Wanneer is het volgens jou dan genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat ik je even geven wat je verwacht (dan is het antwoord ook wel zo makkelijk, nietwaar??): Wat kunnen jou die immigranten schelen?? Wat doen ze je voor kwaad?? Het zijn gewoon mensen hoor
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn. Regel het gewoon goed, dan hoor je mij niet "zeuren".quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou dan genoeg? Geef eens een duidelijk antwoord daarop.
Dat vroeg ik niet. Ik vermoedde al dat je eromheen zou draaien en vroeg je nog expliciet duidelijk antwoord te geven. Doe je het nog niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn. Regel het gewoon goed, dan hoor je mij niet "zeuren".
Links-rechts zeikerd... Zooooo sneuquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vermoedde al dat je eromheen zou draaien en vroeg je nog expliciet duidelijk antwoord te geven. Doe je het nog niet.
Links, bah.
Fijn. Maar echt antwoord geven wil je dus niet. Blijkbaar omdat je al weet waar je op uit komt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Links-rechts zeikerd... Zooooo sneu
Ach, veel van de mensenrechten waar jij je op beroept zijn slechts verzinsels die nog maar kort geleden zijn opgetekend.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zolang er mensenrechten in het geding zijn.
Ohquote:
Ja, als een reactie (deels) op WO II... Totaal onbelangrijk en nutteloos... It's the economy man!!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, veel van de mensenrechten waar jij je op beroept zijn slechts verzinsels die nog maar kort geleden zijn opgetekend.
Iets als 'een recht op een gezinsleven' kwam in de Magna Charta nog niet voor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, als een reactie (deels) op WO II... Totaal onbelangrijk en nutteloos... It's the economy man!!
Nou dank je php, wat aardig van je...quote:
Nee en "u zult zich verrijken zoveel u kunt" ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iets als 'een recht op een gezinsleven' kwam in de Magna Charta nog niet voor.
'It's the economy stupid'.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat een rust ineens... Zie je wel het is toch "it's the economy man"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |