abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 21:23:42 #126
343126 Dierenhulp
Stichting Dierenhulp
pi_96063242
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ja.. prangend.. is een groot woord maar beide vragen van mij zijn niet beantwoord.

mijn eerste vraag was wat de voorzitter zou kiezen als hij moest kiezen
tussen het verbieden van de Bio-industrie of het verbieden van Kosjer slachten.

mijn tweede vraag was of er een instantie of iets bestond dat zich inzet tegen
het (mis)bruiken van circusdieren.
Sorry beste Fann.

Je eerste vraag een keuze maken tussen twee slechten is moeilijk. Persoonlijk ben ik ervoor dat een dier een dierwaardig leven krijgt en ook als zodanig behandeld wordt. Dus ik kan hem enkel op persoonlijke titel beantwoorden.

Je tweede vraag ik weet niet excat of er een specifieke organisatie bestaat die zich het lot van de circusdieren aantrekt. Ik kan me echter voorstellen dat dit wel het geval is.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:24:14 #127
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96063299
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Datzelfde vind ik eigenlijk gelden voor de Bio-industrie en Kosjer slachten.

Ineens is er grote ophef over dat Kosjer slachten terwijl er naar schatting slechts een
paar honderd joden in ons land zijn die alleen ritueel geslacht vlees eten.

Maar de meeste mensen in Nederland eten wel gewoon vlees uit de Bio-industrie.

Sorry maar ik vind dat toch wel een beeeeeetje hypocriet :@

ik zou dan liever zien dat alle aandacht gaat naar het afschaffen van de Bio-industrie.
Ik snap je wel :Y Het vervelende met dat kosjere slachten is volgens mij: het kan zo gemakkelijk anders. Waarom in vredesnaam dieren onnodig laten lijden? Om het geloof? Well excuse me; geloof wat je wilt, maar laat andere levende wezens daar lekker buiten :{w

Zoiets dus :D

Maar je hebt gelijk: het ene geruisloos aannemen en het andere fel bestrijden is een béétje vreemd. Maar dat vind ik ook altijd van de discussie over het streger aanpakken van criminele allochtonen. Omdat zo'n onevenredig groot aantal van de allochtonen crimineel is. Moet je eens gaan kijken naar het aandeel jongens / mannen :o Bijna allemaal mannen in de gevangenissen :o In een kamp ermee; uiterlijk vier jaar na de geboorte!!!!einz11!!!

Dus :')
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_96063408
En ik wil nog 1 ding onder de aandacht brengen en dat zijn de goede dingen
die griekenland voor dieren probeert te doen.

de laatste link gaat over circusdieren.

http://greekanimalrescue.com/index.htm

http://greeceanimalhospital.com/

http://www.straysofgreece.org/

http://en.rian.ru/world/20110331/163303083.html

The Greek government has sent an amendment to parliament on animal rights which
would ban circuses from using animals in their acts, Naftemporiki news agency said on
Thursday.

The amendment will increase the liability for torturing animals.
The bill stipulates stricter criminal liability for the cruel treatment of animals.
Those convicted under the new article will be sent to prison.
The fine for animal cruelty of household pets will be raised to 30,000 euros ($42,453).
The Greek government has been debating the bill since 2009 after a circus trainer was
shown on TV beating an elephant with a stick.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 april 2011 @ 21:26:01 #129
163650 Greys
pi_96063439
Vind u het goed als we binnenkort per mail of telefoon weer contact met u zoeken om eens te praten over die petitie en wat we daarin voor elkaar kunnen betekenen? :)

Dan wil ik u hierbij namens ons allen heel hartelijk danken voor uw tijd en aandacht.
Zoals hier eerder gezegd, daar zouden andere organisaties een voorbeeld aan moeten nemen om op een manier als deze met ons in gesprek te gaan.

Ik wens u nog een heel prettige avond en nogmaals dank voor uw moeite!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96063443
Zijn er trouwens stichtingen bekend waar u ons voor kunt waarschuwen? bijv.stichtingen die donatiegeld voor andere doeleinden gebruiken?

edit: ah, te laat. Bedankt voor uw tijd!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96063522
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef eight het volgende:
Zijn er trouwens stichtingen bekend waar u ons voor kunt waarschuwen? bijv.stichtingen die donatiegeld voor andere doeleinden gebruiken?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar;)
pi_96063535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Dierenhulp het volgende:

[..]

Sorry beste Fann.

Je eerste vraag een keuze maken tussen twee slechten is moeilijk. Persoonlijk ben ik ervoor dat een dier een dierwaardig leven krijgt en ook als zodanig behandeld wordt. Dus ik kan hem enkel op persoonlijke titel beantwoorden.

Je tweede vraag ik weet niet excat of er een specifieke organisatie bestaat die zich het lot van de circusdieren aantrekt. Ik kan me echter voorstellen dat dit wel het geval is.
oke, dank u in ieder geval voor het proberen van het beantwoorden van mijn vragen!

groetjes
Fann :D
  woensdag 27 april 2011 @ 21:27:25 #133
343126 Dierenhulp
Stichting Dierenhulp
pi_96063543
Zo aan het einde van de sessie zou ik jullie allen hartelijk willen bedanken voor de aandacht voor dieren. Zoals gezegd het zijn vaak de zwakkeren uit en binnen onze samenleving.
Ze verdienen het gehoord te worden en een stem te krijgen en als wij gezamenlijk daar een start mee kunnen maken is dat heel mooi. Want ze verdienen het gehoord te worden.

daarom als slotoverweging deze promo van ons met muziek van Mel C. (ex S;pice girls geloof ik) en het zegt meer dan 1000 woorden kunnen doen.

pi_96063555
Ik heb met interesse meegelezen. Bedankt voor uw tijd!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_96063569
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat is iets waar je kaak echt van op tafel valt he.
Zolang een dier in de Nederlandse wet letterlijk een 'ding' is, gaan daar dus ook nooit hoge(re) straffen komen voor dierenmishandeling inderdaad.

Misschien kunnen we daar op FOK! eens een petitie over opstarten ofzo, moeten we maar eens over brainstormen.
Ben ik helemaal voor ^O^ en ben blij dat Stichting dierenhulp bereid was om vragen te beantwoorden dit zouden meer organisaties moeten doen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 april 2011 @ 21:27:48 #136
163650 Greys
pi_96063579
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef eight het volgende:

edit: ah, te laat. Bedankt voor uw tijd!
Wie weet wil hij die vraag op de valreep nog beantwoorden ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96063624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik snap je wel :Y Het vervelende met dat kosjere slachten is volgens mij: het kan zo gemakkelijk anders. Waarom in vredesnaam dieren onnodig laten lijden? Om het geloof? Well excuse me; geloof wat je wilt, maar laat andere levende wezens daar lekker buiten :{w

Zoiets dus :D

Maar je hebt gelijk: het ene geruisloos aannemen en het andere fel bestrijden is een béétje vreemd. Maar dat vind ik ook altijd van de discussie over het streger aanpakken van criminele allochtonen. Omdat zo'n onevenredig groot aantal van de allochtonen crimineel is. Moet je eens gaan kijken naar het aandeel jongens / mannen :o Bijna allemaal mannen in de gevangenissen :o In een kamp ermee; uiterlijk vier jaar na de geboorte!!!!einz11!!!

Dus :')
_O-
  woensdag 27 april 2011 @ 21:29:00 #138
343126 Dierenhulp
Stichting Dierenhulp
pi_96063660
Ik heb het heel graag gedaan en ben blij dat dierenliefde ook op FOK bestaat.
Ik wil jullie danken voor jullie tijd, vragen, meningen en inzichten.
Immers we streven allen hetzelfde doel na.

De wereld van dieren verbeteren.

Met een diervriendelijke groet

Mark Erwin Vos, Voorzitter
Stichting Dierenhulp
www.dierenhulp.nl
  woensdag 27 april 2011 @ 21:29:14 #139
343126 Dierenhulp
Stichting Dierenhulp
pi_96063684
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Wie weet wil hij die vraag op de valreep nog beantwoorden ;)
welke?
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 21:29:23 #140
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_96063690
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:26 schreef Greys het volgende:
Vind u het goed als we binnenkort per mail of telefoon weer contact met u zoeken om eens te praten over die petitie en wat we daarin voor elkaar kunnen betekenen? :)

Dan wil ik u hierbij namens ons allen heel hartelijk danken voor uw tijd en aandacht.
Zoals hier eerder gezegd, daar zouden andere organisaties een voorbeeld aan moeten nemen om op een manier als deze met ons in gesprek te gaan.

Ik wens u nog een heel prettige avond en nogmaals dank voor uw moeite!
Ik sluit me hier geheel bij aan. Bedankt voor uw tijd en de goede antwoorden op onze vragen :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 april 2011 @ 21:29:49 #141
163650 Greys
pi_96063714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:29 schreef Dierenhulp het volgende:

[..]

welke?
Eight vroeg nog op de valreep:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96063730
Ik was in t bos met 1 van mn honden, heb dit helemaal gemist verder -O-
  woensdag 27 april 2011 @ 21:30:16 #143
33954 ElisaB
pi_96063745
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
_O-
Zit ik hier heel gepassioneerd te typen, gaat ze lachen _O-

Ey, bedankt! En de groeten uit Broabant!
  woensdag 27 april 2011 @ 21:30:24 #144
343126 Dierenhulp
Stichting Dierenhulp
pi_96063752
Ah organisaties die we evt kennen die niet zuiver zouden zijn.

Ze zullen bestaan, let bijvoorbeeld altijd goed op de gegegevsn van bestuur, keurmerk anbi en google eens de naam, soms komen ze terug in prigramma onderdelen als Radar etc. Kan geen goed teken zijn lijkt me.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:30:53 #145
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_96063799
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb met interesse meegelezen. Bedankt voor uw tijd!
Dit inderdaad.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_96063804
Ik was te laat om mee te praten, maar heb alles wel met interesse gelezen (net als Cat22, ook niet bijster origineel van me).

Bedankt en succes, meneer Dierenhulp! :)
Kortom, the usual.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 27 april 2011 @ 21:31:11 #147
163650 Greys
pi_96063817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Dierenhulp het volgende:
Ah organisaties die we evt kennen die niet zuiver zouden zijn.

Ze zullen bestaan, let bijvoorbeeld altijd goed op de gegegevsn van bestuur, keurmerk anbi en google eens de naam, soms komen ze terug in prigramma onderdelen als Radar etc. Kan geen goed teken zijn lijkt me.
Keurmerk anbi kende ik nog niet, bedankt!

En een heel fijne avond verder.
We nemen binnenkort contact op over de petitie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_96063943
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zit ik hier heel gepassioneerd te typen, gaat ze lachen _O-

Ey, bedankt! En de groeten uit Broabant!
und Tulpen uit Amsterdam ! einz11!!! :P
pi_96063950
Er zijn sowieso zat stichtingen die gewoon hun "werk" niet goed doen en op een hele verkeerde wijze die honden naar Nederland halen en waarbij ook het contact met de adoptanten na de adoptie niet echt geweldig is.. als er wat mis is, heb je dan mooi pech. ^O^ En met het geld zal een deel ook niet helemaal goed omgaan.

Er zijn ook maar weinig stichtingen waarvan ik nog een hondje zou willen adopteren.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:33:36 #150
33954 ElisaB
pi_96063982
Dank je wel, meneer Dierenleed :*

En ik vind 'meneer Dierenleed' eigenlijk wel hgeel schattig klinken :D

Kom nog eens terug!

:W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: