abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96000578
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kom wel weer een keer kijken als het puberale haantjesgedrag hier weer tot een minimum is gebracht. :')
Kom op zeg. Het is duidelijk dat richard problemen heeft, wellicht is die diagnose ook nog juist. Maar dat is geen excuus om jezelf erachter te verstoppen en voortdurend moord en brand te schreeuwen over de uitzichtloosheid.

Hoeveel tips zijn hier al wel niet gegeven? Ik heb hem daar nog bijna nooit op zien reageren, of elke tip wordt afgedaan met de boodschap dat hij afzichtelijk lelijk is en dat het daarom niet werkt. Op dit moment laat hij echter alleen maar zijn lelijke binnenkant zien, de kant die van niemand iets aanneemt en alleen maar wil horen dat hij heel zielig is en echt niet geholpen kan worden.

Richard, als je er zo van overtuigd bent dat je niet geholpen kan worden, waarom blijf je dan zeuren? Dan kan je je toch ook bij je (foute) conclusie neerleggen?
pi_96000665
Ik heb zin in een leuke jongen O+ O+
Komt vast door het mooie weer
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:09:41 #253
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96000753
Ik denk dat hij weinig uitlaatkleppen heeft voor de frustraties. Laat hem lekker, als hij het prettig vindt de kots hier te dumpen? Ik vind het geen reden om hem af te blijven katten en bully-en. Ronduit kinderachtig is dat. Negeer het dan gewoon, als je er last van hebt. Maar laat hem in zijn waarde.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:11:03 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96000818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef julia22 het volgende:
Ik heb zin in een leuke jongen O+ O+
Komt vast door het mooie weer
Then go out there and strut your stuff (ofzoiets) :9
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96000851
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Kom op zeg. Het is duidelijk dat richard problemen heeft, wellicht is die diagnose ook nog juist. Maar dat is geen excuus om jezelf erachter te verstoppen en voortdurend moord en brand te schreeuwen over de uitzichtloosheid.

Hoeveel tips zijn hier al wel niet gegeven? Ik heb hem daar nog bijna nooit op zien reageren, of elke tip wordt afgedaan met de boodschap dat hij afzichtelijk lelijk is en dat het daarom niet werkt. Op dit moment laat hij echter alleen maar zijn lelijke binnenkant zien, de kant die van niemand iets aanneemt en alleen maar wil horen dat hij heel zielig is en echt niet geholpen kan worden.

Richard, als je er zo van overtuigd bent dat je niet geholpen kan worden, waarom blijf je dan zeuren? Dan kan je je toch ook bij je (foute) conclusie neerleggen?
Precies. Hij mekkert al 57 topics lang en we zijn nog geen steek verder.
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:15:13 #256
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_96001030
Heeft richard weleens op een vechtsport gezeten?
Ik denk dat zoiets goed bij hem zou passen.
pi_96001075
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat hij weinig uitlaatkleppen heeft voor de frustraties. Laat hem lekker, als hij het prettig vindt de kots hier te dumpen? Ik vind het geen reden om hem af te blijven katten en bully-en. Ronduit kinderachtig is dat. Negeer het dan gewoon, als je er last van hebt. Maar laat hem in zijn waarde.
Dat zal wel niet, maar mensen komen hier om constructief tips te geven aan anderen die contact maken met het andere geslacht niet zo makkelijk vinden. En richard is al heel veel tips gegeven. Dan mogen wij op onze beurt toch ook verwachten dat hij er wat mee doet en niet steeds hier weer komt lamenteren?

Dit topic wordt mijns inziens veel te veel gekaapt door mensen die niet geholpen willen worden en een enkeling die graag diepgaande gesprekken met deze personen voert om de amateurpsycholoog uit te hangen. Maar volgens mij is het doel toch echt dat mensen hier om tips kunnen vragen en hun ervaringen uitwisselen.

PM is een prachtige uitlaatklap voor richard met de mensen die echt begaan zijn met zijn diepere problemen. Misschien neemt hij dan ook nog meer van mensen aan.

EDIT: En de notie dat wij hem dan zouden pesten vind ik al helemaal kant noch wal raken. Hij is zo'n beetje de center piece van de reeks en iedereen heeft er al heel wat moeite in gestoken om hem op weg te helpen, tot aan persoonlijke ontmoetingen aan toe.
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:18:30 #258
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96001191
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht en dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad worden op mensen die het maar allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt zeg maar. De meesten worden timide en gaan er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:19:47 #259
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96001260
@Richard: Praat met mij of K_W. Ik snap de frustratie wel maar dat weet je ook wel. Ik sta vaak ook op ontploffen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:21:40 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96001360
quote:
16s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dit is een topic waar hulp geboden wordt. Als je die hulp nodig hebt, doe dan ook wat met de tips die gegeven worden. Dit is GEEN topic waar mensen kunnen zitten emmeren of aandacht kunnen lopen vragen gewoon voor de aandacht, en dus is dat gezeur continue naast irritant gewoon offtopic. Ik heb me de laatste paar delen d'r ook niet mee bemoeid en steeds geprobeerd tips te blijven geven, maar op een gegeven moment is de maat vol. Jij komt hier net kijken en ik geloof best dat jij je nog niet irriteert, maar hij is al minimaal een jaar verder en doet niks met de tips waar mensen wel gewoon tijd en energie in steken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht en dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad worden op mensen die het maar allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt zeg maar. De meesten worden timide en gaan er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
Steek die energie dan in zaken die je vooruit helpen. Achter je PC zitten janken lost niks op. Dan kun je idd beter een vechtsport gaan doen, gaat je figuur er ook nog op vooruit.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96001363
quote:

[..]

Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad wordne op mensne die het maar Allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt. De meesten worden timide en gana er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
Ga jij bijvoorbeeld iets doen met al die posts die ik je gisteren heb gegeven, waar je nog iets in zag ook? Of denk je maar alweer ''het heeft geen zin''?
Ron Paul 2012
pi_96001442
quote:

[..]

Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad wordne op mensne die het maar Allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt. De meesten worden timide en gana er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
En beide manieren zijn fout. Ik snap dat als je geen geld en geen succes hebt dat vrouwen je dan niet aan komen waaien. Maar wie niet knap of rijk is moet slim zijn en het goed maken met charisma. En charisma wordt niet ontleend aan een strak uiterlijk of een BMW-sleutel aan je sleutelbos.

Ik ben ook single en leef in principe ook zonder sex, daarom regel ik het bij vrouwen. Stap op ze af, maak contact en laat mijn beste kant zien. Ik ben echt niet aantrekkelijk maar weet dat ik best aardig in de markt lig. Dat komt omdat ik niet de uitstraling van frustratie en gemiste kansen heb. Die uitstraling en dat charisma kan iedereen zich aanmeten. Als het nu niet lukt, dan heb je het niet op de juiste manier geprobeerd. Probeer die afgunst eens los te laten en zet het om in energie die je in je leven vooruit gaat helpen.

Dit advies is meer aan allen gericht overigens.
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:24:34 #263
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96001509
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ga jij bijvoorbeeld iets doen met al die posts die ik je gisteren heb gegeven, waar je nog iets in zag ook? Of denk je maar alweer ''het heeft geen zin''?
Jawel.... alleen ja emoties die zich zoóóó lang hebben opgekropt die kan je niet altijd bedwingen of wel :P Ik denk er wel aan hoor. Ga dr gewoon vaker vriendelijk gedagzeggen en natuurlijk vaker excuses vinden om er wat langer aantespreken.. Kijken of ik er een nieuwe kennis/vriend aan overhoud. Dat moet ik kunnen, dat kan ik, dat weet ik. Deed het alleen nooit bij leuke meisjes.
pi_96001567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jawel.... alleen ja emoties die zich zoóóó lang hebben opgekropt die kan je niet altijd bedwingen of wel :P Ik denk er wel aan hoor. Ga dr gewoon vaker vriendelijk gedagzeggen en natuurlijk vaker excuses vinden om er wat langer aantespreken.. Kijken of ik er een nieuwe kennis/vriend aan overhoud.
Mooi zo.

Die gedachtes zijn prima, je schiet er alleen zo verdomd weinig mee op als je in elke post die je maakt dat moet ventileren. Dat is overkill. Jij doet dat gelukkig weer niet, terwijl je het zwaarder hebt dan Richard.

Dat vind ik dan weer goed van je.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:28:52 #265
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96001707
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Jawel.... alleen ja emoties die zich zoóóó lang hebben opgekropt die kan je niet altijd bedwingen of wel :P Ik denk er wel aan hoor. Ga dr gewoon vaker vriendelijk gedagzeggen en natuurlijk vaker excuses vinden om er wat langer aantespreken.. Kijken of ik er een nieuwe kennis/vriend aan overhoud. Dat moet ik kunnen, dat kan ik, dat weet ik. Deed het alleen nooit bij leuke meisjes.
Maar waarom focus je je dan vooral op meisjes? Vrienden worden met mannen is makkelijker. Daarnaast kan 'vrienden' zijn met een meid die je aantrekkelijk vindt ook weer heel frustrerend zijn.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:31:03 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96001807
Ik ga zo effe een uurtje naar buiten, moet het allemaal effe drie kwartier non-stop aflopen zeg maar. En effe boodschappen doen natuurlijk. Als ik mijn lichaam wat heb gebezigd en ik kom met een moe en voldaan gevoel thuis. Dat helpt wel tegen de frustraties. Oh en opdrukken. 40 keer langzaam opdrukken. Maar niet snel he, dat is valsspelen. Spierpijn bij mn borstpieren morgen :9 8-)
pi_96002590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga zo effe een uurtje naar buiten, moet het allemaal effe drie kwartier non-stop aflopen zeg maar. En effe boodschappen doen natuurlijk. Als ik mijn lichaam wat heb gebezigd en ik kom met een moe en voldaan gevoel thuis. Dat helpt wel tegen de frustraties. Oh en opdrukken. 40 keer langzaam opdrukken. Maar niet snel he, dat is valsspelen. Spierpijn bij mn borstpieren morgen :9 8-)
Ik ga zo ook boodschappen doen, ipv met de auto ga ik ook maar eens lopen, kijken of ik moe genoeg word en de frustraties wat verdwijnen.
Opdrukken doe ik ook elke dag als ik opsta trouwens.

quote:
De meesten worden timide en gana er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
Precies, ik heb 5 jaar op die manier geleefd van "het is zoals het is "maar nu word ik juist verschrikkelijk agressief (vooral naar mezelf gericht) en erger ik me kapot aan vrouwen.

Zelfs het "stemmetje " in mijn hoofd als ik nadenk klinkt nu agressief.
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:03:23 #268
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96003274
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan ga je ergens anders droeftoeteren. Sim-pel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat verwacht je, dat we je gaan smeken hier te blijven ofzo? Misschien zou je eens moeten leren niet zo panisch overal op te reageren. Je reactie op dat anorexiaverhaal was ook compleet overdreven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Dat dramaqueen-gedoe van "ik ga niet meer posten, bla bla bla...". Of je post of je post niet, maar ga niet constant lopen te zeuren dat je niet meer gaat posten.
Onnodig bot. Jammer.
The view from nowhere.
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:27:23 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_96004506
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kom wel weer een keer kijken als het puberale haantjesgedrag hier weer tot een minimum is gebracht. :')
Inderdaad. Het is dat ze het met elkaar eens zijn, dan lijkt het nog wat.
The view from nowhere.
pi_96004870
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:49 schreef Crutch het volgende:

[..]

Paddo's?
Ja goed idee, voor iemand met psychoses... :')
pi_96006599
De nieuwe naam :')
Vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste dacht ik dat een leuke jonge dame naar mijn zwaaide :D Als ik haar tegen kom toch maar eens vragen of dat zo was. als ik durf tenmiste :@
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_96007152
VOOR ALLE USERS..

Kijk, die dikke_donder komt hier nieuw; post zijn verhaal en niemand die erop reageert omdat iedereen te druk is met BDD/Richard. Ook de mensen die voorgenomen hebben om hem te negeren. Ik snap jullie echt niet, beseffen jullie niet dat het zo in een cirkel door blijft gaan? Discussiėren heeft geen zin. Hij blijft toch doorgaan en het komt altijd op hetzelfde punt neer. Vooruitgang komt er toch niet, iets met de tips doet hij ook niet. Alleen maar zeuren hoe moeilijk hij het heeft, en tóch blijven jullie hem voeden (ook negatieve aandacht is aandacht) en worden er mensen genegeerd ten koste van hem. De man is uit op aandacht.. meer niet. Het kan zo wel jaren (echt jaren) door blijven gaan.
pi_96007348
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef iwannabehigh het volgende:
VOOR ALLE USERS..

Kijk, die dikke_donder komt hier nieuw; post zijn verhaal en niemand die erop reageert omdat iedereen te druk is met BDD/Richard. Ook de mensen die voorgenomen hebben om hem te negeren. Ik snap jullie echt niet, beseffen jullie niet dat het zo in een cirkel door blijft gaan? Discussiėren heeft geen zin. Hij blijft toch doorgaan en het komt altijd op hetzelfde punt neer. Vooruitgang komt er toch niet, iets met de ''tips'' doet hij ook niet. Alleen maar zeuren hoe moeilijk hij het heeft, en tóch blijven jullie hem voeden (ook negatieve aandacht is aandacht) en worden er mensen genegeerd ten koste van hem.
Er is op gereageerd hoor. Viel vrij weinig over te zeggen verder. Ik vatte het vooral op als een opsteker voor Richard, dat uiterlijk vrij weinig zegt en hoe hij met zijn uiterlijk aan een vriendin is gekomen. Prima post hoor, maar ja.
pi_96007421
Het is niet zo dat hij hulp nodig had, het was gewoon een mooi stukje advies wat prima aansluit met wat gisteren tegen Schenkstroop gezegd is.
Ron Paul 2012
pi_96007450
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er is op gereageerd hoor. Er viel vrij weinig over te zeggen verder.
Waar is erop gereageerd dan? Sowieso, jij voedt Richard ook bewust volgens mij. Kan haast niet meer anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')