclussen gehad. Best frustrerend soms, want je wilt NU! Gelukkig leert dit forum je om wat geduldiger te zijn.
Spannend! Die van mij ookquote:Ik heb even gerekend. Ik tel voor de zekerheid deze maand toch maar mee als poging..Dus mag in in de OP?Op basis van 28 dagen is mijn NOD volgende week woensdag 11 mei.
Zonder temperaturen was Senna er niet geweestquote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:40 schreef Lijnloos het volgende:
wij proberen ook om de dag aan tr houden en ik had graag deze week al
wat eerder begonnen om vast wat reserve op te bouwen voor als ie toch eerder komt... maar ik verwacht zelf morgen of zondag dus vanavond is op zich prima natuurlijk en anders zondagavond misschien nog als mijn vent de energie ervoor heeft. mocht het nou idd niet lukken dan wil ik volgende ronde toch eens gaan temperaturen, al is het maar om wat beeld te krijgen... als ik op het slijm/afscheiding af ga dan zou de eisprong eraan moeten komen nu...
nee... hoezo?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Heb je misschien een eisprongtest in huis cali?
Ja, klopt. In december laatste onttrekkingsbloeding gehad en toen pas in februari, na 65 dagen, mijn eerste 'eigen' menstruatie. Vervolgens pas weer in april, na 62 dagen. Er zit bij mij heel lang tussen, dus ik vraag me überhaupt af of er nu al een eisprong is hoor. Inmiddels nu bijna een halfjaar van de pil af, dus ik hoop dat het komende halfjaar zich gaat kenmerken door een kortere en vooral regelmatige cyclus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:47 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
2cycussen? pas 2keer een eiersprong&menstruatie gehad of begrijp ik dat verkeerd?
Eerste maand na stoppen pil na 28dgn mijn periode gehad, en komende woensdag dan weer..
maar ik hoop 't niet haha.
idd heb ik ook wel meegekregen op dit forum! Wel goed om te weten.
Nu denk ik echt van; pff altijd zitten stressen met de pil, altijd op tijd enzo, maar zo snel wordt je (vaak) niet eens zwanger.
Heb generatie 2010 ook gevolgd en ik vind het zo mooi om te zien hoe mensen dingen weer anders beleven en wat allemaal wel hetzelfde is. Door zulke programma's krijg ik er alleen nog maar meer zin in haha
haha ben ook wel benieuwd, wel sneu voor mijn schoonfamilie, kon het niet opbrengen om op verjaardagsvisite te gaan vandaag..quote:Op zondag 8 mei 2011 16:11 schreef winka het volgende:
Kon het toch niet laten.. net getest en negatief met een Kruidvattest. Lucht op de één of andere manier toch op... Ik heb ook in ene niet meer het gevoel dat ik zwanger ben en reken ook niet meer op een positieve test morgen![]()
Hopelijk breekt de boel gauw los zodat we aan de volgende ronden kunnen beginnen![]()
Jee Zoe, ben benieuwd! Dat zijn toch wel goede symptomen![]()
@Clauwhee: ik reken pas als de boel echt doorbreekt, dus rood bloed en grotere hoeveelheden. Ik merk het dan ook lichamelijk als ik echt ongesteld ben.
De tijd is voorbij gevlogenquote:Op zondag 8 mei 2011 18:08 schreef happyme28 het volgende:
Ben hier al stiekem aan het meelezen, nog 2 weken tot mijn laatste pil
Spannend!quote:Op maandag 9 mei 2011 11:15 schreef calilov3 het volgende:
* calilov3 gaat zich zo maar eens aankleden en tests halen.
R. vindt dat ik een andere test moet aanschaffen. Hij vertrouwd de test van kruidvat niet!
succes! maar het ligt niet aan de test het ligt aan wanneer je het test hequote:Op maandag 9 mei 2011 11:15 schreef calilov3 het volgende:
* calilov3 gaat zich zo maar eens aankleden en tests halen.
R. vindt dat ik een andere test moet aanschaffen. Hij vertrouwd de test van kruidvat niet!
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:40 schreef calilov3 het volgende:
Ik heb gehoord dat ochtendurine het beste is?
wat ik dan wel zo vervelend vind aan de kruidvat test, is dat je maar 4 druppels nodig hebt... dus het gevoel dat dei 4 druppels het laatste van de urine zijn en dus geen HCG hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |