Zwolle is ontploft!1!1!quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:55 schreef yosander het volgende:
Aah, heerlijk. Hoef pas een uur later op school te zijn, had me verkeken. Zo dus er maar eens uit en dat scheikunde examen afmaken.
O, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Als je één topic tussendoor gemist hebt wel
quote:
Wow, heftig. Is dat bij jou in de buurt?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef yosander het volgende:
[..]!
Nee hoor, die ben ik nu nog aan het afmaken, zo meteen bespreken op school.
Was een flinke explosie trouwens, maar heb alleen sirenes en helikopters gehoord.
Zware explosie in Zwolle
dat denk ik nu eigenlijk wel elke dag. Maar je zit op school en doet er wat aan. Ik kan je vertellen dat als je thuis zit dat niet zo is. Om persoonlijke redenen heb ik namelijk de afgelopen week thuis gezeten. Maar dan doe je niets aan school hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, heftig. Is dat bij jou in de buurt?
Ik heb eigenlijk spijt dat ik vandaag naar school ben gegaan. Een paar uur les en niks nuttigs gedaan.
Thuis heb je nog minder zin om iets te doen. Maarja, het klopt wel dat je op school meer doet. Alleen doe ik op school ook nauwelijks iets.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:37 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
dat denk ik nu eigenlijk wel elke dag. Maar je zit op school en doet er wat aan. Ik kan je vertellen dat als je thuis zit dat niet zo is. Om persoonlijke redenen heb ik namelijk de afgelopen week thuis gezeten. Maar dan doe je niets aan school hoor.
Ik heb ook moeite om mij ertoe te zetten om voor de examens te leren, met dit weer verbetert mijn leergedrag ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thuis heb je nog minder zin om iets te doen. Maarja, het klopt wel dat je op school meer doet. Alleen doe ik op school ook nauwelijks iets.
Ik heb alweer weekendquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:06 schreef motorbloempje het volgende:
zeg, moeten jullie niet leren ofzo?
Respect als jij non-stop kan lerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef feyenoordfan92 het volgende:
zo.. vnv eindexamenfeest, vrijdag stuntdag en 's avonds q-night -> oftewel de hele week zuipen
En vanaf 1 mei non-stop leren pfff
Kwartiertje fietsen van m'n huis, maar nog best dicht bij m'n school om precies te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wow, heftig. Is dat bij jou in de buurt?
Ik heb eigenlijk spijt dat ik vandaag naar school ben gegaan. Een paar uur les en niks nuttigs gedaan.
Ik heb geen idee wat hypothesetoetsen zijn, maar ik heb wel wiskunde A. Dat is dan zeker iets wat je alleen op het vwo krijgt. Of ik ben het gewoon vergeten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, had nog een mooi GRM-programmaatje, en het ging over hypothesetoetsen enzo.
vwo denk ik heb het ook niet gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hypothesetoetsen zijn, maar ik heb wel wiskunde A. Dat is dan zeker iets wat je alleen op het vwo krijgt. Of ik ben het gewoon vergeten.
Oké! Ik herinner me echt niet meer wat ik met wiskunde allemaal heb gehad. Ik moet alles nog een keer herhalen, anders snap ik het niet. Opletten in de klas is niet mijn sterkste punt..quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef Joosterd het volgende:
[..]
vwo denk ik heb het ook niet gehad.
Wat is dat voor UIquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké! Ik herinner me echt niet meer wat ik met wiskunde allemaal heb gehad. Ik moet alles nog een keer herhalen, anders snap ik het niet. Opletten in de klas is niet mijn sterkste punt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |