Doe dat dan ook niet, jij was diegene die er bij haalde dat Ludo al van alles heeft uitgevoerd zonder gestraft te zijn, dat is hier dus mee ontkracht.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Ludo meer moeten boeten voor z'n daden: hij zit al in de serie sinds 1996, en Maxime pas sinds eind 2008.
Dat kun je dus niet met elkaar vergelijken.
Ik zeg niet dat hij nooit gestraft, ik zeg dat hij niet altijd gestraft is.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, jij was diegene die er bij haalde dat Ludo al van alles heeft uitgevoerd zonder gestraft te zijn, dat is hier dus mee ontkracht.
Een reactie op, ze had zonder reden zijn kind afgenomen. Of ze verdienen allebei straf of beiden niet. Maxime had als nog een puntje meer, want ze had nog steeds Amy. Wel een straf voor Ludo, niet voor Maxime.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:52 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij nooit gestraft, ik zeg dat hij niet altijd gestraft is.
Maxime bijna doodschieten,
Verdiep je in een hersenbloeding, zelfs al lag ze op de intensive care dan mocht het niet baten, hij heeft haar niet die hersenbloeding gegeven op wat dan ook.quote:Dian gewoon achterlaten en geen dokter bellen terwijl ze een hersenbloeding krijgt,
Straf hiervoor staat op de eerdere geposte lijstquote:Bowien opjagen waardoor ze uiteindelijk van een cliff afvalt,
Het bijna met de dood moeten bekopen en een tijdlang uit de running zijn.quote:Robert, Bing, Barbara, Morris en die andere opsluiten op een boot en de boot vol laten lopen met water, ...
Nee dus, want in geen van deze keren is hij er lachend en zonder kleerscheuren vanaf gekomen.quote:Voor al deze dingen bij elkaar zou hij eigenlijk in de gevangenis moeten zitten, en toch loopt hij gewoon vrij rond.
Waar ze zelf schuldig aan was, Amy afnemen was haar primaire actie, bovendien was het haar pistool waarmee ze hem eerder had bedreigd.quote:Dat Maxime nooit wordt gestraft, is ook niet waar. Gereanimeerd moeten worden nadat je broer je heeft neergeschoten, lijkt mij toch wel een behoorlijke zware straf.
Daarom werd hij toen ook vaker gestraft en nu hoeft het dus eigenlijk niet meer, maar het gebeurt ineens tochquote:Ludo was de eerste drie jaar die hij in de serie te zien was, dan ook een enorme slechterik.
Hij is nu veel braver.
Probeer dan eens te lezen, want daar ben ik allang op ingegaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Tot slot, op mijn tegenargument waar je zelf om vroeg, ga je wederom niet in: GTST #320: Waar we Nick terug willen zien .
Dat kon hij niet weten. Ludo wilde haar ook weer niet doodschieten, maar dat kon zij weer niet weten. Deze acties kun je wel tegen elkaar wegstrepen.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Maxime bedreigde hem met een pistool, maar ze wou hem niet neerschieten. Ze wou gewoon dat hij wegging.
Zoals ik al zei, verdiep je in een hersenbloeding, binnen de tijd dat Dian dood was (enkele seconden), was het zelfs op de IC te laat. Dit zijn feiten die je kunt nagaan.quote:En dat bij Dian kan dood door nalatigheid zijn .. hij heeft geen ambulance gebeld, maar is gewoon weggegaan. Als hij gewoon een ambulance had gebeld, had ze eerder medische hulp gehad en was er kans geweest dat ze nog in leven zou zijn.
Hoeft niet, maar het kan wel.
Waar staat dan beschreven dat ik het bij het verkeerde eind zou hebben inzake de regel waar Bing en Lorena in voorkomen? Waarin ik stel dat ze er in vergelijking tot andere niet-Ludo personages beter van afkomt? Ik speur naar een weerspreking.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Probeer dan eens te lezen, want daar ben ik allang op ingegaan.
Dat weten we niet. Het duurde een tijd voordat ze werd gevonden. Dat is allemaal achteraf gepraat. Of ze dan alsnog was gestorven of niet, het blijft nalatigheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zoals ik al zei, verdiep je in een hersenbloeding, binnen de tijd dat Dian dood was, was het zelfs op de IC te laat. Dit zijn feiten die je kunt nagaan.
Ze werd wel achteraf gevonden, maar de camera bleef op haar gericht en toen zag je al dat ze stopte met ademen.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Het duurde een tijd voordat ze werd gevonden. Dat is allemaal achteraf gepraat. Of ze dan alsnog was gestorven of niet, het blijft nalatigheid.
En ik heb ze allemaal weersproken, mij hiervan weerspreken heb je niet gedaan. Wel herhalen. Zoals je zegt jezelf 100 keer herhalen draagt daar inderdaad niet aan bij van beide zijden, daarom was ik er al mee gestopt.quote:Ik heb trouwens allang mijn argumenten gegeven, dus die ga ik niet nog 100x herhalen.
En bovendien ga ik zometeen booschappen doen.
Rick moet ze allebei doodmakenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef Jaapo het volgende:
Danny is een mietje. Hij was toch zo'n grote sterke man?
Rick maakte Charlie ongelukkig jaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een klojo die Danny ook zeg, ik snap niet waarom hij Rik nu weer in wilt wrijven dat Charlie bij hem hoort. Wat had Rik hem nou misdaan
Rick moet inzien dat ie niet alles kan maken jaquote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een jankerige aansteller die Danny, winnen we duidelijk geen spreekwoordelijke oorlog mee
En die charlie weer, control freak die alles in de hand wil houden...quote:Op maandag 2 mei 2011 20:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een jankerige aansteller die Danny, winnen we duidelijk geen spreekwoordelijke oorlog mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |