Zat gewoon naast hem, hij pakte wel steeds mijn hand enzo, maar verder niks. Ik mag wel gwn praten, maar hij vond t niet leuk om te zien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Byte_Me het volgende:
met een andere vriend zat? betekent dit iets anders dan de letterlijke betekenis? met = naast of op? of mag je gewoon niet met iemand zitten praten? in dat geval gaat het natuurlijk helemaal nergens over.
Hebben gisteravond/vannacht ook gesprek erover gehad, maar moet er dus binnenkort wss int echt mee praten, maar dn please ik teveel, omdat ik dan zo onder tafel geluld kan worden..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef dogtagz het volgende:
Als je hem niet leuk vindt, maak dat dan duidelijk aan hem. Dan kan je dat afkappen en kan je verder als vrienden, op deze manier werkt dat niet.
Als je hem wel leuk vindt, hij jou ook. Dan is dat ook opgelost.
Niet zo onduidelijk wezen tegen hem, hij krijgt dan een kut gevoel en weet niet wat hij moet doen.
Vooral als je dan met zijn vrienden gaat chillen en hem expliciet geen aandacht geeft.
omdat k bang was dat er wat zou gebeuren, en wil hem neit teleurstellen omdat ik niet weet wat ik voor hem voel. en zijn vrienden mogen mij niet echt.. ook bang voor hun reactie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom heb je die jongen dan zo weinig aandacht gegeven?
omdat hij wel een goede vriend van me is..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:28 schreef formerjellybean het volgende:
Joh je hebt niet eens wat met hem waarom ga je druk maken om wat hij vind ??
Maar hij wil meer met jou. Volgens mij moet je eerst eens bedenken of jij ook meer met hem wil. Als het antwoord ja is, dan moet je daar wat mee doen. Als het antwoord nee is, heb je ook niets goed te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
omdat hij wel een goede vriend van me is..
t gaat mij er om dat eerst die vriendschap weer goed komt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar hij wil meer met jou. Volgens mij moet je eerst eens bedenken of jij ook meer met hem wil. Als het antwoord ja is, dan moet je daar wat mee doen. Als het antwoord nee is, heb je ook niets goed te maken.
zoiets heb ik dus ook. maar hij vind het een soort stank voor dank.. omdat hij er alles voor heeft gedaan om te zorgen dat ik mee kon, en hij vervolgens geen aandacht kreeg.. dat snap ik ook en weet ook hoe hij zich voelt, heb zoiets ook wel meegemaakt, maar dan dat het mij gebeurde..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik vind dat je niets fout hebt gedaan door met een andere jongen te praten , en al helemaal als het vriendschappelijk is .
Kijk als het je vriend was en die voelde zich negeerd dan was het een ander verhaal en het enige wat je deed was praten met die jongen.
Als je nou had staan tongen voor zijn neus had ik er meer begrip voor gehad , dat die je als minder betrouwbaar voelde . Maar praten kom op.............
Dat ben ik ook zeker niet van plan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar zijn jaloezie is zijn probleem niet het jouwe. Je kan je leven niet aan hem aan gaan passen omdat hij jaloers is . Er zullen wel meer jongens zijn die met je praten en daar zal die maar mee om moeten gaan.
Je kan niet jezelf wegstoppen in een kluisje en met geen jongens meer gaan praten omdat hij jaloers is.
Nee, maak eerst eens een keuze wat je wil. Als het alleen vriendschap is, is er niets aan het handje, want dan heb je niets fout gedaan. Als je meer wil, dan was het niet zo handig om met een van zijn vrienden aan te pappen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
t gaat mij er om dat eerst die vriendschap weer goed komt..
Hij wil wat met jou (die andere gast duidelijk ook maar dat doet er verder niet toe). Vervolgens ga jij waar hij bij is tegen iemand anders aan liggen, en handje vasthouden, en dat een heel weekend lang, waarbij je hem negeert. Dat is gewoon aanpappen hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef Poekie1993 het volgende:
nja, aanpappen is ook weer een groot woord, t was gwn tegen die andere vriend aan liggen, beetje kletsen. verder niks.. hij had zijn verwachtingen en daar heb ik niet aan voldaan.
Je weet toch wel of je hem leuk vindt of niet? Je hoeft niet gelijk met hem te trouwen. Elkaar beter leren kennen kan ook met wat daten. Het gaat in iedergeval niet lukken door tegen een andere jongen aan te gaan liggen waar hij bij is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef Poekie1993 het volgende:
heb ik niet duidelijk vermeld, maar t was 1 avond. die andere vriend, wil niks en was wss door de drank dat hij zo deed.
ik weet niet of ik wat wil, moet hem eerst beter leren kennen, omdat ik hem, ( en hij mij ) blijkbaar nog niet goed genoeg ken..
k snap ook wel dat hij er de pest in heeft en heb er ook spijt van.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:11 schreef Karina het volgende:
Je bent dus met een jongen meegevraagd en gegaan naar een camping (feestje of zo gok ik) en vervolgens heb je hem daar links laten liggen? Als ik die jongen was zou ik ook de pest in hebben (en dat zou dan helemaal niets met jaloezie te maken hebben).
Ho wacht, dit speelt ook zeker een rol, TS je bent fout door zoiets te doen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
zoiets heb ik dus ook. maar hij vind het een soort stank voor dank.. omdat hij er alles voor heeft gedaan om te zorgen dat ik mee kon, en hij vervolgens geen aandacht kreeg.. dat snap ik ook en weet ook hoe hij zich voelt, heb zoiets ook wel meegemaakt, maar dan dat het mij gebeurde..
tis sowieso een beetje jaloezie wat er mee speelt denk ik.
Je hebt hem een poos niet gesproken...pas sinds kort weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
omdat hij wel een goede vriend van me is..
Heb er spijt van en heb mn excuus aangeboden. Hij was voor die tijd een goede vriend, en voordat dit gebeurde ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Ho wacht, dit speelt ook zeker een rol, TS je bent fout door zoiets te doen inderdaad.
Heb je spijt dat dit zo gegaan is? Dan zou je je excuses aan moeten bieden ja.
Laat je niet inpalmen door zijn praatjes als je daar beïnvloedbaar door bent.
Die hoop geef ik hem ook niet, want kheb hem duidelijk gezegd dat ik niet weet wat ik voel. En vond het beetje eng om bij hem te gaan zitten, omdat ik hem geen valse hoop wil geven door tegen hem aan te liggen of whatever. En ja, ik weet dat ik daar zelf verantwoordelijk voor ben, maar drank en vermoeidheid maken dat ik dan niet echt helder en diep na kan/wil denken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien moet je eens wat duidelijker zijn? Je hebt dus geen gevoelens voor hem. Hij wel voor jou. Dat staat los van vertrouwen. Je moet hem niet de hoop geven dat jullie iets hebben of zo.
Ja, duidelijk man!quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef Poekie1993 het volgende:
Die hoop geef ik hem ook niet, want kheb hem duidelijk gezegd dat ik niet weet wat ik voel.
jaja. en straks heb je wat met hem en dan krijg je dergelijke shit ook over je heen maar dan 30 x zo vaak en zo veel. en shit it is.....quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:28 schreef Poekie1993 het volgende:
tja, ik zit echt met gemengde gevoelens over dit gedoe. Aan de ene kant, we hebben niks, dus ik ben vrij om om te gaan met wie ik wil. Aan de andere kant, hij heeft er veel moeite voor gedaan, en ik heb m eigelijk gwn laten stikken.
Gast laat je nakijken. Waaruit trek je meteen die conclusies?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef SebasM het volgende:
Die jongen is geen goede vriend, want hij wil meer van jou. Heeft met vriendschap helemaal niets te maken, hij wil gewoon je broekje in. Lukt dat niet, dan is er van die 'vriendschap' al snel niets meer over.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:30 schreef SebasM het volgende:
Die jongen is geen goede vriend, want hij wil meer van jou. Heeft met vriendschap helemaal niets te maken, hij wil gewoon je broekje in. Lukt dat niet, dan is er van die 'vriendschap' al snel niets meer over.
Dan heeft hij toch ook andere intenties met deze ''vriendschap'' dan zij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Gast laat je nakijken. Waaruit trek je meteen die conclusies?
De jongen in kwestie kan haar toch gewoon leuk vinden en jalours worden als zij de hele tijd met een vriend van hem zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |