nee komt morgen binnenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb je al een brief van de Douane?
Vergeet de shipping costs van ahd van 29$ niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:11 schreef UncleSam het volgende:
Heb een site waar precies dezelfde tablets goedkoper zijn dan bij BIC:
7 inch:
Bij BIC $81.33 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3429.html
Bij AHD: $70.74 http://www.ahappydeal.com/products/product_33727.htm
8 inch:
Bij BIC: $117.40 http://www.buyincoins.com(...)pc-product-3428.html
Bij AHD: $86.88 http://www.ahappydeal.com/products/product_34858.htm
Scheelt flink, vooral de tweede!
Nevermind, hij doet het hier weer... temporary offline danquote:Oops! The page is temporarily unavailable.
It seems the server is experiencing a temporary error.
The most likely reasons are:
The network is too crowded.
The server is temporarily down.
The operation you required is invalid.
To proceed, you can:
Go back to the last page you visited.
Go to DealExtreme.com front page.
Have a cup of coffee, and try again later.
Sorry for the inconvenience. We will look into this problem.
If you need further help, please contact our Customer Service Express.
Oh dat had ik niet gezien!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:28 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Vergeet de shipping costs van ahd van 29$ niet.
China shopping vanuit Nederland en opgestuurd krijgen is ook heel leukquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Yunn het volgende:
haha, leuk dat zo'n topic bestaat
ik had een paar dagen geleden een chinees merk graphic drawing tablet en een groot doos pastel via taobao gekocht. moet alleen wel wachten tot de zomervakantie, aangezien we dan pas naar China op familiebezoek gaan D:
Kijk de topictitel even.. hij is Kwijt!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Syphixx het volgende:
a-a-l-a-w-p-n-l-p-l-a-d-p-d-l-l-l-p-n-a-p-p-p-l-l-w-d-l-n-a-n-
waar blijft die i nu ???!!!![]()
jah zijn wij de enige die, die ene letter nog nodig hebben ?quote:Kijk de topictitel even.. hij is Kwijt!
Verzendkosten zijn inderdaad wat aan de hoge kant bij meer gewicht.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Yunn het volgende:
helaas kunnen de verzendkosten nogal oplopen. vooral bij een zwaar doos pastel =( En niet ieder verkoper wilt het zo ver sturen. achja beetje geduld kan geen kwaad
edit:goh, ik moet echt wennen aan de emoticon shortcuts zeg..
Ik raad je aan de OP even te lezenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Yunn het volgende:
ben nogal nieuw hier.. wie is tiffany or jack?
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 23:46 schreef Syphixx het volgende:
[..]
jah zijn wij de enige die, die ene letter nog nodig hebben ?
Dan zal die van mij ook wel snel komen hoop ik.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef shiznuts het volgende:
Gisteren 2 x Alpha IEM Brainwavz ontvangen
Alpha's zijn van 14/4, M2 was 19e.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dan zal die van mij ook wel snel komen hoop ik.![]()
Jij had ook de M2 besteld toch? Die zijn er nog niet?
Fuckerdefuck, Alpha's bij mij de 15de en de M2 heb ik nog geen mailtje over gehad.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alpha's zijn van 14/4, M2 was 19e.
Gewoon ff inloggen en checken.quote:Op donderdag 28 april 2011 12:39 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Fuckerdefuck, Alpha's bij mij de 15de en de M2 heb ik nog geen mailtje over gehad.![]()
Ik zit eigenlijk alleen echt op de M2 te wachten, zal je net zien...
haha sorry, beetje slecht geschreven jaquote:Op donderdag 28 april 2011 14:43 schreef beeklaan het volgende:
Ja maar ik snap jouw verhaal niet omdat het niet in het Nederlands is geschreven.
Dat slaat inderdaad nergens op, had laatst me zelf gereferred, kreeg ik -7 cent ipv 2 dollar, ik dus ticket, zeggen ze ja dat kunnen we niet nakijken dus pech.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef beeklaan het volgende:
Wat een stelletje knurften op buyincoins.
Ik iets kopen van 8.05 points en 41 cent via paypal. Gaat ie opeens van processing 5 naar 2 voor meerdere dagen. Ik vragen wat er is. Zeggen ze ja, je hebt geen points meer dus cancellen we hem. Of ik even kan kijken of ik toch nog punten heb. Nee duh die heb ik niet meer want daar heb ik mee betaald. Weg 8.05 dollar en 41 cent.
Daarentegen.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja mijn nederlands zuigt
mijn engels daarintegen
heb je je ouders op de bus gedaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:28 schreef lipjes het volgende:
Nou brief is binnen de wilden de factuur hebben
dus ouders maar op de bus gedaan, had gelukkig alles al klaargelecht gister
Lol.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
heb je je ouders op de bus gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |