Had ik ook met mijn laatste herkansing, maar die was niet echt belangrijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mweh, ken je dat gevoel dat je een herkansing écht moet gaan leren omdat het belangrijk is?
Dat gevoel heb ik nu dus niet. Moet echt even gaan beginnen nu...
Nee, ik sta een 8 voor Latijn... anderhalf punt tot twee punten hoger scoren dan de vorige keer (6.4) is zonder meer haalbaar, maar ik heb gewoon geen zin om te beginnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Had ik ook met mijn laatste herkansing, maar die was niet echt belangrijk.
Deze wel dus?
Nog genoeg gelegenheden voor een Ria-TT toch?quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:53 schreef Ezell het volgende:
Goede TT, maar jammer dat Ria er niet in staat (). Ik ga ook slapen. Welterusten en veel succes voor degenen die morgen een herkansing hebben.
En dat moet dan examen gaan doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
foei, daar is de 'volgen' knop voor
Nou en.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
foei, daar is de 'volgen' knop voor
Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:01 schreef motorbloempje het volgende:
niets nou en, de volgende verwijder ik gewoon![]()
Zit op schoolquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, moeten jullie niet leren ofzo?
Zwolle is ontploft!1!1!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:55 schreef yosander het volgende:
Aah, heerlijk. Hoef pas een uur later op school te zijn, had me verkeken. Zo dus er maar eens uit en dat scheikunde examen afmaken.
O, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Als je één topic tussendoor gemist hebt wel
quote:
Wow, heftig. Is dat bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef yosander het volgende:
[..]!
Nee hoor, die ben ik nu nog aan het afmaken, zo meteen bespreken op school.
Was een flinke explosie trouwens, maar heb alleen sirenes en helikopters gehoord.
Zware explosie in Zwolle
dat denk ik nu eigenlijk wel elke dag. Maar je zit op school en doet er wat aan. Ik kan je vertellen dat als je thuis zit dat niet zo is. Om persoonlijke redenen heb ik namelijk de afgelopen week thuis gezeten. Maar dan doe je niets aan school hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, heftig. Is dat bij jou in de buurt?
Ik heb eigenlijk spijt dat ik vandaag naar school ben gegaan. Een paar uur les en niks nuttigs gedaan.
Thuis heb je nog minder zin om iets te doen. Maarja, het klopt wel dat je op school meer doet. Alleen doe ik op school ook nauwelijks iets.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
dat denk ik nu eigenlijk wel elke dag. Maar je zit op school en doet er wat aan. Ik kan je vertellen dat als je thuis zit dat niet zo is. Om persoonlijke redenen heb ik namelijk de afgelopen week thuis gezeten. Maar dan doe je niets aan school hoor.
Ik heb ook moeite om mij ertoe te zetten om voor de examens te leren, met dit weer verbetert mijn leergedrag ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thuis heb je nog minder zin om iets te doen. Maarja, het klopt wel dat je op school meer doet. Alleen doe ik op school ook nauwelijks iets.
Ik heb alweer weekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, moeten jullie niet leren ofzo?
Respect als jij non-stop kan lerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
zo.. vnv eindexamenfeest, vrijdag stuntdag en 's avonds q-night -> oftewel de hele week zuipen
En vanaf 1 mei non-stop leren pfff
Kwartiertje fietsen van m'n huis, maar nog best dicht bij m'n school om precies te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, heftig. Is dat bij jou in de buurt?
Ik heb eigenlijk spijt dat ik vandaag naar school ben gegaan. Een paar uur les en niks nuttigs gedaan.
Ik heb geen idee wat hypothesetoetsen zijn, maar ik heb wel wiskunde A. Dat is dan zeker iets wat je alleen op het vwo krijgt. Of ik ben het gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, had nog een mooi GRM-programmaatje, en het ging over hypothesetoetsen enzo.
vwo denk ik heb het ook niet gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hypothesetoetsen zijn, maar ik heb wel wiskunde A. Dat is dan zeker iets wat je alleen op het vwo krijgt. Of ik ben het gewoon vergeten.
Oké! Ik herinner me echt niet meer wat ik met wiskunde allemaal heb gehad. Ik moet alles nog een keer herhalen, anders snap ik het niet. Opletten in de klas is niet mijn sterkste punt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
vwo denk ik heb het ook niet gehad.
Wat is dat voor UIquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Ik herinner me echt niet meer wat ik met wiskunde allemaal heb gehad. Ik moet alles nog een keer herhalen, anders snap ik het niet. Opletten in de klas is niet mijn sterkste punt..
Ken je alle 70 eindtermen al?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zometeen beginnen met het samenvatten van mijn filosofieboek. Wat een rotklus. Het boek is gewoon een leesboek.
Nee, ik kan ze allemaal nog niet. Dat wordt hard leren..quote:
Ja, ik bedoel filosofie boek.quote:
Oh was het fout?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik kan ze allemaal nog niet. Dat wordt hard leren..Heb jij ook filosofie?
[..]
Ja, ik bedoel filosofie boek.
Probeer ook wat te wikipedia-en over de onderwerpen! Zo heb ik op de uni bijvoorbeeld veel geleerd voor mijn tentamens filosofiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zometeen beginnen met het samenvatten van mijn filosofie boek. Wat een rotklus. Het boek is gewoon een leesboek.
Gelukkig heb ik het niet, wel een aantal klasgenoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik kan ze allemaal nog niet. Dat wordt hard leren..Heb jij ook filosofie?
[..]
Ja, ik bedoel filosofie boek.
Het vak filosofie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Oh was het fout?
Wat is dat voor boek dan? Welk vak
Bedankt voor de tip! Misschien dat ik het voor de hoofdteksten van de filosofen kan gebruiken. Sommige zijn echt verschrikkelijk om te lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer ook wat te wikipedia-en over de onderwerpen! Zo heb ik op de uni bijvoorbeeld veel geleerd voor mijn tentamens filosofie
O, haha. Toch wel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het niet, wel een aantal klasgenoten.
Tis gewoon filosofieboek hoor, aan elkaar dus.
Neequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou je het vak wel willen hebben? Als het kon natuurlijk.
Bij ons is filosofie niet echt een succesvak. Hoor er altijd mensen over klagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Neelijkt me, met alle respect, helemaal niks aan
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef AchmedJan het volgende:
Hmm vanavond gaat t nog niet zo snel, zal ik er maar wat nummertjes doorheen knallen?
Meen je dat nou? Het was de afgelopen dagen zo mooi weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
Er is regen voorspeld![]()
Eindelijk fatsoenlijk kunnen leren + minder last van hooikoorts
Gelukkig met Koninginnedag ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Even wat water voor de plantjes! Maar vrijdag wordt 't weer lekker weer
ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef DidoCarthago het volgende:
Grrr ik wilde vandaag beginnen met leren.
Hard.quote:
Dit jaar eerst tekst, want meer punten.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:48 schreef ConscienceNL het volgende:
Hmm... eerst de leestekst maken, of eerst de samenvatting bij NL examen?
Handig om te wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit jaar eerst tekst, want meer punten.
Morgen is er gelukkig weer een dag.quote:
Zo kunnen we weken door blijven gaan. Ik denk dat ik vandaag maar echt wat ga doen, want anders krijg ik spijt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Morgen is er gelukkig weer een dag.
Mijn spullen liggen al klaar...nu nog beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo kunnen we weken door blijven gaan. Ik denk dat ik vandaag maar echt wat ga doen, want anders krijg ik spijt.
Schalke en Real hadden moeten winnen.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik word echt moe van die mensen die op Facebook zitten te stressen en zeggen dat ze nu al dagelijks zes uur leren...
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik word echt moe van die mensen die op Facebook zitten te stressen en zeggen dat ze nu al dagelijks zes uur leren...
6u leren whut... ik vind 2/3u per dag al veel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voor een aantal van hen kun je 'zes' wel door 'zeven' of 'acht' vervangen...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef yosander het volgende:
[..]!
Dan kunnen ze zich beter afvragen wat ze de afgelopen zes jaar hebben gedaan.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat soort mensen unfollow ik ook zo snel mogelijk op Twitter als ze er over beginnen
.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb ook zulks een aandachtshoer in de klas die zegt hele tijd voor de toets; OMG NOES IK SNAP HET NIET WIE KAN ME HELPEN?!?!?!11EINZEINZEINZ, en dan haalt ze allemaal 8'en enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier nog niets, al geeft mijn Windows©® Sidebar©® weergadget aan van wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
't Noodweer breekt hier nu los. Onweer, stortbuien. Leuk.
Waar woont gij?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef Dastan het volgende:
't Noodweer breekt hier nu los. Onweer, stortbuien. Leuk.
Dit dus ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef Joosterd het volgende:
Of van die mensen die zeggen dat ze niet geleerd hebben en er niets van snappen en toch een 8+ halen...
Silverlightquote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Leraren die het in Magister zetten als ze je eruit sturen
Inderdaad, programma's die zo zwaar zijn dat ze niet werken op smartphonesquote:
Die absentiestatistieken vind ik wel tof, blijk een spijbeluur in de tweede te hebbenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Leraren die het in Magister zetten als ze je eruit sturen
Ik ben maar een kleine 200 uur afwezig geweest in 6 jaar. Best weinigquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Die absentiestatistieken vind ik wel tof, blijk een spijbeluur in de tweede te hebben![]()
.
Post iedereen even zijn absentie grafiekquote:Op donderdag 28 april 2011 00:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Die absentiestatistieken vind ik wel tof, blijk een spijbeluur in de tweede te hebben![]()
.
Ik 548.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben maar een kleine 200 uur afwezig geweest in 6 jaar. Best weinig.
Succesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Het meeste in gym 5 overigens, heb toen heel veel verlof gehad voor allerlei dingen...Maar nu ben ik echt weg, tschüs!
Dynamiek en stagnatie die laatste hoofdstukkenquote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef AchmedJan het volgende:
ik twijfel echt om de dag:P
de ene dag denk ik dat ik veel te laat begonnen ben en de andere dag denk ik oh easy tijd zat.
Vandaag kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je in 3 uurtjes wel ongeveer 1 van de 2 boeke van geschiedenis kan leren. Denk ik:P
eerst alles nog een keer doorlezen. begrippen, jaartallen, personen etc leren. Samenvattingen lezen. stof omschrijving lezen. oefentoetsen maken. oefenexamens maken.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mwh, hoe gaan jullie geschiedenis dan leren?
Drie uur is wel erg snel. Leer je dan ook de jaartallen uit je hoofd?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:18 schreef AchmedJan het volgende:
ik twijfel echt om de dag:P
de ene dag denk ik dat ik veel te laat begonnen ben en de andere dag denk ik oh easy tijd zat.
Vandaag kwam ik er bijvoorbeeld achter dat je in 3 uurtjes wel ongeveer 1 van de 2 boeke van geschiedenis kan leren. Denk ik:P
Hm oke, uitgebreid! Ik vat gewoon alles zelf samen en dat was hetquote:Op donderdag 28 april 2011 00:26 schreef AchmedJan het volgende:
eerst alles nog een keer doorlezen. begrippen, jaartallen, personen etc leren. Samenvattingen lezen. stof omschrijving lezen. oefentoetsen maken. oefenexamens maken.
![]()
lezen/leren whatever:p
geen id nooit gedaan eigelijkquote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Drie uur is wel erg snel. Leer je dan ook de jaartallen uit je hoofd?
Jaartallen onthoud ik echt niet verspilde moeite alleen die van de VOC, WIC, Rampjaar weet ik zo.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Drie uur is wel erg snel. Leer je dan ook de jaartallen uit je hoofd?
9,2 voor Dynamiek en stagnatie 50% kwam uit oude examens dus makkelijk punten scoren.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:24 schreef AchmedJan het volgende:
ow haha drm dacht ik dat wss:p
D&S bijna helemaal nieuw voor mijweinig opgelet daarbij.
maarja 2 weke vol knallen, + dag voor de toets wat leren moet genoeg zijn denk ik
ow je hebt het hier over een SE?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
9,2 voor Dynamiek en stagnatie 50% kwam uit oude examens dus makkelijk punten scoren.
Gemiddelde van de klas was een 4,6.... maar hadden ook nog een ander hoofdstuk van het handboek erbij die ik niet echt had geleerd. Veel falers op de Vavo.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maar dat zal op het CE niet zo zijn hè, dat 50% uit oude examens komt.Nice trouwens, die 9.2.
samenvatten heb ik nog nooit gedaan, duurt extreem lang voor mij denk ikquote:Op donderdag 28 april 2011 00:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hm oke, uitgebreid! Ik vat gewoon alles zelf samen en dat was het
Het werkt wel duurt alleen te lang.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:38 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
samenvatten heb ik nog nooit gedaan, duurt extreem lang voor mij denk ik
Ik had een voorgevoel dat deze in het SE kwamen en zo kon ik gelijk checken of ik het een beetje snapte.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:37 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ow je hebt het hier over een SE?
ik heb er nooit aan gedacht een examen te oefenen voor een SE, wel slim
Vind dat er veel niveau verschil zit in de toetsen van geschiedenis op het CE. Dus ik weet niet hoe het afloopt:Pquote:Op donderdag 28 april 2011 00:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik ben niet ontevreden met de cijfers voor mijn SE-toetsen (allemaal tussen 8.3 en 9.5), dus ik denk dat ik het gewoon zo ga aanpakken als altijd. Met wat meer nadruk op jaartallen en misschien nog met wat oefenexamens als laatste voorbereiding, dat wel. Dan moet een 8.5 wel lukken hoop ik.
Mwah, mijn laatste SE's bestonden gewoon uit copy-paste-werk uit oude examens... denk dat dat wel goed afloopt hier.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef Joosterd het volgende:
Vind dat er veel niveau verschil zit in de toetsen van geschiedenis op het CE. Dus ik weet niet hoe het afloopt:P
Nah, officieel misschien wel, maar denk niet dat ze in de praktijk zo'n aspect vragen. Ik heb dat in ieder geval nog nooit geleerd en ben er altijd mee weggekomen. Vaak kom je sowieso al een eind met logisch nadenken en opschrijven wat je wél weet.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:43 schreef AchmedJan het volgende:
ff vraagje tussendoor, kenmerkende aspecten (begrippen uit verschillende tijdvakken) die moest ik vroeger altijd leren, dat hoeft nu nie meer toch?
@regnum wat is aanpakken zoals altijd? kan wel wat hulp gebruike staat een klein 6je
Inderdaad goede tip zo werk ik altijd al met de toetsen.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:50 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Oh ja, nog een tip: let op de structuur van je antwoord. Als ze in de vraag zelf twee of drie dingen vragen, leg die dingen dan 'los van elkaar' uit. Dus bijvoorbeeld:
Vraag:
Leg uit hoe x gebeurde, zodat y z beïnvloedde. (3 pt)
Antwoord:
* x houdt in dat blablabla
* x gebeurde zo, blablabla
* y houdt in dat blablabla, z houdt in dat blablabla
* y beïnvloedde z dus zo en zo, blablabla
Snap je me een beetje?Dat je beetje met losse punten werkt. En ook echt van die stipjes/streepjes/sterretjes tekenen. Zo werkt het antwoordmodel namelijk ook.
Slaap lekker.! Ik kan niet slapen..quote:Op donderdag 28 april 2011 00:57 schreef AchmedJan het volgende:
oke thx jongensgenoeg geleerd voor vandaag
morge weer leren.
trusteee
Geen les ben alleen van plan om te gaan leren.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Alvast welterusten. Ik sta morgen om 7 uur op, om mijn herkansing te leren. Daarom ga ik nu ook maar slapen...
Weet je ieder geval wat je moet leren:Pquote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
Oefenexamen natuurkunde is vrij nutteloos als je sommige onderdelen nog niet geleerd hebt
.
Kan wel handig zijn om te weten wat je al weet van die onderwerpen.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:52 schreef Pino112 het volgende:
Oefenexamen natuurkunde is vrij nutteloos als je sommige onderdelen nog niet geleerd hebt
.
Wiskunde A is niet echt nodig , Economie welquote:Op donderdag 28 april 2011 13:39 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Iemand Notefolio bestandjes voor Wiskunde A en Economie (HAVO)?
Ah mijn eindexamen, dat was toch een vrij makkelijke.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef Pino112 het volgende:
Examen natuurkunde 2010 ce1: 4.2.
Idd nog even goed leren en dan een 7 halen.
Als je goed geleerd had wel iddquote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef themole het volgende:
[..]
Ah mijn eindexamen, dat was toch een vrij makkelijke.
Ik zou haast een moord plegen voor een 6.2quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een 6.2 voor een van de Engelse oefenexamens... Valt zwaar tegen, maar gelukkig kan ik me tijdens het echte examen beter concentreren dan in de klas.
Voor mij is een 6.2 laag, want Engels is het vak waar ik het beste in ben. Ik sta dan nu gemiddeld een 8,8. Ik probeer om afgerond een 9 te blijven staan.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou haast een moord plegen voor een 6.2![]()
Pff, ik sta een 5.3, slechtste vak.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Voor mij is een 6.2 laag, want Engels is het vak waar ik het beste in ben. Ik sta dan nu gemiddeld een 8,8. Ik probeer om afgerond een 9 te blijven staan.
Onzin. Alleen je eindgemiddelde voor een vak mag niet lager zijn dan 4.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:25 schreef Ezell het volgende:
Je mag voor je CE niet een cijfer halen dat lager is dan een 4.
Oja, oeps. Ik had die twee eventjes door elkaar gehaald.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Onzin. Alleen je eindgemiddelde voor een vak mag niet lager zijn dan 4.
Da's balen. Ik had voor al m'n herkansingen minstens 2,0 hoger gescoord.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoi btw
Herkansingen![]()
![]()
een tiende lager gehaald dan de vorige keer, en wel geleerd...
Gelukkig mag lager dan een 4 op het CE wel zeg, pff...quote:Op donderdag 28 april 2011 15:29 schreef Ezell het volgende:
Oja, oeps. Ik had die twee eventjes door elkaar gehaald.
Chill! Mja, gelukkig was het wel een luxeherkansing, dus het is niet erg of zo... wel gewoon jammer en zonde van de tijdquote:Op donderdag 28 april 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
Da's balen. Ik had voor al m'n herkansingen minstens 2,0 hoger gescoord.
Die hebben wij klassikaal gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:33 schreef Pino112 het volgende:
Examen natuurkunde 2010 ce1: 4.2.
Idd nog even goed leren en dan een 7 halen.
Je haalt vast geen cijfer dat lager is dan een 4.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Gelukkig mag lager dan een 4 op het CE wel zeg, pff...
Grote kans van wel... wiskundequote:Op donderdag 28 april 2011 15:35 schreef Ezell het volgende:
Je haalt vast geen cijfer dat lager is dan een 4.
A of B?quote:
Nee dat kloptquote:Op donderdag 28 april 2011 15:45 schreef Ezell het volgende:
Dat is toch iets makkelijker dan wiskunde A? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Vanaf morgen begint het inderdaadquote:Op donderdag 28 april 2011 21:27 schreef Joosterd het volgende:
Hmm ik zou het moeten doen komende weken veel feestjes..
Zo moeilijk kunnen de examens niet zijnquote:Op donderdag 28 april 2011 21:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Vanaf morgen begint het inderdaad.
Ik vond het inderdaad meevallen bij de vorige keer dat ik CE's had. Nu maar hopen dat dit ook dit jaar het geval is.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo moeilijk kunnen de examens niet zijn
Klopt, hoop ik. Maar had het over de feestjesquote:Op donderdag 28 april 2011 21:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zo moeilijk kunnen de examens niet zijn
Daar zitten vast veel verjaardagen tussen. Zo'n beetje iedereen die ik ken is rond de examens jarig.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:45 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, hoop ik. Maar had het over de feestjes.
Heb nu nog steeds geen motivatie om te beginnen met leren.quote:
Je steunt de strijd voor een indianenforum die er al is.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:48 schreef Dastan het volgende:
Ik heb helemaal geen feestjes verdomme. Wat doe ik fout.
Ook dat nog.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je steunt de strijd voor een indianenforum die er al is.
Naja ik was van plan om te gaan leren de laatste 2 weken.. maar zo te zien wordt het hem niet. Wordt lekker nachtwerk tijdens de examens.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:38 schreef Dastan het volgende:
Wel leuk zo veel feestjes. Ik heb morgen eindfeest met nasleep in de Koninginnenacht. Verder niet echt plannen. Maar je weet nooit waar je nog voor uitgenodigd wordt.
Eén, goed twee als je Beatrix meetelt, maar da's niet echt d'r verjaardag enzulksquote:Op donderdag 28 april 2011 22:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zitten vast veel verjaardagen tussen. Zo'n beetje iedereen die ik ken is rond de examens jarig.
Wow, dat gaat druk worden als je ook gaat leren.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Eén, goed twee als je Beatrix meetelt, maar da's niet echt d'r verjaardag enzulks.
Wel twee vrienden die allebei die week alleen thuis zijn (waarvan een ook examens heeft), morgen LSD en Koninginnenacht, zaterdag Koninginnedag in Arnhem met overdag en 's avonds een outdoor feest en daarna door naar een ander feest tot 5 uur 's nachts, waarschijnlijk maandag de verjaardag, tussendoor nog een feestje bij een vriend die alleen thuis is, donderdag bevrijdingsfestival en 's avonds door naar een feest (tot 2 uur 's nachts, gelukkig) en dan zaterdag nog naar een discotheek hier in de buurt.
Arnhem nog leuk dan met k-dag is was er ook van plan om heen te gaan met vrienden.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Eén, goed twee als je Beatrix meetelt, maar da's niet echt d'r verjaardag enzulks.
Wel twee vrienden die allebei die week alleen thuis zijn (waarvan een ook examens heeft), morgen LSD en Koninginnenacht, zaterdag Koninginnedag in Arnhem met overdag en 's avonds een outdoor feest en daarna door naar een ander feest tot 5 uur 's nachts, waarschijnlijk maandag de verjaardag, tussendoor nog een feestje bij een vriend die alleen thuis is, donderdag bevrijdingsfestival en 's avonds door naar een feest (tot 2 uur 's nachts, gelukkig) en dan zaterdag nog naar een discotheek hier in de buurt.
Klopt, maar zal wel aan de bak moetenquote:Op donderdag 28 april 2011 23:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, dat gaat druk worden als je ook gaat leren.
Ik ga zo wel slapen, morgen d'r vroeg uit voor LSDquote:Op donderdag 28 april 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
Gaat het nog lukken om dit topic vannacht nog vol te krijgen?
Ook naar Beat the Bridge enzo?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:50 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Arnhem nog leuk dan met k-dag is was er ook van plan om heen te gaan met vrienden.
Aha, oké. Ik heb morgen helaas een normale schooldag.. Jij zat toch op die school met die stuiterballen?quote:Op donderdag 28 april 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga zo wel slapen, morgen d'r vroeg uit voor LSD
Haha kloptquote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik heb morgen helaas een normale schooldag.. Jij zat toch op die school met die stuiterballen?
Ze zeggen zoveel. Op mijn vorige school waren ook geruchten, maar die sloegen nergens op. Enne... anders neem je zelf een zak vol met stuiterballen mee.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha klopt!
Al betwijfel ik of het doorgaat, zo aan de laatste geruchten te horen.
Zal kijken of de nachtwinkel nog wat heeft liggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel. Op mijn vorige school waren ook geruchten, maar die sloegen nergens op. Enne... anders neem je zelf een zak vol met stuiterballen mee.
Het blijven luie scholieren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Zal kijken of de nachtwinkel nog wat heeft liggen.
Maar, uit betrouwbare bronnen heb ik ook nog niet gehoord dat het ze wel gelukt is...moest namelijk deze week nog geregeld worden.
Ben al geredquote:Op vrijdag 29 april 2011 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het blijven luie scholieren.![]()
PS: Misschien verkopen ze bij de apotheek stuiterballen.
Jup, dat klopt. Ik las vanmiddag al iets daarover. Mooi niet dat ik nu nog ooit naar Zwolle ga. Dan ga ik nog liever helemaal naar Tilburg. Desnoods naar Ede.quote:Op vrijdag 29 april 2011 00:08 schreef yosander het volgende:
Ezell, jij wilde toch journalistiek gaan studeren? Zorg er maar voor dat je wordt aangenomen in Utrecht, zodat je tenminste niet naar Zwolle hoeft!
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/22984/1/
quote:
Was uitverkocht. We waren te laat met beslissenquote:
Alleen maar goed voor je cijfersquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb helemaal geen feesten voor de examens.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef Dastan het volgende:
Ja. Mijn school staat al onder toezicht vanwege dat.
Nee veel mensen vinden het examen enorm pittig. Maar als je nu al een 6 staat mag je een 5 halen voor de examens dus dat moet op zich nog wel lukken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Ben ik de enigste die Aardrijkskunde (havo) gewoon moeilijk vindt?
Ik sta een 6.3. Het moeilijke is de vraagsoort: beredeneer, leg uit, geef een sociaal-cultureel, fysisch nog wat verklaring voor dit, enzovoort. Ik snap gewoon niet op welk punt je nou zo'n vraag moet beantwoorden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Nee veel mensen vinden het examen enorm pittig. Maar als je nu al een 6 staat mag je een 5 halen voor de examens dus dat moet op zich nog wel lukken.
Je moet goed naar de antwoordmodellen kijken dan weet je wat ze ongeveer wat ze van je verwachten en hoe ze denken. Daardoor kan je makkelijker punten binnen slepen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik sta een 6.3. Het moeilijke is de vraagsoort: beredeneer, leg uit, geef een sociaal-cultureel, fysisch nog wat verklaring voor dit, enzovoort. Ik snap gewoon niet op welk punt je nou zo'n vraag moet beantwoorden.
Vorig jaar havo gedaan. Stond een 7 voor se. CE: 5,9quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Ben ik de enigste die Aardrijkskunde (havo) gewoon moeilijk vindt?
waz jy gehn leerares?quote:
Totdat je het Nederlands examen niet gehaald hebt.quote:
Want? Omdat ik te lui was om normaal te typen en ik voor de grap wat domme nummers postte?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stoer!
Tot nu toe ben je dé faalhaas van EXA.
Niemand die het nog overtroffen heeft dus JA!quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:04 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
Want? Omdat ik te lui was om normaal te typen en ik voor de grap wat domme nummers postte?
pfff
Je zult maar docent zijnquote:
En toch is het best leukquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
!
zo, vakken uitgekozen..ik kan zó niet wachten tot augustus
Als ik thuis nakijk dan hou ik mij niet in en heel soms dan doe ik dat ook op mijn kantoor (en dan deel ik het rustig met collega's en visa versa). Zeker als ik net een mondeling heb gehad en leerlingen briljante antwoorden gevenquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou die kinderen echt keihard uitlachen en gewoon harteloos een 2.5 geven ofzo.. dus geen goed idee!
Mondelingen kan ik voorstellen dat je iets gespannen bent en het niet helemaal perfect doet maar het niveau van Engels is op het MBO dan ook niet al te hoog.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik thuis nakijk dan hou ik mij niet in en heel soms dan doe ik dat ook op mijn kantoor (en dan deel ik het rustig met collega's en visa versa). Zeker als ik net een mondeling heb gehad en leerlingen briljante antwoorden gevenTijdens dat gesprek moet je een pokerface aanhouden, maar zodra de leerling weg is hou ik het soms niet meer
![]()
![]()
Ben ook wel eens in de lach geschoten tijdens een mondeling
Ik geef zelf economie dus ik weet niet hoe de mondelingen van Engels gaan. Bij mij is het vaak stampwerk en dan hebben ze niet geleerd dus verzinnen ze maar watquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mondelingen kan ik voorstellen dat je iets gespannen bent en het niet helemaal perfect doet maar het niveau van Engels is op het MBO dan ook niet al te hoog.
Ja, aardige collega's op die school, maar ik kan daar niet tegenquote:
Nah al 2 weken geen les meer gehad.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef JochemP het volgende:
Nog meer eindexamenklassen die nog gewoon verplicht les hebben de laatste week voor de examens (na de meivakantie)?
jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef JochemP het volgende:
Nog meer eindexamenklassen die nog gewoon verplicht les hebben de laatste week voor de examens (na de meivakantie)?
Alleen bij lager dan een 6 moet je heen. Maar beter leer je gewoon thuis.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:28 schreef JochemP het volgende:
http://examencursus.sslleiden.nl/vakkenoverzicht/quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Alleen bij lager dan een 6 moet je heen. Maar beter leer je gewoon thuis.
Ik wil nog wel naar een examentraining van een aantal dagen van een universiteit maar kan geen plekken meer voor VWO M&O vinden..
Heb even snel gekeken, volgens mij niet echt.. Mja, je bent ook wel beetje laat mee.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmm, Leiden. Is er net zoiets nog in Groningen of Zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |