Hihiquote:
Hoe is het toch mogelijk!quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Deze topics verschijnen bij toverslag in mijn actieve topics!
Gewoon stop volgen, scheelt de spam weer in je myat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Deze topics verschijnen bij toverslag in mijn actieve topics!
Vreemd. Deze hele zaak stinkt!quote:
Bedankt waarde Flippieequote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon stop volgen, scheelt de spam weer in je myat.
Hye! jou heb ik nodigquote:
Waarom dat? Oke ik ga nu de kroeg in, ik lees het zo.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hye! jou heb ik nodig
maar niet op dit tijdstip
Jij was die held met die 90's muziekquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom dat? Oke ik ga nu de kroeg in, ik lees het zo.
Ja, dat was hij.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij was die held met die 90's muziektoch?
Freddiey Unknown ftw.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoe minder mensen mij kennen, hoe beter
Geldt overigens niet IRL
Grutjes.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fuck, ik moet slapen
Morgen vroeg op, Ik PM u als ik tijd hebgegroet!
Tevens heb ik honger, en heb wel zin in Appel
Ja klopt, wat is daarmee? Laat ik voorop stellen dat ik dat soort muziek ken omdat ik dj ben geweest in een aantal kroegen en discotheken en dat dat muziek genre niet mijn voorkeur heeftquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij was die held met die 90's muziektoch?
Iedereen heeft iets nuttigs te doen denk ikquote:
dat kan ik me niet voorstellen. ze zullen nog wel in bed liggen allemaal..quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets nuttigs te doen denk ik
Ik ben keihard aan het werkquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen. ze zullen nog wel in bed liggen allemaal..
Overleef je vast welquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga straks weer hardlopen(voor als ik het niet overleef: vaarwel allemaal
)
Ik heb het pas 1 keer gedaan vorige week en heb vrijwel geen conditiequote:
Ach, jouw conditie is vast beter dan de mijnequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1 keer gedaan vorige week en heb vrijwel geen conditieMaar ik ben nu zo'n schema aan het downloaden ipv gewoon als een bezetene te gaan rennen
Dat kan haast nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, jouw conditie is vast beter dan de mijne
Dit moet ik ook eens gaan doen. Hoe heb jij het gedaan??quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ben echt 2 uur bezig geweest met het jailbreaken van mijn telefoon
dat ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
rare dag, ik haat deze dag, ik wil een andere dag
Eerst telefoon simlock vrij gemaakt. Ik heb T-mobile en als je een andere simkaart erin stopt en een half uur aan je PC hangt dan is hij automatisch unlockt. Daarna met redsn0w jailbreaken maar ik heb nog een oude kut 3GS dus moest hem eerst herstellen voordat het pas goed werkte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit moet ik ook eens gaan doen. Hoe heb jij het gedaan??
hee Mereltjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben moe. Hoe is het met jullie?
Awh, beterschap dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee Mereltje
ik ben ook moe, en beetje ziekjes.
goed weekend gehad?
paaszondag de hele dag in bed en op de bank doorgebracht. aangezien we die nacht naar Black waren gewest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, beterschap dan maar![]()
Ja, zeker, veel zon, lekker eten (+chocola), gezellig enzo, dus was top
Hoe was jouw pasen?
Haha lekker luiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paaszondag de hele dag in bed en op de bank doorgebracht. aangezien we die nacht naar Black waren gewest.
paasmaandag poetsen en strijken en daarna heerlijk op het terras gezeten.
weet niet of ik het al gevraagt heb, maar hoe ging je sollicitatie? heb je nu 3 baantjes?
was zeker leuk (vooral black dan)quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha lekker luiWas het wel leuk nog?
Oeh, terrasjes
Sollicitatie ging goed! Heb nu 3 baantjes ja en denk dat ik de ijssalon ga laten vallen, omdat ik toch wel echt heel veel last van mn pols erdoor krijg..
En vrijdag dan mri gehad, heb waarschijnlijk een ganglion in mn pols.
Patjequote:
Mooizoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was zeker leuk (vooral black dan)
ik heb echt geen idee wat een ganglion is...
Ja zeer lekker weekend met zon, bbq, bier en nog naar een feestje in België geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Patje
Was jouw weekend ook leuk?
Ik ben trots op mezelf trouwens, mijn postcount per dag zit nu op 99![]()
(eerst 131)
[..]
Mooizo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganglion_(holte)
Klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zeer lekker weekend met zon, bbq, bier en nog naar een feestje in België geweest.
toch niet toevallig zaterdagavond in hasselt he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zeer lekker weekend met zon, bbq, bier en nog naar een feestje in België geweest.
Nee het was zondagavond in hoogstraten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch niet toevallig zaterdagavond in hasselt he?
Hoe is het?quote:
Wow lang, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
Bijna 12 uurtjes geslapenGoedemorgen allen. Wat voor piratenactiviteiten heb ik gemist?
Nietquote:
12 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
Bijna 12 uurtjes geslapenGoedemorgen allen. Wat voor piratenactiviteiten heb ik gemist?
Is ook echt moeilijk, ik denk ik zal ook eens kijken en 1 minuut later was je er alquote:
Ja kut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Wow lang, ik ben jaloers![]()
En ik zou het niet weten, ik was er ook niet.
[..]
Niet
maarmaarmaar hoe dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is ook echt moeilijk, ik denk ik zal ook eens kijken en 1 minuut later was je er al
Wel primaquote:
welles.quote:
Via vrienden van vriendenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maarmaarmaar hoe dan?![]()
[..]
Wel primaBeetje moe alleen
Oh nou, vertel maar niet door, ik blijf liever anoniem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welles.
was op de facebook van een andere fokster, zag naam merel + foto van een heel mooi meisje
1+1=2 enzo..
Ah oke.. wil jij het ook voor jezelf houden?quote:
Ik doe er niets mee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh nou, vertel maar niet door, ik blijf liever anoniem.
[..]
Ah oke.. wil jij het ook voor jezelf houden?
ik ook niet, soms zie je wel eens dingen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mooie fotoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef 92Merel het volgende:
http://www.zeutch.com/photo/sarah-lee-23000
Mooi
[ afbeelding ]
dat ga ik met mijn camera niet proberen..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef 92Merel het volgende:
http://www.zeutch.com/photo/sarah-lee-23000
Mooi
[ afbeelding ]
Via die link zie je er meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mooie foto
Zou je die in spoiler willen zetten voor mobiel jeweets
Moet ik ook niet gaan proberen en dit resultaat zou ik ook niet krijgen neequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ga ik met mijn camera niet proberen..
tevens ben ik lang niet zo'n goeie fotograaf..
welk nummer?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
Inmiddels hebben 6 radiostations mijn nummer gedownload. Verder via die website 23 downloads
mogguh appelmeisjequote:
helemaal nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:51 schreef Omdatappel het volgende:
Patjenn
giann
Lekker geslapen, jullie?
Ik zie een spaaaaaaaankquote:
Oh, dat is stom.quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zie een spaaaaaaaank
[..]
Oh, dat is stom.
Nee, ik ook niet eigenlijk.
Oh, hoi Mewoll
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hihi, samen met Klinker zeker? gniffel.gif
Gokje?quote:
Ik probeer er niet aan te denken.quote:
COSMO HE HOIIIquote:
Ik heb hier geen afleiding.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gokje?
[..]
Ik probeer er niet aan te denken.Ontwjiken allesss.
Maar naar is dat.
[..]
COSMO HE HOIII
Bohh, je bent wel gegaan dus? Maar het helpt niet?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb hier geen afleiding.Zit op school te vervelen alles.
Fout gokjequote:
Ja, anders gaat er weer iemand zeuren dat ik te weinig naar school ga.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bohh, je bent wel gegaan dus? Maar het helpt niet?
Maar je zou het best willen! Ik heb je door!quote:
Ik wou dat ik je kon helpen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja, anders gaat er weer iemand zeuren dat ik te weinig naar school ga.En nee.
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar je zou het best willen! Ik heb je door!
Korte samenvatting?quote:
Jij bent homo, da's al erg genoeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zover was ik. maar ik dacht dat ik ergens de oorzaak van henkies gedachten had gemist..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Korte samenvatting?
Jij en ik hebben niet goed geslapen. Patje wel, maar hij zou stiekem wel eens met Klinker het bed willen delen. Henkie zit op school, maar heeft daar geen afleiding, waardoor hij zich kut voelt door alle problemen en negatieve gedachten die nu in zijn hoofd zitten.
Zo ongeveer?
Net een soap, pfff.
Dat kan hij het beste vertellen, als ie dat wilt. Nu is misschien niet het goede moment though, dan komt alles weer boven.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zover was ik. maar ik dacht dat ik ergens de oorzaak van henkies gedachten had gemist..
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij bent homo, da's al erg genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
hoeft ook niet, ik hoef niet alles te weten..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat kan hij het beste vertellen, als ie dat wilt. Nu is misschien niet het goede moment though, dan komt alles weer boven.
Wil je dan wel weten wat voor kleur mijn latex bodysuit heeft?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik hoef niet alles te weten..
quote:
Hou t er maar op dat ik me kut voel door best wat dingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ik hoef niet alles te weten..
Roze?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wil je dan wel weten wat voor kleur mijn latex bodysuit heeft?
alleen als er pics van zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wil je dan wel weten wat voor kleur mijn latex bodysuit heeft?
merel is alweer weg hoorquote:
maar er komt meteen een ander mooi meisje voor in de plaatsquote:
ze heeft hier ook niks gezegt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik ga toch ook niet alles doorlezen dan weer ik dat toch niet....
uhm, zing eens een stukje..quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
Patje, baas.
Wie kent Sunrise Avenue hier?
zijn dat die finnen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
Patje, baas.
Wie kent Sunrise Avenue hier?
Haha die smurfenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef Bloempje. het volgende:
Terug en ik leef nog en het was best wel leuk rennen
Nu douchen
TELL THEM THE FAIRYTALE GONE BAD HWUHAIANAOJ!!!UGDUGEUGEK!!! DHUHIIEEE!!!!!! KEN DE TEKST EVEN NIEEEEEET TRALALAquote:
Wat dequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:28 schreef sharr het volgende:
[..]
TELL THEM THE FAIRYTALE GONE BAD HWUHAIANAOJ!!!UGDUGEUGEK!!! DHUHIIEEE!!!!!! KEN DE TEKST EVEN NIEEEEEET TRALALA
Ben je dus zo klaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga mn aantekeningen wel overtypen ofzo.
Kun jij je aantekeningen nog lezen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ga mn aantekeningen wel overtypen ofzo.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mensen die dingen niet kunnen onthouden
Jawel, ik zei dit, maar kreeg geen reactiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze heeft hier ook niks gezegt.
alleen via DM
quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:52 schreef 92Merel het volgende:
Hij doet me soms een beetje aan beach denken.
En nu ben ik maar eens douchen wat nuttigs doen, zoals die dode vlieg die op mn vensterbank ligt weggooien.
Daag![]()
![]()
En hoi appel nog
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mensen die dingen niet kunnen onthouden
dus je bent er stiekem toch nogquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel, ik zei dit, maar kreeg geen reactie![]()
En nu ben ik weer weg![]()
[..]
Niet ik was weg en ik voelde me genegeerdquote:
Ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb wel een heel goed geheugen.Geen eidetisch geheugen jammer genoeg.
Ga weg met je ster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga weg met je ster.Nee en je bent nu eenmaal fout, bel de politie... schnell!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet ik was weg en ik voelde me genegeerd![]()
En nu ben ik echt weg
Wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee en je bent nu eenmaal fout, bel de politie... schnell! [ afbeelding ]
Als ik een halfuurtje de tijd neem om iets door te lezen weet ik t 2 uur later nog.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef sharr het volgende:
Ik heb een geheugen van maximaal 1 minuut. Concentratie van maximaal een halve minuut.
dat lijkt me vervelend..quote:
Dat is zo leuk. Een goudvis kan rondjes blijven zwemmen langs een ding/speeltje in zijn kom en dan elke keer denken "Hey wat leuk! Een ding!" Gewoon de hele dag. Het geheugen van een goudvisquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is zo leuk. Een goudvis kan rondjes blijven zwemmen langs een ding/speeltje in zijn kom en dan elke keer denken "Hey wat leuk! Een ding!" Gewoon de hele dag. Het geheugen van een goudvis
leugens zostraks ging je ook gewoonquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik moet heel erg naar de wc maar ik ben de enige hier en ik wil niet dat mn laptop wordt gejat.![]()
2 seconden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is zo leuk. Een goudvis kan rondjes blijven zwemmen langs een ding/speeltje in zijn kom en dan elke keer denken "Hey wat leuk! Een ding!" Gewoon de hele dag. Het geheugen van een goudvis
Toen waren er hierboven nog 3 mensen die ik vertrouw.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
leugens zostraks ging je ook gewoon
Een goudvis in een ronde kom gaat snel dood, ze worden dan gek omdat er geen einde aan komtquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef sharr het volgende:
[..]
ik zit hier ook alleen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Toen waren er hierboven nog 3 mensen die ik vertrouw.
achmed en abdullah zijn ook betrouwbaar hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Toen waren er hierboven nog 3 mensen die ik vertrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Ik heb een Macbook Pro, da's toch iets makkelijker en leuker om te jatten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zit hier ook alleen.
weet vrij zeker dat niemand deze oude bakbeest wil jatten..
je kunt natuurlijk je laptop meenemen naar de wc
Leugens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:42 schreef K-Cash het volgende:
[..]
achmed en abdullah zijn ook betrouwbaar hoor
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Breezerslet17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus je bent een goudvis?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Minder roken. :3quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik doen vandaag? Ik heb negentig cent op mijn bankrekening en 50 cent in mijn portomonnee. Geen geld op mijn OV en ik verveel me dood in dit kutdorp. Help?
Jep, eigenlijk wel. Nee, oke, niet echt een goudvis, maar het scheelt niet veel. Alleen dingen die ik interessant vind en negatieve dingen weet ik na tien jaar nog.quote:
touwtje springenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
Wat moet ik doen vandaag? Ik heb negentig cent op mijn bankrekening en 50 cent in mijn portomonnee. Geen geld op mijn OV en ik verveel me dood in dit kutdorp. Help?
Je mag wel een hapje van mijn B&J.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:44 schreef sharr het volgende:
Dat is knap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mijn tandarts weet nu al dat ze volgende week vrijdag ziek is
das waar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb een Macbook Pro, da's toch iets makkelijker en leuker om te jatten.
Oh, als je het komt brengenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je mag wel een hapje van mijn B&J.
je bent nog steeds op je geld van vrijdag aan het wachten?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, als je het komt brengenOf ik moet zwart gaan rijden.
Tegen de tijd dat ik dan bij jou ben, is het waarschijnlijk al op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh, als je het komt brengenOf ik moet zwart gaan rijden.
Ja, het komt niet binnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent nog steeds op je geld van vrijdag aan het wachten?
Of gesmoltenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik dan bij jou ben, is het waarschijnlijk al op.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das waar.
ik zou er op poepen en hem dichtklappen.. maar das mijn persoonlijke mening.
weet je wel zeker dat je nog geld krijgt?quote:
Ohh ik heb daar geen probleem meequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Bohh, dan word je wel misselijk.
Groetjes aan de calorieën die je nu naar binnen gaat proppen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:47 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb 2 keer hardgelopen en nu al het gevoel dat mijn lichaam supermodelachtigeproporties aan het aannemen is. Hoe tof. Hoe onrealistisch. Hoe goed voor mijn zelfvertrouwen
Dag liefjens, ik ga even een eitje bakken en opeten![]()
![]()
Ssssssht!quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Groetjes aan de calorieën die je nu naar binnen gaat proppen.![]()
Met een pot B&J wegwerken zonder misselijk te wordenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:49 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wacht, met vreetzakken of met misselijk worden?![]()
Oh.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:49 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Met een pot B&J wegwerken zonder misselijk te worden
En nog lekker ookquote:
Vergeet de ham of het spek niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
ei bevat niet zo heel veel calorien..
wel de boter waarin je het bakt
als je zo gaat kijken is die kaas ook niet heel goed..
Weinig boter dan maar?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef gianni61 het volgende:
ei bevat niet zo heel veel calorien..
wel de boter waarin je het bakt
als je zo gaat kijken is die kaas ook niet heel goed..
Die doe ik er niet opquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weinig boter dan maar?Of koken..
OH! BRILJANT! CRACKERS MET KAAS EN GEKOOKT EI![]()
![]()
Natuurlijke selectiequote:Op dinsdag 26 april 2011 11:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En hij komt geen grammetje aan. HOE DOET IE DAT TOCHHH!
Oh. Pitten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die doe ik er niet opPijnboompitten en geitenkaas
quote:
Nee, als ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen zou moeten zijn als jij.
Complimentjes hier ineensquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen zou moeten zijn als jij.
Geitenkaasquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die doe ik er niet opPijnboompitten en geitenkaas
zometeen kopje kerriesoepquote:
Zometeen broodje hamburger ofzoquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen kopje kerriesoep
boterham met camembert, boterham met boerenmetworst en boterham met cornedbeef.
lijkt me calorieën genoeg
565 vermoed ik. Indien cupasoup. Ongeveer. Ja, is wel genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen kopje kerriesoep
boterham met camembert, boterham met boerenmetworst en boterham met cornedbeef.
lijkt me calorieën genoeg
pff, hoe doe je dat zo snel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef sharr het volgende:
[..]
565 vermoed ik. Indien cupasoup. Ongeveer. Ja, is wel genoeg.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stomme school kan mij niet kapot makenKick mij maar uit het groepje, idc!
Uit m'n hoofdquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pff, hoe doe je dat zo snel?
en ik ben een grote man, ik kan het hebben
ebuddy?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil op msn maar die klootviolen hebben die poort geblokkeerd.Geen zin om te gaan proxy'en.
hoezo?quote:
dat snap ik, muts.quote:
Da's helemaal pauper.quote:
Nah, de laatste versie is echt verneukt, vind ik.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo?
ik vind het eigenlijk best handig..
Heb ik vaker gehoord ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, de laatste versie is echt verneukt, vind ik.
Nou hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat snap ik, muts.
maar dan nog. wat is dan hoeveel, hoe kom je aan die wetenschap enzo
die is inderdaad zwaar waardeloos..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nah, de laatste versie is echt verneukt, vind ik.
niet huilen, ik bedoel het aardig hoor..quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nou hoor
Gewoon, ooit geleerd een keer en onthouden. Ik onthou alleen dingen die ik interessant vind. Boterham is 80 per boterham, kerriesoep 100 ongeveer, camembert 90, cornedbeef ongeveer 50 en boerenmetworst ken ik niet want ik weet niet wat het is dus ik rekende er 70 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |