Marco Kroonquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie komen vanavond ? ik heb gisteren geen P&W gekeken
Die deed toch 3VWO oid?quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Knappe meid idd!
Die ene links van die lekkere: "ik doe nu VMBO maar wil geneeskunde gaan doen".
Succes.
"Ja, gewoon"quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een ééndimensionaal figuur is die Ben Saunders
Komt overeen met zijn enige 'talent', als een half wijf zingen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:05 schreef Omnifacer het volgende:
Wat een ééndimensionaal figuur is die Ben Saunders
Maakt die mafkees eigenlijk eigen nummers, of zingt ie alleen maar covers (wat zoooo ontzettend lame is)?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt overeen met zijn enige 'talent', als een half wijf zingen.
Anderen schrijven de nummers voor hem, maar als hij ergens een trompetje wil, dan komt daar een trompetje hoor! Muzikant in hart en nieren, die Ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Maakt die mafkees eigenlijk eigen nummers, of zingt ie alleen maar covers (wat zoooo ontzettend lame is)?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:54 schreef arucard het volgende:
maar als hij ergens een trompetje wil, dan komt daar een trompetje hoor!
Ik zeg: alleen mannen terugsturen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Sofia90 het volgende:
En die Afghaanse meisjes worden niet terug gestuurd natuurlijk, dat zou toch te gek voor woorden zijn
Owwwwwwwwwwwwww, shit. Vanavond Bram in P&W?quote:De verslavingsdeskundige Keith Bakker is dinsdagochtend aangehouden in Amsterdam. Dat bevestigde zijn advocaat Bram Moszkowicz.
Hoezo? Omdat ouders procedure op procedure stapelen wetende dat ze opgroeiende kinderen hebben moet de overheid maar overstag gaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:42 schreef Sofia90 het volgende:
Ben is gewoon een simpele figuur, je moet hem geen moeilijke vragen stellenmaar hij bedoelt het wel goed.
En die Afghaanse meisjes worden niet terug gestuurd natuurlijk, dat zou toch te gek voor woorden zijn
Zo gaat het tot nu toe wel ja. Goed van die ouders hm, dat doen ze toch slim. En daarna geven ze Nederland de schuld. Die lieve Sahar is ook haar eerste procedure tegen de Nederlandse Staat begonnen vorige week. Benieuwd hoeveel er nog volgen, nu bekend is dat de familie mag blijven. Zo lang de asielprocedure blijft zoals het nu is, zullen mensen daar 'gebruik' van blijven maken. En die procedure blijft nog wel even zo, want iedereen schuift dé beslissing voor zich uit, en dan is er zomaar 8, 9 of 10 jaar voorbij. Wat zou kunnen helpen is de vergoeding voor advocaten stop zetten na 2 procedures, benieuwd welke advocaten dan nog op de bres springen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat ouders procedure op procedure stapelen wetende dat ze opgroeiende kinderen hebben moet de overheid maar overstag gaan?
Met de PVV heb ik helemaal niets te maken, ik heb mijn eigen standpunten en mijn eigen argumenten. Zoals jij ook je eigen standpunten hebt maar helaas geen argumenten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:43 schreef golfer het volgende:
Staat dat nou allemaal in het verkiezingsprogramma van die o zo democratische PVV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |