abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96255153
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Ludo meer moeten boeten voor z'n daden: hij zit al in de serie sinds 1996, en Maxime pas sinds eind 2008.
Dat kun je dus niet met elkaar vergelijken.
Doe dat dan ook niet, jij was diegene die er bij haalde dat Ludo al van alles heeft uitgevoerd zonder gestraft te zijn, dat is hier dus mee ontkracht. :)

Overigens binnen zijn eerste 3 jaar (1996-1999) had ie er al zware straffen opzitten, wederom in tegenstelling tot Maxime (2008-2011).
Een heer met stijl
  maandag 2 mei 2011 @ 16:52:06 #252
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96255357
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet, jij was diegene die er bij haalde dat Ludo al van alles heeft uitgevoerd zonder gestraft te zijn, dat is hier dus mee ontkracht. :)
Ik zeg niet dat hij nooit gestraft, ik zeg dat hij niet altijd gestraft is.
Maxime bijna doodschieten, Dian gewoon achterlaten en geen dokter bellen terwijl ze een hersenbloeding krijgt, Bowien opjagen waardoor ze uiteindelijk van een cliff afvalt, Robert, Bing, Barbara, Morris en die andere opsluiten op een boot en de boot vol laten lopen met water, ...
Voor al deze dingen bij elkaar zou hij eigenlijk in de gevangenis moeten zitten, en toch loopt hij gewoon vrij rond.

Dat Maxime nooit wordt gestraft, is ook niet waar. Gereanimeerd moeten worden nadat je broer je heeft neergeschoten, lijkt mij toch wel een behoorlijke zware straf.

Ludo was de eerste drie jaar die hij in de serie te zien was, dan ook een enorme slechterik.
Hij is nu veel braver.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96255570
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij nooit gestraft, ik zeg dat hij niet altijd gestraft is.
Maxime bijna doodschieten,
Een reactie op, ze had zonder reden zijn kind afgenomen. Of ze verdienen allebei straf of beiden niet. Maxime had als nog een puntje meer, want ze had nog steeds Amy. Wel een straf voor Ludo, niet voor Maxime.
quote:
Dian gewoon achterlaten en geen dokter bellen terwijl ze een hersenbloeding krijgt,
Verdiep je in een hersenbloeding, zelfs al lag ze op de intensive care dan mocht het niet baten, hij heeft haar niet die hersenbloeding gegeven op wat dan ook. :')
quote:
Bowien opjagen waardoor ze uiteindelijk van een cliff afvalt,
Straf hiervoor staat op de eerdere geposte lijst :)
quote:
Robert, Bing, Barbara, Morris en die andere opsluiten op een boot en de boot vol laten lopen met water, ...
Het bijna met de dood moeten bekopen en een tijdlang uit de running zijn.
quote:
Voor al deze dingen bij elkaar zou hij eigenlijk in de gevangenis moeten zitten, en toch loopt hij gewoon vrij rond.
Nee dus, want in geen van deze keren is hij er lachend en zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
quote:
Dat Maxime nooit wordt gestraft, is ook niet waar. Gereanimeerd moeten worden nadat je broer je heeft neergeschoten, lijkt mij toch wel een behoorlijke zware straf.
Waar ze zelf schuldig aan was, Amy afnemen was haar primaire actie, bovendien was het haar pistool waarmee ze hem eerder had bedreigd.
quote:
Ludo was de eerste drie jaar die hij in de serie te zien was, dan ook een enorme slechterik.
Hij is nu veel braver.
Daarom werd hij toen ook vaker gestraft en nu hoeft het dus eigenlijk niet meer, maar het gebeurt ineens toch :D

Tot slot, op mijn tegenargument waar je zelf om vroeg, ga je wederom niet in: GTST #320: Waar we Nick terug willen zien .
Een heer met stijl
  maandag 2 mei 2011 @ 16:59:54 #254
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96255734
Maxime bedreigde hem met een pistool, maar ze wou hem niet neerschieten. Ze wou gewoon dat hij wegging.
En dat bij Dian kan dood door nalatigheid zijn .. hij heeft geen ambulance gebeld, maar is gewoon weggegaan. Als hij gewoon een ambulance had gebeld, had ze eerder medische hulp gehad en was er kans geweest dat ze nog in leven zou zijn.
Hoeft niet, maar het kan wel.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:00:56 #255
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96255787
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tot slot, op mijn tegenargument waar je zelf om vroeg, ga je wederom niet in: GTST #320: Waar we Nick terug willen zien .
Probeer dan eens te lezen, want daar ben ik allang op ingegaan.
  maandag 2 mei 2011 @ 17:01:18 #256
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_96255804
De vraag die je je kunt stellen is of Ludo sowieso doorhad dat er iets niet in de haak was bij Dian. Ze deed een beetje vreemd, maar of hij doorhad dat er iets ernstigs was?
pi_96255837
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime bedreigde hem met een pistool, maar ze wou hem niet neerschieten. Ze wou gewoon dat hij wegging.
Dat kon hij niet weten. Ludo wilde haar ook weer niet doodschieten, maar dat kon zij weer niet weten. Deze acties kun je wel tegen elkaar wegstrepen.
quote:
En dat bij Dian kan dood door nalatigheid zijn .. hij heeft geen ambulance gebeld, maar is gewoon weggegaan. Als hij gewoon een ambulance had gebeld, had ze eerder medische hulp gehad en was er kans geweest dat ze nog in leven zou zijn.
Hoeft niet, maar het kan wel.
Zoals ik al zei, verdiep je in een hersenbloeding, binnen de tijd dat Dian dood was (enkele seconden), was het zelfs op de IC te laat. Dit zijn feiten die je kunt nagaan.
Een heer met stijl
pi_96255893
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Probeer dan eens te lezen, want daar ben ik allang op ingegaan.
Waar staat dan beschreven dat ik het bij het verkeerde eind zou hebben inzake de regel waar Bing en Lorena in voorkomen? Waarin ik stel dat ze er in vergelijking tot andere niet-Ludo personages beter van afkomt? Ik speur naar een weerspreking.

Over Ludo hebben we het nu nog, maar volgens mij is dit iedereen hier allang duidelijk. Hij wordt keer op keer gestraft en zij niet.
Een heer met stijl
  maandag 2 mei 2011 @ 17:07:06 #259
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96256072
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zoals ik al zei, verdiep je in een hersenbloeding, binnen de tijd dat Dian dood was, was het zelfs op de IC te laat. Dit zijn feiten die je kunt nagaan.
Dat weten we niet. Het duurde een tijd voordat ze werd gevonden. Dat is allemaal achteraf gepraat. Of ze dan alsnog was gestorven of niet, het blijft nalatigheid.

Ik heb trouwens allang mijn argumenten gegeven, dus die ga ik niet nog 100x herhalen.
En bovendien ga ik zometeen booschappen doen.
pi_96256179
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Dat weten we niet. Het duurde een tijd voordat ze werd gevonden. Dat is allemaal achteraf gepraat. Of ze dan alsnog was gestorven of niet, het blijft nalatigheid.
Ze werd wel achteraf gevonden, maar de camera bleef op haar gericht en toen zag je al dat ze stopte met ademen.
quote:
Ik heb trouwens allang mijn argumenten gegeven, dus die ga ik niet nog 100x herhalen.
En bovendien ga ik zometeen booschappen doen.
En ik heb ze allemaal weersproken, mij hiervan weerspreken heb je niet gedaan. Wel herhalen. Zoals je zegt jezelf 100 keer herhalen draagt daar inderdaad niet aan bij van beide zijden, daarom was ik er al mee gestopt.
Veel plezier met de boodschappen :)
Een heer met stijl
pi_96264730
MAAK 'M DOOD *O* *O* *O*
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_96265035
Danny is een mietje. Hij was toch zo'n grote sterke man?
pi_96265058
Maxime :') :')
pi_96265147
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef Jaapo het volgende:
Danny is een mietje. Hij was toch zo'n grote sterke man?
Rick moet ze allebei doodmaken :(
pi_96265294
Wat draagt nina toch een walgelijke kleding.
pi_96265336
Wat een klojo die Danny ook zeg, ik snap niet waarom hij Rik nu weer in wilt wrijven dat Charlie bij hem hoort. Wat had Rik hem nou misdaan :')
Een heer met stijl
pi_96265363
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een klojo die Danny ook zeg, ik snap niet waarom hij Rik nu weer in wilt wrijven dat Charlie bij hem hoort. Wat had Rik hem nou misdaan :')
Rick maakte Charlie ongelukkig ja :{w
:') :') :') :')
pi_96266043
Wat een jankerige aansteller die Danny, winnen we duidelijk geen spreekwoordelijke oorlog mee :{w
Een heer met stijl
pi_96266187
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een jankerige aansteller die Danny, winnen we duidelijk geen spreekwoordelijke oorlog mee :{w
Rick moet inzien dat ie niet alles kan maken ja :{w
Je broers vrouw neuken daarentegen ^O^
  maandag 2 mei 2011 @ 20:28:07 #270
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_96266317
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En die charlie weer, control freak die alles in de hand wil houden...
How can I make this topic about me?
  maandag 2 mei 2011 @ 20:28:31 #271
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_96266341
Charlie is nog redelijk. Danny echter... :')
  maandag 2 mei 2011 @ 20:30:04 #272
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_96266463
rik in de bak.
How can I make this topic about me?
pi_96266489
Die Danny is echt een fucking zieke fag _O-
  maandag 2 mei 2011 @ 20:59:48 #274
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_96268090
Danny met dat washandje om de pijn te verlichten :r

Wat een lafbek om ook Rik ook nog eens aan te geven en zijn pijn zo te overschreeuwen :r :r
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  maandag 2 mei 2011 @ 21:16:25 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_96269082
Ik zei het toch vuile mens die Danny ., De Schrijvers die dit verzinnen zijn ook niet goed bij het hoofd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')