Mijn moeder staat ook op haar voornaam. mijn vader ook trouwens.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Nina had haar moeder als Janine in haar mobiel opgeslagen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Shortie van maandag bekeken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door miss_dynastie op 29-04-2011 21:44:09 ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Shortie van maandag bekeken:wat een slappe wending weer, had een sprankje hoop dat Rik eens helemaal door het lint zou gaan maar helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, Danny die na een ongepland wippie ineens verliefd is en totaal geen loyaliteitsgevoelens lijkt te hebben naar zijn broer en denkt gewoon met Charlie verder te kunnen. Wat een knurft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:25 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ook even mee komt kletsen omdat manlief er geen reet aan vind..
Ik snap Danny trouwens niet, we kunnen er niks aan doen, maar ze is nu mijn vriendin. Ik heb niet het idee dat Charlie hier zo om zit te springen, ze gaf al een paar keer aan dat ze wou vechten voor haar huwelijk.. Niet dat het veel nut zou hebben, maar come on, dan trek je toch niet in bij zo iemand, hoezo verkeerde signalen afgeven.
Dat van Nina was me ook opgevallen. Soms zie je ook dat ze er gewoon alles mee doet..
Lucas vind ik een irritant ventje, hoe hij van de week alles op zijn kop zette om te weten wat zijn verrassing was.
De aflevering van vandaag heb ik nog niet gezien, morgen even terugkijken via RTLgemist
Tenzij die Ellen Evenhuis of Bob Simons heet. (Onderweg Naar Morgen)quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Waardeloos een hoofdpersonage als rechercheur.
Bronkhorst
liefde doet soms gekke dingen met je...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, Danny die na een ongepland wippie ineens verliefd is en totaal geen loyaliteitsgevoelens lijkt te hebben naar zijn broer en denkt gewoon met Charlie verder te kunnen. Wat een knurft.
Inderdaad, maar verliefd WORDEN is wel een kwaliteit op zich; de eens wordt snel verliefd en de ander na enig 'inzicht'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
liefde doet soms gekke dingen met je...
Ja. Maar 't is nu weer voorbij, dus de aandacht gaat nou weer naar wat anders.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:13 schreef miss-jones25 het volgende:
ik word wel erg moe van bing en sjors hoor
Is maar tijdelijk toch ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar 't is nu weer voorbij, dus de aandacht gaat nou weer naar wat anders.
Jef is dus nu uit de serie feitelijk? Een redelijk stille exit.
Ik heb niet het idee dat het voor tijdelijk is. Wat voegt Jef nou verder nog toe aan de soap? Praktisch niets meer.quote:
Idd, Jef voegt vrijwel niets meer toe aan de serie. Tis echt een veredelde figurant geworden, net als de receptioniste of ober van De Rozenboom. Verschil is er praktisch niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat het voor tijdelijk is. Wat voegt Jef nou verder nog toe aan de soap? Praktisch niets meer.
Nee, volgens mij niet. Het zou ook gekkenwerk zijn om dat allemaal te maken lijkt mequote:Op zaterdag 30 april 2011 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Is er ergens een plaatje met alle verhoudingen en relaties van de personages?
Wikipedia laat wel redelijk zien wie wanneer met wat doet: moord/overlijden/trouwerij/relatie etcetc.
Maar is er ook zoiets in grafische vorm?
Een uitdaging. 't zou een ingewikkeld ding worden inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Het zou ook gekkenwerk zijn om dat allemaal te maken lijkt me
Dan zou je echt een levende GTST-encyclopedie moeten zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een uitdaging. 't zou een ingewikkeld ding worden inderdaad.
Je hebt gelijk, Jef komt weer terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus www.gtstfanclub.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:15 schreef James1988 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus www.gtstfanclub.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:23 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: