U is de liefstequote:
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 27 april 2011 07:16 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties.Alle drie m'n grootste wensen in een jaar; trouwen, een huisje en zwanger. Ongelooflijk, dat had ik zelfs eind 2010 nog niet aan zien komen.
Ik ga jullie uitzwaaien en zie jullie heel snel in het andere topic!
quote:Op woensdag 27 april 2011 07:16 schreef Soempie het volgende:
Bedankt voor de lieve reacties.Alle drie m'n grootste wensen in een jaar; trouwen, een huisje en zwanger. Ongelooflijk, dat had ik zelfs eind 2010 nog niet aan zien komen.
Ja maar na zoveel maanden, ga je zo wel een beetje denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
Dat laatste moet je niet denken c_a!!!
Gewoon proberen te genieten van het feit dat je misschien wel zwanger bent nu, na zo lang wachten
Ik hoop het echt voor je
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef CrazyMoon het volgende:
Helaas weer negatief
Ik hoopte zó op een streepje, heb zitten turen maar nee. Helemaal niks terwijl ik toch zo dacht zwanger te zijn.
Nu hoop ik dan dat ik maar snel ongesteld wordt zodat we voor de volgende ronde kunnen gaan.
Ik heb deze keer ook visolie geslikt, zou mijn cyclus daardoor langer kunnen worden? Ben er mee gestopt na de eerste keer testen.
Ik heb geen idee hoe het zit met visolie....quote:Op woensdag 27 april 2011 12:45 schreef CrazyMoon het volgende:
Helaas weer negatief
Ik hoopte zó op een streepje, heb zitten turen maar nee. Helemaal niks terwijl ik toch zo dacht zwanger te zijn.
Nu hoop ik dan dat ik maar snel ongesteld wordt zodat we voor de volgende ronde kunnen gaan.
Ik heb deze keer ook visolie geslikt, zou mijn cyclus daardoor langer kunnen worden? Ben er mee gestopt na de eerste keer testen.
Ja, en dan verschijnen er twee oranje streepjesquote:Op woensdag 27 april 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
dank je wel lievies
Effe goed tellen wanneer mijn nod is
Vandaag dag 29 (normaal cyclus van 30 dagen)
Ik kan ook wel jankenSlaat nergens op, maar ik last jullie berichtjes en moest me gewoon inhouden
![]()
Ik wil op z'n vroegst 30 april testen
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 april 2011 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, en dan verschijnen er twee oranje streepjes
Nee joh, als ik daar kom heb jij je kindje al in je armen hoor!!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:50 schreef ferrari_rood het volgende:
LB ik hoop je heel snel in z&g te verwelkomen je bent hier al veel te lang
quote:Op donderdag 28 april 2011 09:27 schreef Soempie het volgende:
DM,wat een teleurstelling.
C_A, spannend zeg! Hoe is het nu?
dank je welquote:Op donderdag 28 april 2011 09:37 schreef Lijnloos het volgende:
C_A .... Nou ja, hopelijk kan het IUI-traject jullie wel helpen aan jullie zo gewenste kindje(s)!
Dikke knuffel!
Ik heb 11 mei info gesprek met de gyn. Dus ik hoop zo snel mogelijk te beginnenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef Soempie het volgende:
Ooh, C_A, wat ontzettend jammer.![]()
Weet je al meer over wanneer je het traject in zult gaan? Ik zit direct even bij te lezen over wat het precies inhoudt. Bij een natuurlijke cyclus, die jij hebt, is het gelukkig niet zo belastend, lees ik. Maar kan me natuurlijk goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Je stelt het je -in het begin zeker- toch allemaal anders voor. Maar als je straks met een positieve test zit, dan maakt het hoop ik allemaal niet zo veel meer uit. Ik ga zo hard voor je hopen.
C_A
Daarna is het toch niet opeens over of veel minder?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef CrazyMoon het volgende:
c_a, hè bah. Wat vreselijk jammer. Hoopte zo op een mooi streepje/plusje van jou!
Hier nog steeds niet ongesteld. Ik wacht maar afmeer kan ik niet doen haha
M'n vriend vind het niet zo heel erg, kan hij nog een maand genieten van veel seks
Dat dusquote:Op donderdag 28 april 2011 10:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
GVD... Charmed_angel... wat een k*tzooi... Hopelijk helpt de IUI je binnenkort aan een mooi frummeltje in je buik!
Die info is natuurlijk niks waard zonder een linkje hequote:Op donderdag 28 april 2011 18:41 schreef winka het volgende:
Sinds ik de term dpo hier lees ben ik eens daarop gaan googlen en jee wat is er dan veel info over symptomen te vindenEr is zelfs een site waar vanaf de ovulatie van dag tot dag beschrijvingen van symptomen te vinden zijn met grafieken en de hele mikmak.
Geduld? Wat is dat?quote:Ik ben nu 4dpo en heb sinds vandaag last van krampjes. Ook heb ik wat vochtverlies. Maarja we wachten geduldig af
Lief dat je naar me vraagt, ik ben weer te vroeg ongesteld geworden dus zit nu alweer op dag 11, we gaan maar voor een nod op 14 meiquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
CM, nog niks daar?
En hoe zit het met klavertje????
En calilov? Al tekenen?
dat moet vast raak zijn dan,want dat is een super mooie dag en datum, dan zijn ik en mijn man 1 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Lief dat je naar me vraagt, ik ben weer te vroeg ongesteld geworden dus zit nu alweer op dag 11, we gaan maar voor een nod op 14 mei![]()
Volgens mij gaan we deze ronde aardig gelijk op!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
[..]
dat moet vast raak zijn dan,want dat is een super mooie dag en datum, dan zijn ik en mijn man 1 jaar getrouwd.
Hopelijk brengt het geluk dan! ThnxMijn eigen trouwdag is helaas niet gelukt (24 april)
Om niet te zeggen, exact gelijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Lief dat je naar me vraagt, ik ben weer te vroeg ongesteld geworden dus zit nu alweer op dag 11, we gaan maar voor een nod op 14 mei![]()
Volgens mij gaan we deze ronde aardig gelijk op!
Jaaah vind ik ook <3quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:58 schreef Frummeltje86 het volgende:
We gaan het zien! Zo'n vakantieweek belooft in ieder geval veel goedsAls ik mijn vorige cycli echter moet geloven, zal mijn ei voorlopig nog echt niet springen. Ach, we zien het wel.
![]()
Spannend, Calilov! Ik ga voor je duimen!![]()
En LB, ik hoop ook dat jij dit keer door mag schuiven naar het volgende topic! Die rammels mogen wel eens beloond worden vind ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:08 schreef Frummeltje86 het volgende:
Heel 2012 ligt open om een hoop nieuwe kindjes ter wereld te brengen, dames!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |