Ken je alle 70 eindtermen al?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zometeen beginnen met het samenvatten van mijn filosofieboek. Wat een rotklus. Het boek is gewoon een leesboek.
Nee, ik kan ze allemaal nog niet. Dat wordt hard leren..quote:
Ja, ik bedoel filosofie boek.quote:
Oh was het fout?quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik kan ze allemaal nog niet. Dat wordt hard leren..Heb jij ook filosofie?
[..]
Ja, ik bedoel filosofie boek.
Probeer ook wat te wikipedia-en over de onderwerpen! Zo heb ik op de uni bijvoorbeeld veel geleerd voor mijn tentamens filosofiequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zometeen beginnen met het samenvatten van mijn filosofie boek. Wat een rotklus. Het boek is gewoon een leesboek.
Gelukkig heb ik het niet, wel een aantal klasgenoten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik kan ze allemaal nog niet. Dat wordt hard leren..Heb jij ook filosofie?
[..]
Ja, ik bedoel filosofie boek.
Het vak filosofie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Oh was het fout?
Wat is dat voor boek dan? Welk vak
Bedankt voor de tip! Misschien dat ik het voor de hoofdteksten van de filosofen kan gebruiken. Sommige zijn echt verschrikkelijk om te lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer ook wat te wikipedia-en over de onderwerpen! Zo heb ik op de uni bijvoorbeeld veel geleerd voor mijn tentamens filosofie
O, haha. Toch wel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het niet, wel een aantal klasgenoten.
Tis gewoon filosofieboek hoor, aan elkaar dus.
Neequote:Op dinsdag 26 april 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou je het vak wel willen hebben? Als het kon natuurlijk.
Bij ons is filosofie niet echt een succesvak. Hoor er altijd mensen over klagen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:46 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Neelijkt me, met alle respect, helemaal niks aan
Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteitquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef AchmedJan het volgende:
Hmm vanavond gaat t nog niet zo snel, zal ik er maar wat nummertjes doorheen knallen?
Meen je dat nou? Het was de afgelopen dagen zo mooi weer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Joosterd het volgende:
Er is regen voorspeld![]()
Eindelijk fatsoenlijk kunnen leren + minder last van hooikoorts
Gelukkig met Koninginnedag ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
Even wat water voor de plantjes! Maar vrijdag wordt 't weer lekker weer
ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef DidoCarthago het volgende:
Grrr ik wilde vandaag beginnen met leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |