abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95987292
Beetje raar weekend gehad. Naar de camping geweest met vrienden, waaronder een jongen die me leuk vind. Hij heeft er alles aan gedaan om mij mee te krijgen, vervolgens heb ik hem weinig tot geen aandacht gegeven.. Ik zat de hele tijd met een andere vriend (ook een goede vriend van hem).. Nu vertrouwt hij me niet meer, omdat hij dit totaal niet van me verwacht had.
Ik vind t moeilijk om dingen face to face uit te spreken.. maar dit zou toch moeten.. iemand tips?
Live the life you love, love the life you live.
pi_95987326
Vind je hem ook leuk?
pi_95987368
Heb hem eerder leuk gevonden, ongeveer 1,5 jaar geleden. Heb hem een poos niet gesproken, en sinds korte tijd wel weer..
pi_95987440
Hij vertrouwt je niet omdat je niet met hem mee wou? Lekker boeiend toch, gewoon geen aandacht aan besteden.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_95987504
Hij vertrouwt me niet meer omdat ik hele tijd met een andere vriend zat.. en dat kon hij zien..
pi_95987521
En sinds korte tijd vind je hem leuk?
Waar gaat dit over :')
Collectible solid silver personalised..
pi_95987619
ik weet niet wat ik voor hem voel, maar hij betekent als een gewone vriend wel veel voor me.
pi_95987639
je vind hem leuk, gaat mee maar geeft hem geen aandacht maar een vriend en vervolgens vraag je je af waarom hij je niet vertrouwd? :')
pi_95987683
hij vind mij leuk, en heeft er alles voor gedaan dat ik ook mee mocht. ik snap ook dat hij me niet meer vertrouwd, maar ik wil wel dat het weer goed komt.
pi_95987684
met een andere vriend zat? betekent dit iets anders dan de letterlijke betekenis? met = naast of op? of mag je gewoon niet met iemand zitten praten? in dat geval gaat het natuurlijk helemaal nergens over.
pi_95987726
Ik vind het maar overdreven mag je met geen enkele jongen praten behalve hem ???
pi_95987749
Als je hem niet leuk vindt, maak dat dan duidelijk aan hem. Dan kan je dat afkappen en kan je verder als vrienden, op deze manier werkt dat niet.
Als je hem wel leuk vindt, hij jou ook. Dan is dat ook opgelost.

Niet zo onduidelijk wezen tegen hem, hij krijgt dan een kut gevoel en weet niet wat hij moet doen.
Vooral als je dan met zijn vrienden gaat chillen en hem expliciet geen aandacht geeft.
Collectible solid silver personalised..
pi_95987812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Byte_Me het volgende:
met een andere vriend zat? betekent dit iets anders dan de letterlijke betekenis? met = naast of op? of mag je gewoon niet met iemand zitten praten? in dat geval gaat het natuurlijk helemaal nergens over.
Zat gewoon naast hem, hij pakte wel steeds mijn hand enzo, maar verder niks. Ik mag wel gwn praten, maar hij vond t niet leuk om te zien.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:22:36 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95987841
Waarom heb je die jongen dan zo weinig aandacht gegeven?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95987843
Ik zou vooral hem een tip willen geven: niet meer met TS omgaan. Zulke wijven daar heb je helemaal niets aan; die vreten vooral een hoop energie zonder dat je er wat voor terugkrijgt.
pi_95987891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef dogtagz het volgende:
Als je hem niet leuk vindt, maak dat dan duidelijk aan hem. Dan kan je dat afkappen en kan je verder als vrienden, op deze manier werkt dat niet.
Als je hem wel leuk vindt, hij jou ook. Dan is dat ook opgelost.

Niet zo onduidelijk wezen tegen hem, hij krijgt dan een kut gevoel en weet niet wat hij moet doen.
Vooral als je dan met zijn vrienden gaat chillen en hem expliciet geen aandacht geeft.
Hebben gisteravond/vannacht ook gesprek erover gehad, maar moet er dus binnenkort wss int echt mee praten, maar dn please ik teveel, omdat ik dan zo onder tafel geluld kan worden..

k ben te bang voor de reactie op mijn acties, daar denk k teveel over na.
pi_95987893
Dan reageert die jongen gewoon overdreven hoor. Jij gaat je schuldig voelen omdat een jongen je hand pakt terwijl het enige wat je gaan hebt is praten.
Ik denk eerder dat die jongen een probleem heeft dan jij . Mensen vinden wel meer iets niet leuk maar moet je helemaal aanpassen omdat hij het niet leuk vind.
pi_95987930
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Waarom heb je die jongen dan zo weinig aandacht gegeven?
omdat k bang was dat er wat zou gebeuren, en wil hem neit teleurstellen omdat ik niet weet wat ik voor hem voel. en zijn vrienden mogen mij niet echt.. ook bang voor hun reactie.
pi_95988003
"Lieve Break Out".
pi_95988022
Joh je hebt niet eens wat met hem waarom ga je druk maken om wat hij vind ??
pi_95988032
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:28 schreef Poepoog het volgende:
"Lieve Break Out".
Hoe bedoel je dat?
pi_95988038
Of in dit geval beter "Lieve pluizige donzige Ome Donald."
pi_95988044
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:28 schreef formerjellybean het volgende:
Joh je hebt niet eens wat met hem waarom ga je druk maken om wat hij vind ??
omdat hij wel een goede vriend van me is..
pi_95988142
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:29 schreef Poekie1993 het volgende:

[..]

omdat hij wel een goede vriend van me is..
Maar hij wil meer met jou. Volgens mij moet je eerst eens bedenken of jij ook meer met hem wil. Als het antwoord ja is, dan moet je daar wat mee doen. Als het antwoord nee is, heb je ook niets goed te maken.
pi_95988181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Maar hij wil meer met jou. Volgens mij moet je eerst eens bedenken of jij ook meer met hem wil. Als het antwoord ja is, dan moet je daar wat mee doen. Als het antwoord nee is, heb je ook niets goed te maken.
t gaat mij er om dat eerst die vriendschap weer goed komt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')