Hihiquote:
Hoe is het toch mogelijk!quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Deze topics verschijnen bij toverslag in mijn actieve topics!
Gewoon stop volgen, scheelt de spam weer in je myat.quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef KeizerKuzco het volgende:
Deze topics verschijnen bij toverslag in mijn actieve topics!
Vreemd. Deze hele zaak stinkt!quote:
Bedankt waarde Flippieequote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon stop volgen, scheelt de spam weer in je myat.
Hye! jou heb ik nodigquote:
Waarom dat? Oke ik ga nu de kroeg in, ik lees het zo.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hye! jou heb ik nodig
maar niet op dit tijdstip
Jij was die held met die 90's muziekquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom dat? Oke ik ga nu de kroeg in, ik lees het zo.
Ja, dat was hij.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij was die held met die 90's muziektoch?
Freddiey Unknown ftw.quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hoe minder mensen mij kennen, hoe beter
Geldt overigens niet IRL
Grutjes.quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Fuck, ik moet slapen
Morgen vroeg op, Ik PM u als ik tijd hebgegroet!
Tevens heb ik honger, en heb wel zin in Appel
Ja klopt, wat is daarmee? Laat ik voorop stellen dat ik dat soort muziek ken omdat ik dj ben geweest in een aantal kroegen en discotheken en dat dat muziek genre niet mijn voorkeur heeftquote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jij was die held met die 90's muziektoch?
Iedereen heeft iets nuttigs te doen denk ikquote:
dat kan ik me niet voorstellen. ze zullen nog wel in bed liggen allemaal..quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets nuttigs te doen denk ik
Ik ben keihard aan het werkquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen. ze zullen nog wel in bed liggen allemaal..
Overleef je vast welquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:32 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga straks weer hardlopen(voor als ik het niet overleef: vaarwel allemaal
)
Ik heb het pas 1 keer gedaan vorige week en heb vrijwel geen conditiequote:
Ach, jouw conditie is vast beter dan de mijnequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb het pas 1 keer gedaan vorige week en heb vrijwel geen conditieMaar ik ben nu zo'n schema aan het downloaden ipv gewoon als een bezetene te gaan rennen
Dat kan haast nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach, jouw conditie is vast beter dan de mijne
Dit moet ik ook eens gaan doen. Hoe heb jij het gedaan??quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ben echt 2 uur bezig geweest met het jailbreaken van mijn telefoon
dat ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
rare dag, ik haat deze dag, ik wil een andere dag
Eerst telefoon simlock vrij gemaakt. Ik heb T-mobile en als je een andere simkaart erin stopt en een half uur aan je PC hangt dan is hij automatisch unlockt. Daarna met redsn0w jailbreaken maar ik heb nog een oude kut 3GS dus moest hem eerst herstellen voordat het pas goed werkte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:59 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dit moet ik ook eens gaan doen. Hoe heb jij het gedaan??
hee Mereltjequote:Op dinsdag 26 april 2011 10:11 schreef 92Merel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben moe. Hoe is het met jullie?
Awh, beterschap dan maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee Mereltje
ik ben ook moe, en beetje ziekjes.
goed weekend gehad?
paaszondag de hele dag in bed en op de bank doorgebracht. aangezien we die nacht naar Black waren gewest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh, beterschap dan maar![]()
Ja, zeker, veel zon, lekker eten (+chocola), gezellig enzo, dus was top
Hoe was jouw pasen?
Haha lekker luiquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
paaszondag de hele dag in bed en op de bank doorgebracht. aangezien we die nacht naar Black waren gewest.
paasmaandag poetsen en strijken en daarna heerlijk op het terras gezeten.
weet niet of ik het al gevraagt heb, maar hoe ging je sollicitatie? heb je nu 3 baantjes?
was zeker leuk (vooral black dan)quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha lekker luiWas het wel leuk nog?
Oeh, terrasjes
Sollicitatie ging goed! Heb nu 3 baantjes ja en denk dat ik de ijssalon ga laten vallen, omdat ik toch wel echt heel veel last van mn pols erdoor krijg..
En vrijdag dan mri gehad, heb waarschijnlijk een ganglion in mn pols.
Patjequote:
Mooizoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was zeker leuk (vooral black dan)
ik heb echt geen idee wat een ganglion is...
Ja zeer lekker weekend met zon, bbq, bier en nog naar een feestje in België geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Patje
Was jouw weekend ook leuk?
Ik ben trots op mezelf trouwens, mijn postcount per dag zit nu op 99![]()
(eerst 131)
[..]
Mooizo
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ganglion_(holte)
Klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zeer lekker weekend met zon, bbq, bier en nog naar een feestje in België geweest.
toch niet toevallig zaterdagavond in hasselt he?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zeer lekker weekend met zon, bbq, bier en nog naar een feestje in België geweest.
Nee het was zondagavond in hoogstraten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch niet toevallig zaterdagavond in hasselt he?
Hoe is het?quote:
Wow lang, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
Bijna 12 uurtjes geslapenGoedemorgen allen. Wat voor piratenactiviteiten heb ik gemist?
Nietquote:
12 uurquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef HappyBob het volgende:
Bijna 12 uurtjes geslapenGoedemorgen allen. Wat voor piratenactiviteiten heb ik gemist?
Is ook echt moeilijk, ik denk ik zal ook eens kijken en 1 minuut later was je er alquote:
Ja kut.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Wow lang, ik ben jaloers![]()
En ik zou het niet weten, ik was er ook niet.
[..]
Niet
maarmaarmaar hoe dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is ook echt moeilijk, ik denk ik zal ook eens kijken en 1 minuut later was je er al
Wel primaquote:
welles.quote:
Via vrienden van vriendenquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
maarmaarmaar hoe dan?![]()
[..]
Wel primaBeetje moe alleen
Oh nou, vertel maar niet door, ik blijf liever anoniem.quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welles.
was op de facebook van een andere fokster, zag naam merel + foto van een heel mooi meisje
1+1=2 enzo..
Ah oke.. wil jij het ook voor jezelf houden?quote:
Ik doe er niets mee hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh nou, vertel maar niet door, ik blijf liever anoniem.
[..]
Ah oke.. wil jij het ook voor jezelf houden?
ik ook niet, soms zie je wel eens dingen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mooie fotoquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:42 schreef 92Merel het volgende:
http://www.zeutch.com/photo/sarah-lee-23000
Mooi
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |