Kom op zeg. Het is duidelijk dat richard problemen heeft, wellicht is die diagnose ook nog juist. Maar dat is geen excuus om jezelf erachter te verstoppen en voortdurend moord en brand te schreeuwen over de uitzichtloosheid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kom wel weer een keer kijken als het puberale haantjesgedrag hier weer tot een minimum is gebracht.
Then go out there and strut your stuff (ofzoiets)quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:07 schreef julia22 het volgende:
Ik heb zin in een leuke jongen![]()
Komt vast door het mooie weer
Precies. Hij mekkert al 57 topics lang en we zijn nog geen steek verder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is duidelijk dat richard problemen heeft, wellicht is die diagnose ook nog juist. Maar dat is geen excuus om jezelf erachter te verstoppen en voortdurend moord en brand te schreeuwen over de uitzichtloosheid.
Hoeveel tips zijn hier al wel niet gegeven? Ik heb hem daar nog bijna nooit op zien reageren, of elke tip wordt afgedaan met de boodschap dat hij afzichtelijk lelijk is en dat het daarom niet werkt. Op dit moment laat hij echter alleen maar zijn lelijke binnenkant zien, de kant die van niemand iets aanneemt en alleen maar wil horen dat hij heel zielig is en echt niet geholpen kan worden.
Richard, als je er zo van overtuigd bent dat je niet geholpen kan worden, waarom blijf je dan zeuren? Dan kan je je toch ook bij je (foute) conclusie neerleggen?
Dat zal wel niet, maar mensen komen hier om constructief tips te geven aan anderen die contact maken met het andere geslacht niet zo makkelijk vinden. En richard is al heel veel tips gegeven. Dan mogen wij op onze beurt toch ook verwachten dat hij er wat mee doet en niet steeds hier weer komt lamenteren?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat hij weinig uitlaatkleppen heeft voor de frustraties. Laat hem lekker, als hij het prettig vindt de kots hier te dumpen? Ik vind het geen reden om hem af te blijven katten en bully-en. Ronduit kinderachtig is dat. Negeer het dan gewoon, als je er last van hebt. Maar laat hem in zijn waarde.
Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht en dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad worden op mensen die het maar allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt zeg maar. De meesten worden timide en gaan er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kom op zeg. Het is duidelijk dat richard problemen heeft, wellicht is die diagnose ook nog juist. Maar dat is geen excuus om jezelf erachter te verstoppen en voortdurend moord en brand te schreeuwen over de uitzichtloosheid.
Dit is een topic waar hulp geboden wordt. Als je die hulp nodig hebt, doe dan ook wat met de tips die gegeven worden. Dit is GEEN topic waar mensen kunnen zitten emmeren of aandacht kunnen lopen vragen gewoon voor de aandacht, en dus is dat gezeur continue naast irritant gewoon offtopic. Ik heb me de laatste paar delen d'r ook niet mee bemoeid en steeds geprobeerd tips te blijven geven, maar op een gegeven moment is de maat vol. Jij komt hier net kijken en ik geloof best dat jij je nog niet irriteert, maar hij is al minimaal een jaar verder en doet niks met de tips waar mensen wel gewoon tijd en energie in steken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat hij weinig uitlaatkleppen heeft voor de frustraties. Laat hem lekker, als hij het prettig vindt de kots hier te dumpen? Ik vind het geen reden om hem af te blijven katten en bully-en. Ronduit kinderachtig is dat. Negeer het dan gewoon, als je er last van hebt. Maar laat hem in zijn waarde.
Steek die energie dan in zaken die je vooruit helpen. Achter je PC zitten janken lost niks op. Dan kun je idd beter een vechtsport gaan doen, gaat je figuur er ook nog op vooruit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht en dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad worden op mensen die het maar allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt zeg maar. De meesten worden timide en gaan er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
Ga jij bijvoorbeeld iets doen met al die posts die ik je gisteren heb gegeven, waar je nog iets in zag ook? Of denk je maar alweer ''het heeft geen zin''?quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad wordne op mensne die het maar Allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt. De meesten worden timide en gana er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
En beide manieren zijn fout. Ik snap dat als je geen geld en geen succes hebt dat vrouwen je dan niet aan komen waaien. Maar wie niet knap of rijk is moet slim zijn en het goed maken met charisma. En charisma wordt niet ontleend aan een strak uiterlijk of een BMW-sleutel aan je sleutelbos.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Is gewoon dat gevoel van hopeloosheid en geen vooruitzicht dat gevoel ken ik maar altegoed. Ik ben de laatste tijden ook een potje agressief hoor. Schreeuwen slaan nog meer schreeuwen schelden snel kwaad worden, kwaad worden op vrouwen, kwaad wordne op mensne die het maar Allemaal makkelijk toekomt in het leven. De hopeloosheid, geen geld. Mooi weer. Wat een leven zonder sex wel niet met je kan doen. Dat je die uitlaat klep niet hebt. De meesten worden timide en gana er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
Jawel.... alleen ja emoties die zich zoóóó lang hebben opgekropt die kan je niet altijd bedwingen of welquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ga jij bijvoorbeeld iets doen met al die posts die ik je gisteren heb gegeven, waar je nog iets in zag ook? Of denk je maar alweer ''het heeft geen zin''?
Mooi zo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jawel.... alleen ja emoties die zich zoóóó lang hebben opgekropt die kan je niet altijd bedwingen of welIk denk er wel aan hoor. Ga dr gewoon vaker vriendelijk gedagzeggen en natuurlijk vaker excuses vinden om er wat langer aantespreken.. Kijken of ik er een nieuwe kennis/vriend aan overhoud.
Maar waarom focus je je dan vooral op meisjes? Vrienden worden met mannen is makkelijker. Daarnaast kan 'vrienden' zijn met een meid die je aantrekkelijk vindt ook weer heel frustrerend zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Jawel.... alleen ja emoties die zich zoóóó lang hebben opgekropt die kan je niet altijd bedwingen of welIk denk er wel aan hoor. Ga dr gewoon vaker vriendelijk gedagzeggen en natuurlijk vaker excuses vinden om er wat langer aantespreken.. Kijken of ik er een nieuwe kennis/vriend aan overhoud. Dat moet ik kunnen, dat kan ik, dat weet ik. Deed het alleen nooit bij leuke meisjes.
Ik ga zo ook boodschappen doen, ipv met de auto ga ik ook maar eens lopen, kijken of ik moe genoeg word en de frustraties wat verdwijnen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:31 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ga zo effe een uurtje naar buiten, moet het allemaal effe drie kwartier non-stop aflopen zeg maar. En effe boodschappen doen natuurlijk. Als ik mijn lichaam wat heb gebezigd en ik kom met een moe en voldaan gevoel thuis. Dat helpt wel tegen de frustraties. Oh en opdrukken. 40 keer langzaam opdrukken. Maar niet snel he, dat is valsspelen. Spierpijn bij mn borstpieren morgen![]()
![]()
Precies, ik heb 5 jaar op die manier geleefd van "het is zoals het is "maar nu word ik juist verschrikkelijk agressief (vooral naar mezelf gericht) en erger ik me kapot aan vrouwen.quote:De meesten worden timide en gana er gebukt onderdoor van 'het is zoals het is' Een ander wordt verschirkkelijk agressief.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan ga je ergens anders droeftoeteren. Sim-pel.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat verwacht je, dat we je gaan smeken hier te blijven ofzo? Misschien zou je eens moeten leren niet zo panisch overal op te reageren. Je reactie op dat anorexiaverhaal was ook compleet overdreven.
Onnodig bot. Jammer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Dat dramaqueen-gedoe van "ik ga niet meer posten, bla bla bla...". Of je post of je post niet, maar ga niet constant lopen te zeuren dat je niet meer gaat posten.
Inderdaad. Het is dat ze het met elkaar eens zijn, dan lijkt het nog wat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik kom wel weer een keer kijken als het puberale haantjesgedrag hier weer tot een minimum is gebracht.
Er is op gereageerd hoor. Viel vrij weinig over te zeggen verder. Ik vatte het vooral op als een opsteker voor Richard, dat uiterlijk vrij weinig zegt en hoe hij met zijn uiterlijk aan een vriendin is gekomen. Prima post hoor, maar ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:21 schreef iwannabehigh het volgende:
VOOR ALLE USERS..
Kijk, die dikke_donder komt hier nieuw; post zijn verhaal en niemand die erop reageert omdat iedereen te druk is met BDD/Richard. Ook de mensen die voorgenomen hebben om hem te negeren. Ik snap jullie echt niet, beseffen jullie niet dat het zo in een cirkel door blijft gaan? Discussiėren heeft geen zin. Hij blijft toch doorgaan en het komt altijd op hetzelfde punt neer. Vooruitgang komt er toch niet, iets met de ''tips'' doet hij ook niet. Alleen maar zeuren hoe moeilijk hij het heeft, en tóch blijven jullie hem voeden (ook negatieve aandacht is aandacht) en worden er mensen genegeerd ten koste van hem.
Waar is erop gereageerd dan? Sowieso, jij voedt Richard ook bewust volgens mij. Kan haast niet meer anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is op gereageerd hoor. Er viel vrij weinig over te zeggen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |