Alweer zo'n scherpe op feiten gebaseerde analyse van je.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Onnoman het volgende:
Ben is echt een faalnicht!
met zijn tattoo's .. onzekere pisvlek..
Keith lijkt me oud genoeg om zelf te bepalen of ie in een talkshow wil zitten of niet.. had ie beter niet kunnen doen idd. Maar voor P&W alleen maar een mooie kans om weer iemand 'ns hard aan te pakken.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze hem, met het oog op zijn vorige optreden, niet weer hadden moeten uitnodigen.
Sowieso is het toch helemaal niet gebruikelijk/toegestaan dat een verdachte voor de rechtszaak in een talkshow verschijnt en praat over de zaak?
Was het niet alleen een reiskosten vergoeding?quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd... maar goed.. voor een showtje pw krijg je wel een paar euro;s
Hij heeft wel een hoog SBS6-gehalte...quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef henkde_j het volgende:
Vind het wel een mooie vent die Saunders
zeker.. heb zelfs een opleiding fokfalers gevolgd..quote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Alweer zo'n scherpe op feiten gebaseerde analyse van je.
Knap hoor.Heb je daar een opleiding voor gevolgd om al die vooroordelen en onderbuik-bagger die je uitkraamt te leren?
wat lul je gast. Ben is altijd al zo geweest. Hij is juist niet veranderd door al dat gedoe met de Voice.quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd. Wat een vreselijk figuur is dat zeg.
Gemaakt mannetje, gaverdamme.
Reiskostenvergoeding en consumtiebon. Je bent er ook geweest?quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Onnoman het volgende:
[..]
idd... maar goed.. voor een showtje pw krijg je wel een paar euro;s
Met vlag en wimpel gezakt tot nu toe?quote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef Onnoman het volgende:
zeker.. heb zelfs een opleiding fokfalers gevolgd..
nou.. ik zou onder geen enkele conditie die show bijwonen zonder er minimaal 20 meier voor te krigenquote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was het niet alleen een reiskosten vergoeding?
Gelukkig maar, stel je voor dat je dergelijke onzin op nationale tv mocht uitkramen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nou.. ik zou onder geen enkele conditie die show bijwonen zonder er minimaal 20 meier voor te krigen
Jammer...ik had jou graag bij P&W gezien om je jouw verfrissende kijk op de samenleving te geven.quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nou.. ik zou onder geen enkele conditie die show bijwonen zonder er minimaal 20 meier voor te krigen
Wees maar niet bang dat je ooit wordt uitgenodigd. Voor jou hebben ze Sesamstraat en andere kinderprogramma's genoeg nog om een keer bij te wonen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef Onnoman het volgende:
Ja het rare vind ik dat ik hem in zijn programma's altijd zulke rake observaties zie geven, maar dat hij hier totaal warrig en vaag overkomt. Ik kan dat niet echt met elkaar rijmen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, in deze aflevering van P&W heb ik een compleet ander beeld van Keith gezien dan in zijn eigen programma. Damn
Maar Keith geeft natuurlijk op dat hij uit Kenia kwam.quote:Op maandag 25 april 2011 23:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was het niet alleen een reiskosten vergoeding?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar Keith geeft natuurlijk op dat hij uit Kenia kwam.
Inderdaad! In zijn programma was het echt een vent die exact zei wat die zag en dacht en dat kwam duidelijk over, maar vandaag...quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het rare vind ik dat ik hem in zijn programma's altijd zulke rake observaties zie geven, maar dat hij hier totaal warrig en vaag overkomt. Ik kan dat niet echt met elkaar rijmen.
Ik geloof in ieder geval niet meer in zijn onschuld. Anders zou je jezelf niet in zulke rare bochten wringen, maar gewoon zeggen,het is niet waar, punt.
Het feit dat er meerdere aangiftes zijn gedaan, en dat, belangrijker nog, Keith er telkens zo ontzettend vaag omheen zit te draaien, zegt voor mij eigenlijk genoeg.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef doeka het volgende:
Ik krijg de indruk dat Keith vreselijk in de war is, maar ik weet nog niet zo zeker dat hij schuldig is.
Junks en types met een eetstoornis liegen en manipuleren er op los. Eerst maar eens zien wat er allemaal overeind blijft tijdens het onderzoek.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef Onnoman het volgende:
Ben is echt een faalnicht!
met zijn tattoo's .. onzekere pisvlek..
Zijn methode is wel erg ingrijpend en kan denk ik wel kwetsend overkomen. (Zwakke) mensen die daar niet mee om kunnen gaan kunnen dan misschien een naaiactie als deze doen met die aangiften, omdat Keith misschien wel op de grens werkte.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het feit dat er meerdere aangiftes zijn gedaan, en dat, belangrijker nog, Keith er telkens zo ontzettend vaag omheen zit te draaien, zegt voor mij eigenlijk genoeg.
Of het zit in een onduidelijk grijs gebied. Maar dan ontgaat het me een beetje waarom er aangifte gedaan is, aangezien die mensen (neem ik aan) wel door hem geholpen zijn. Beetje stank voor dank is dat.
Volgens mij heeft Kietje een aantal zware terugvallen gehad. Misschien ook wel tijdensquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:17 schreef doeka het volgende:
Ik krijg de indruk dat Keith vreselijk in de war is, maar ik weet nog niet zo zeker dat hij schuldig is.
Junks en types met een eetstoornis liegen en manipuleren er op los. Eerst maar eens zien wat er allemaal overeind blijft tijdens het onderzoek. En Ben is best een aardige vent, maar op je voorhoofd gaan zitten tikken is respectloos.
Op de grens werken is sowieso wel gebeurd volgens mij. Wat hij probeerde te zeggen (quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zijn methode is wel erg ingrijpend en kan denk ik wel kwetsend overkomen. (Zwakke) mensen die daar niet mee om kunnen gaan kunnen dan misschien een naaiactie als deze doen met die aangiften, omdat Keith misschien wel op de grens werkte.
(Ik formuleer deze post even net zo onduidelijk als Keith)
Knappe meid idd!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:50 schreef Jac0bus het volgende:
Wowow een van die Afghaanse dames was welDegene die het dichst bij Jeroen zat(wat een toeval).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |