Sorry beste Fann.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja.. prangend.. is een groot woord maar beide vragen van mij zijn niet beantwoord.
mijn eerste vraag was wat de voorzitter zou kiezen als hij moest kiezen
tussen het verbieden van de Bio-industrie of het verbieden van Kosjer slachten.
mijn tweede vraag was of er een instantie of iets bestond dat zich inzet tegen
het (mis)bruiken van circusdieren.
Ik snap je welquote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Datzelfde vind ik eigenlijk gelden voor de Bio-industrie en Kosjer slachten.
Ineens is er grote ophef over dat Kosjer slachten terwijl er naar schatting slechts een
paar honderd joden in ons land zijn die alleen ritueel geslacht vlees eten.
Maar de meeste mensen in Nederland eten wel gewoon vlees uit de Bio-industrie.
Sorry maar ik vind dat toch wel een beeeeeetje hypocriet![]()
ik zou dan liever zien dat alle aandacht gaat naar het afschaffen van de Bio-industrie.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar;)quote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef eight het volgende:
Zijn er trouwens stichtingen bekend waar u ons voor kunt waarschuwen? bijv.stichtingen die donatiegeld voor andere doeleinden gebruiken?
oke, dank u in ieder geval voor het proberen van het beantwoorden van mijn vragen!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Dierenhulp het volgende:
[..]
Sorry beste Fann.
Je eerste vraag een keuze maken tussen twee slechten is moeilijk. Persoonlijk ben ik ervoor dat een dier een dierwaardig leven krijgt en ook als zodanig behandeld wordt. Dus ik kan hem enkel op persoonlijke titel beantwoorden.
Je tweede vraag ik weet niet excat of er een specifieke organisatie bestaat die zich het lot van de circusdieren aantrekt. Ik kan me echter voorstellen dat dit wel het geval is.
Ben ik helemaal voorquote:Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is iets waar je kaak echt van op tafel valt he.
Zolang een dier in de Nederlandse wet letterlijk een 'ding' is, gaan daar dus ook nooit hoge(re) straffen komen voor dierenmishandeling inderdaad.
Misschien kunnen we daar op FOK! eens een petitie over opstarten ofzo, moeten we maar eens over brainstormen.
Wie weet wil hij die vraag op de valreep nog beantwoordenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef eight het volgende:
Zijn er trouwens stichtingen bekend waar u ons voor kunt waarschuwen? bijv.stichtingen die donatiegeld voor andere doeleinden gebruiken?
edit: ah, te laat. Bedankt voor uw tijd!
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap je welHet vervelende met dat kosjere slachten is volgens mij: het kan zo gemakkelijk anders. Waarom in vredesnaam dieren onnodig laten lijden? Om het geloof? Well excuse me; geloof wat je wilt, maar laat andere levende wezens daar lekker buiten
Zoiets dus
Maar je hebt gelijk: het ene geruisloos aannemen en het andere fel bestrijden is een béétje vreemd. Maar dat vind ik ook altijd van de discussie over het streger aanpakken van criminele allochtonen. Omdat zo'n onevenredig groot aantal van de allochtonen crimineel is. Moet je eens gaan kijken naar het aandeel jongens / mannenBijna allemaal mannen in de gevangenissen
In een kamp ermee; uiterlijk vier jaar na de geboorte!!!!einz11!!!
Dus
welke?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet wil hij die vraag op de valreep nog beantwoorden
Ik sluit me hier geheel bij aan. Bedankt voor uw tijd en de goede antwoorden op onze vragenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Vind u het goed als we binnenkort per mail of telefoon weer contact met u zoeken om eens te praten over die petitie en wat we daarin voor elkaar kunnen betekenen?
Dan wil ik u hierbij namens ons allen heel hartelijk danken voor uw tijd en aandacht.
Zoals hier eerder gezegd, daar zouden andere organisaties een voorbeeld aan moeten nemen om op een manier als deze met ons in gesprek te gaan.
Ik wens u nog een heel prettige avond en nogmaals dank voor uw moeite!
Eight vroeg nog op de valreep:quote:
Zit ik hier heel gepassioneerd te typen, gaat ze lachenquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb met interesse meegelezen. Bedankt voor uw tijd!
Keurmerk anbi kende ik nog niet, bedankt!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Dierenhulp het volgende:
Ah organisaties die we evt kennen die niet zuiver zouden zijn.
Ze zullen bestaan, let bijvoorbeeld altijd goed op de gegegevsn van bestuur, keurmerk anbi en google eens de naam, soms komen ze terug in prigramma onderdelen als Radar etc. Kan geen goed teken zijn lijkt me.
und Tulpen uit Amsterdam ! einz11!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zit ik hier heel gepassioneerd te typen, gaat ze lachen
Ey, bedankt! En de groeten uit Broabant!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |