Gelukkig, ik dacht dat Rik zijn gezicht zou strijken.quote:
Ik dacht nog toen hij hem neerzette, die gaat hij toch niet op zijn gezicht drukken toch?quote:
Nou hij hield zich duidelijk ontzettend inquote:Op donderdag 28 april 2011 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht nog toen hij hem neerzette, die gaat hij toch niet op zijn gezicht drukken toch?
Ja, wie doet zoiets nou.. Mijn moeder is gewoon "mam" in de telefoon.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Nina had haar moeder als Janine in haar mobiel opgeslagen
bij de nieuwere telefoons moet je een naam en achternaam intypenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wie doet zoiets nou.. Mijn moeder is gewoon "mam" in de telefoon.
Mijn ouders staan ook bij hun voornaam in mijn telefoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wie doet zoiets nou.. Mijn moeder is gewoon "mam" in de telefoon.
Die Kooiman kan echt niet acteren. inderdaad wat je zegt, 't gezicht is altijd hetzeflde.1quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik had echt gehoopt dat Rik dat strijkijzer op Danny had gebruikt.![]()
Ferri Somogyi is trouwens echt heel goed ... zonder tekst kun je nog in z'n ogen zien dat hij woedend is.
Jan Kooijman daarentegen ... die kijkt altijd maar schaapachtig voor zich uit.
Dat zal z'n gelaat dan wel zijn: in Wie Is De Mol? had hij ook altijd een pokerface.
Bij mij ook, maar dat is meer omdat ik het lelijk vind staan als iedereen met voor en achternaam in de lijst staat, behalve mijn moeder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 01:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mijn ouders staan ook bij hun voornaam in mijn telefoon
Pardon? Sorry hoor, maar hier ben ik niet van gediend, met je 'leer lezen'. Ik lees prima, Charlie.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat kraam jij in hemelsnaam voor onzin uit?
Ik heb nergens gezegd dat ik die verhaallijn leuk vond. Ik vind hem zelfs verschrikkelijk.
Leer lezen of zo.
Wat praat jij in hemelsnaam voor onzin?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er staat waar we Nick terug willen zien. Dat impliceert dat iedereen hem terug wil.
Nou, ik wil hem niet terug zien, dus dat klopt niet.
Ik heb gewoon bij voornaam: Ma en bij achternaam: haar achternaam staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:18 schreef kerstmis het volgende:
[..]
bij de nieuwere telefoons moet je een naam en achternaam intypen
Wat zit jij nou stom te doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Pardon? Sorry hoor, maar hier ben ik niet van gediend, met je 'leer lezen'. Ik lees prima, Charlie.
Jij bent toch onwijs dik?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stuur Rik maar naar mij dan is ie die slet zo vergeten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |