Wat kraam jij in hemelsnaam voor onzin uit?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Als jij vind dat Danny en Charlie een geweldige lijn is, kijk jij ook een andere serie dan ik.
Sowieso ben ik het eens met Dr. Mikey.
Er staat waar we Nick terug willen zien. Dat impliceert dat iedereen hem terug wil.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zal wellicht rauw op je dak vallen, maar de user hier zijn niet gebonden aan alleen jouw mening. Een adviesje, spui je gal en uit je mening, maar wees zo sportief en gun een ander hetzelfde.
Neem zo'n titel nou niet zo letterlijk...quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
Er staat waar we Nick terug willen zien. Dat impliceert dat iedereen hem terug wil.
Nou, ik wil hem niet terug zien, dus dat klopt niet.
Je zou je kunnen afvragen of dit toontje nou nodig is, ga ik verder niet over, ik maak alleen van de gelegenheid gebruik mensen erop te attenderen. Het lokt wel andere reacties uit zoals blijkt.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat kraam jij in hemelsnaam voor onzin uit?
Ik heb nergens gezegd dat ik die verhaallijn leuk vond. Ik vind hem zelfs verschrikkelijk.
Leer lezen of zo.
Er staat nergens dat met 'we' jij wel of niet bedoeld werd, degene die het topic opende weet dat het meer mensen dat alleen zijzelf betreft, men gebruikt daarvoor dus meervoud, dus 'we'. 'We' is van toepassing op 'meer dan 1' en dus niet op 'iedereen.' Een topicstarter heeft hierbij de vrijheid namens zichzelf en/of enkele eensgezinden te spreken. In die zin klopt het dus wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er staat waar we Nick terug willen zien. Dat impliceert dat iedereen hem terug wil.
Nou, ik wil hem niet terug zien, dus dat klopt niet.
quote:
Dit topic staat er wel een beetje om bekend dat het allemaal letterlijker wordt genomen dan dat het in werkelijkheid is. Tuurlijk het zijn maar bedachte verhaallijnen en mensen die spelen alsof iets zo is, kennelijk hebben mensen de behoefte het te bespreken alsof het echt is en zich er lekker in uit te leven. Ik vind het alleen maar mooi dat het in een topic zoals dit kanquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar dat is voor sommige mensen hun leven! Dat begrijp je toch wel??
Nee, want: Janine.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel fijn dat ook Ludo eindelijk inziet dat het prinsesje niet altijd haar zin hoeft te hebben. Nu volhouden!
Ja klopt natuurlijk, maar het moet geen vechtpartij worden tussen de mensen hier, laat dat nou maar aan Rik en Danny over.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Dit topic staat er wel een beetje om bekend dat het allemaal letterlijker wordt genomen dan dat het in werkelijkheid is. Tuurlijk het zijn maar bedachte verhaallijnen en mensen die spelen alsof iets zo is, kennelijk hebben mensen de behoefte het te bespreken alsof het echt is en zich er lekker in uit te leven. Ik vind het alleen maar mooi dat het in een topic zoals dit kan![]()
Aan mij zal het niet liggen, ik zal het niet initiëren, ik ga het echter ook niet uit de weg zoals misschien wel bekendquote:Op donderdag 28 april 2011 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja klopt natuurlijk, maar het moet geen vechtpartij worden tussen de mensen hier, laat dat nou maar aan Rik en Danny over.
Ludo zou moeten zeggen: 'Joh, dan ga je toch? Al trouw je drie keer, je komt toch altijd naar me terugquote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee, want: Janine.
Helaas
Ik vind GTST ontspannend vermaak.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dit topic staat er wel een beetje om bekend dat het allemaal letterlijker wordt genomen dan dat het in werkelijkheid is. Tuurlijk het zijn maar bedachte verhaallijnen en mensen die spelen alsof iets zo is, kennelijk hebben mensen de behoefte het te bespreken alsof het echt is en zich er lekker in uit te leven. Ik vind het alleen maar mooi dat het in een topic zoals dit kan![]()
Ik zou niet bij iemand blijven staan in deze situatie, en dan met zo'n heet strijkijzer.quote:
Ow, wat was het dan? Zit met een 'half oog' te kijken en ik ben moe.quote:
Gebeurde nietsquote:Op donderdag 28 april 2011 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, wat was het dan? Zit met een 'half oog' te kijken en ik ben moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |