Jij arme. Ooit zullen de meesten van ons er wel aan gaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat kinderen
Geen bier voor mijn morgen

Oh wat cool.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Wenen. Daar wordt vrij weinig gevierd. Op een Christkindlmarkt ofzo na dan.
Jij?

Ik hoop het voor julliequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef Doff het volgende:
[..]
Jij arme. Ooit zullen de meesten van ons er wel aan gaan.

Ik noem dat gewoon Nederbrabantquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.
Ik zit, heel wat saaier, in België

Waarom zitten jullie in het buitenland?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.

Misplaatste grapquote:

Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wat cool.

Ik ben 2e wereldoorlog kenner, dus kijk maar uit wat je zegt over de oorlogquote:

Best wel. Nederlanders ook nogal overigens. Maar dat vergeten we graag natuurlijk.quote:

*niet in discussie gaan mode*quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Doff het volgende:
[..]
Best wel. Nederlanders ook nogal overigens. Maar dat vergeten we graag natuurlijk.

quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennen.
Nee, Wenen is een prima stad hoor, maar vooral voor als je wat ouder bent vind ik. Iets voor Firefox
haha, maar Brussel lijkt niet echt op nederlandquote:
Studie en vriendje enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zitten jullie in het buitenland?

Waar zat mijn opa in de oorlog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben 2e wereldoorlog kenner, dus kijk maar uit wat je zegt over de oorlog

Waarom niet?quote:

Ouder?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef Doff het volgende:
[..]
Daar is tenminste nog lekker bier en wielrennen.
Nee, Wenen is een prima stad hoor, maar vooral voor als je wat ouder bent vind ik. Iets voor Firefox

Whaha, babyfacequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar

Ohquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ouder?ik werd toevallig vandaag bij de AH gevraagd om mijn ID te tonen toen er bier op de loopbaan stond
Ik ben "pas" 28 jaar

Erg leukquote:
Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening hebquote:

Inderdaadquote:

Laten we het gezellig houdenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Erg leuk
[..]
Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening heb

Tssss, waar is je humor?quote:
Dat kan toch? Het blijft een forumquote:Omdat de 2e wereldoorlog "my thing" is en over gevlucht NSB'ers cq. landverraders een duidelijke mening heb

Denk ook dat die niet snel op een forum zittenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Doff het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus geen gevluchte NSB'er.

Absoluutquote:
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus welquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tssss, waar is je humor?
[..]
Dat kan toch? Het blijft een forum

Ergens serieus over zijn hoeft niet te betekenen dat je geen humor meer mag gebruikenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Absoluut
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus wel

quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben "pas" 28 jaar

Das waarquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ergens serieus over zijn hoeft niet te betekenen dat je geen humor meer mag gebruiken

Dat ben ik toch ook?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
ik dacht dat jij minstens 35 was

typo heb het verbeterdquote:

Jouquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Das waar![]()
En ik kan een hoop hebben van jouw

Wat tombolafan zegt. Ik heb geschiedenis gestudeerd en er alleen historici maken waarschijnlijk zoveel grapjes over de tweede wereldoorlog. Ik ben van mening dat er wel meer afschuwelijks is gebeurd. Niet dat de WOII onderschat moet worden, maar wel worden andere gruweldaden onderschat.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik over serieus over ben, maar de over 2e wereldoorlog dus wel

Ik begon al te twijfelenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Doff het volgende:
Voor alle duidelijkheid, ik ben dus geen gevluchte NSB'er.

Ik zit daar altijd zo over te twijfelen... jou, jouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jou
Ik ben dan weer Nederlandse taal-gevoelig
Ach ja, die grapjes maak ik ookquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef Doff het volgende:
[..]
Wat tombolafan zegt. Ik heb geschiedenis gestudeerd en er alleen historici maken waarschijnlijk zoveel grapjes over de tweede wereldoorlog. Ik ben van mening dat er wel meer afschuwelijks is gebeurd. Niet dat de WOII onderschat moet worden, maar wel worden andere gruweldaden onderschat.

Kun je niet over twijfelen, is een heel simpel regeltje, bezittelijk = jouwquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zit daar altijd zo over te twijfelen... jou, jouw

Weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kun je niet over twijfelen, is een heel simpel regeltje, bezittelijk = jouw

Hoort ook niet echt bij zijn serieuze werk...quote:

quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Nog maar 2 punten en 2 uur te gaan en hij is nergens te bekennen.

quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:14 schreef wyccie het volgende:
Nog maar 2 punten en 2 uur te gaan en hij is nergens te bekennen.

Blijft het toch erg knap!quote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Patch het volgende:
100 punten of veel meer zijn toch wel eens vaker behaald?
Ik meen door mr_anonimous?

Ik heb eens oude topics teruggelezen om te kijken of ik nog wat vragen kon vindenquote:Op zondag 1 mei 2011 11:13 schreef Patch het volgende:
100 punten of veel meer zijn toch wel eens vaker behaald?
Ik meen door mr_anonimous?

ik zei ook niet dat het niet knap isquote:

ok 109quote:Op zondag 1 mei 2011 11:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb eens oude topics teruggelezen om te kijken of ik nog wat vragen kon vinden
Jij hebt blijkbaar ooit 109 gehaald en die mr_anonimous 173

quote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ok 109![]()
En dat zonder dubbele punten topics !![]()

Ook nog zonder DPquote:Op zondag 1 mei 2011 11:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ok 109![]()
En dat zonder dubbele punten topics !![]()

Mainport en gelijk hebben.... wie had dat ooit gedachtquote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook nog zonder DP
Mainport had gelijkhet niveau was vroeger echt veel hoger

Of het niveau van de vragen is tegenwoordig hoger, kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 1 mei 2011 11:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook nog zonder DP
Mainport had gelijkhet niveau was vroeger echt veel hoger

Dat kan ookquote:Op zondag 1 mei 2011 11:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Of het niveau van de vragen is tegenwoordig hoger, kan natuurlijk ook.

Meidquote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Sands het volgende:
Ik deed veel langer over die vraag van Patch dan ik had verwacht

De meeste herkende ik ook meteenquote:Op zondag 1 mei 2011 14:15 schreef Patch het volgende:
Als jij hem had gepost had ik hem geweten in een paar seconden![]()
![]()
![]()

pfoequote:

quote:
2002 toch?quote:Op zondag 1 mei 2011 14:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
pfoe![]()
![]()
Sinds wanneer bestaat FMT al? Of staat dat in de lijst?

Ach ja, zo heb ik DW Griffiths al gemist (die wist ik gelijk al) en ook Erika Eleniak (ik was niet helemaal zeker van ET, daarom maar niet gegoktquote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
Godver, Lebanon ligt hier al drie weken klaar om gekeken te worden. Anders had ik alvast een Mei-puntje kunnen pakken,.

Sterke, benauwende film. Gaat dat zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
Godver, Lebanon ligt hier al drie weken klaar om gekeken te worden. Anders had ik alvast een Mei-puntje kunnen pakken,.

Het is inderdaad niet zozeer de 'beklemmendheid' van een Das Boot, maar de (cinematografische) mogelijkheden van een tank zijn ook wat kleiner dan van een onderzeeboot. Ik denk dat ik het juist wat onaangenaam beklemmend had gevonden als er nog minder (directe) interactie met de buitenwereld zou zijn geweest.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vond je niet dat er iets te vaak volk in en uit de tank ging om het echt beklemmend te maken?

En ik game tegenwoordig eigenlijk nooit meerquote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef hornage het volgende:
Fok! Game Trivia Deel 3@Sands
Ook qua games ken je je shit

Ook nooit gespeeldquote:

quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Zijn we nog steeds in het dubbele-punten topic? Wat een grafvraag...

Help dan even mee gokken zodat we door kunnen naar een éénpuntsvraag.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:43 schreef Robby87 het volgende:
Zijn we nog steeds in het dubbele-punten topic? Wat een grafvraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |