Dat bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:39 schreef MargrietV het volgende:
moet heel kort. Is een vluggertje genoeg.
Ze kijkt echt alleen de daily's he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama aanbidt haar steeds meer, als Ron en ik haar afkraken (met degelijke argumenten!!) neemt ze het toch steeds voor haar op.
Vandaag ging het over dat Flip met Mo wou dammen maar moest komen kroelen, en mama: ja maar dat snap ik wel want Mo pikt hem in!
Nee echt, voor elke situatie heeft ze een smoes.
Ja het is idd jammer dat al die stemmers alleen de daily's kijken en dat het daar altijd de Joshow is anders zouden ze wel heel anders stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze kijkt echt alleen de daily's he?![]()
Logisch dat Joanna zoveel aanbidders ( stemmers ) heeft ook.
Echt he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
Poll
Wie kan het beste koken?
Sharon
47%
Joanna
9%
Monique
2%
Gerard
17%
Karim
23%
Philip
2%
Toch nog fakking 9% voor Joanna.![]()
![]()
oh ben jij die enequote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik kijk streams maar ik vind Jo ook leuk hoor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:44 schreef Diamonds28 het volgende:
Ik kijk streams maar ik vind Jo ook leuk hoor
Oh uiteraard, maar het gaat er meer om hoe de bewoners neergezet worden waardoor wie er favorieten worden ( en wie niet ) behoorlijk gestuurd word.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef rita1959 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe de nominaties gaan
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
tuurlijk heeft ze momentjes dat ze raar is en veeleisend maar vind der leuker als Mo jankerd en Sharon kapsones bitch
bart zei dat gisteren in de dailyquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....
Ik gok nogsteeds dat alleen Mo mag nomineren straks. ( en dan niet haarzelf mag en/of zal noemen )quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:47 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, hoop dat wanneer Mo eindelijk eens genomineerd wordt de stemmers niet de fout maken haar voor de grap erin te willen houden, daar is ze volgens mij namelijk op uit, weg met dat MOnster....
Er gaan allerlei geruchten rond. O.a. dat er in de zwarte kluis/kast iets ligt waarmee een van de bewoners het recht krijgt twee deelnemers te nomineren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:46 schreef rita1959 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over hoe de nominaties gaan
+1quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als Mo deze week niet gaat word ik gek.
Ze gaat neit wegquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Ik niet want dan zit ik lekker in Praagquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
Als ze niet gaat haak ik definitief af, ik heb al 4 dagen niet meer gekeken inmiddels,lees alleen nog op het forum....quote:Op dinsdag 26 april 2011 18:48 schreef Candyfreak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |