Dat van die commercials en TV shows doe ik inderdaad. Ik kan me flink ergeren aan het bestaan van iets ook al hoef ik mezelf er niet mee te confronteren. Neem nu dat hele Astro TV. Ik word daar gewoon pissig van, ook al kijk ik er nooit naar. M'n stemming is vernaggeld zodra ik er per ongeluk langszap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:57 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nee, doe nou gewoon eens niet. Klaar, punt.
Je hebt alleen jezelf er maar mee.
[..]
Dan reageer je er toch gewoon niet op?
Ga jij thuis commercials zitten kijken om erover te klagen? Je kan ook zappen, weet je?
Als je afgewezen wordt op je uiterlijk gaan vrouwen niet vrijwillig met je naar bed. Maar naar dat soort zaken luister je niet omdat je dat niet wil horen. Je hoort liever dat het je uiterlijk is, omdat je daar 'niks aan kunt doen' en het maar die grote wrede buitenwereld is die mensen niet accepteert zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:56 schreef richard_prf het volgende:
Daar zoek ik het ook niet alleen? Of ben je soms vergeten dat ik een vriendschap heb opgebouwd maar dat ik keihard word afgewezen om mijn uiterlijk als het erop aankomt?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat van die commercials en TV shows doe ik inderdaad. Ik kan me flink ergeren aan het bestaan van iets ook al hoef ik mezelf er niet mee te confronteren. Neem nu dat hele Astro TV. Ik word daar gewoon pissig van, ook al kijk ik er nooit naar. M'n stemming is vernaggeld zodra ik er per ongeluk langszap.
Dus inderdaad, ik kan me snel opwinden als ik pure stommiteit zie. Ik heb een stommiteits-fobie.
Dat heeft ze me al verteld. Ze zei dat ze me fysiek onaantrekkelijk vindt en dat wat er gebeurd is niet had mogen gebeuren.quote:
Jazeker. Ik zal eens minderen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:59 schreef Crutch het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Maar ben je het met me eens dat je alleen maar jezelf ermee lastigvalt?
En jij gelooft dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat heeft ze me al verteld. Ze zei dat ze me fysiek onaantrekkelijk vindt en dat wat er gebeurd is niet had mogen gebeuren.
Tegelijkertijd is ze wel op zoek naar een vriend dat heeft ze me verteld dus ons contact gaat verloren als ze een nieuwe jongen ontmoet.
Ik heb een boek voor je.quote:
Als ze heel eerlijk is, waarom zou ze je dan bewust kwetsen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Tot nu toe is ze heel eerlijk tegen me geweest.
Dat doet ze ook niet expres, ze heeft zelf ook wat problemen en af en toe zegt ze wel eens iets vervelends dan zegt ze bijvoorbeeld " maar ik ga nu ophangen voordat ik perongeluk weer iets kwetsend zeg "quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:03 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als ze heel eerlijk is, waarom zou ze je dan bewust kwetsen?
Eerlijkheid wil niet altijd zeggen dat je de waarheid moet vertellen.
Er is een verschil tussen zeuren en zeuren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Erg lang houd je het zo te zien niet vol.![]()
Kijk nou hoe voorzichtig ze moet doen met jou....quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat doet ze ook niet expres, ze heeft zelf ook wat problemen en af en toe zegt ze wel eens iets vervelends dan zegt ze bijvoorbeeld " maar ik ga nu ophangen voordat ik perongeluk weer iets kwetsend zeg "
Oh, en dat ze je nu als surrogaatvriendje gebruikt is verder heel normaal?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:04 schreef richard_prf het volgende:
Dat doet ze ook niet expres, ze heeft zelf ook wat problemen en af en toe zegt ze wel eens iets vervelends dan zegt ze bijvoorbeeld " maar ik ga nu ophangen voordat ik perongeluk weer iets kwetsend zeg "
Nee, maar ik mag God dankbaar zijn dat er een meisje bestaat die contact met me wilt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:07 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, en dat ze je nu als surrogaatvriendje gebruikt is verder heel normaal?
En verder ga je ook niet in op de dingen die je niet wil horen, zoals gewoonlijk. Sorry, screw dat BDD verhaal, je bent gewoon zielig![]()
Antidepressiva bedoel je. Dat zijn relatief zware middelen. Weet je wat een goed antidepressivum is? Een fatsoenlijk slaapritme. Waar denk je dat winterdepressies vandaan komen?quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef richard_prf het volgende:
Medicijnen tegen eenzaamheid zonder dat je gezondheid op het spel te zetten zou dat bestaan? Ik bedenk me dat zoiets wel eens heel goed zou kunnen helpen bij mij.
Ik hoop echt dat die therapie jou iets gaat brengen. Je bent dodelijk vermoeiend en alleen maar ontzettend met jezelf bezig. Vooral dat laatste is een flinke afknapper.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, maar ik mag God dankbaar zijn dat er een meisje bestaat die contact met me wilt.
Medicijnen tegen eenzaamheid zonder dat je gezondheid op het spel te zetten zou dat bestaan? Ik bedenk me dat zoiets wel eens heel goed zou kunnen helpen bij mij.
Ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Catbert het volgende:
Dat gezeik over dat je er niet goed genoeg uitziet is dodelijk vermoeiend weet je dat?
Begin eens met een normaal slaapritme man. Weet je dat hoe je je voelt ook voor een groot deel vanuit je interne biologische klok komt? Zorg eens dat je wakker bent op 't moment dat ook daadwerkelijk de zon schijnt man.
Dat laatste daar komen ze toch nooit achter aangezien ze mijn binnenkant nooit leren kennen vanwege de beoordeling op de buitenkant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat die therapie jou iets gaat brengen. Je bent dodelijk vermoeiend en alleen maar ontzettend met jezelf bezig. Vooral dat laatste is een flinke afknapper.
Lees: wha wha *snif* *snotter*quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef richard_prf het volgende:
Dat laatste daar komen ze toch nooit achter aangezien ze mijn binnenkant nooit leren kennen vanwege de beoordeling op de buitenkant.
Hou daarmee op.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat laatste daar komen ze toch nooit achter aangezien ze mijn binnenkant nooit leren kennen vanwege de beoordeling op de buitenkant.
Kop dicht, mij leren ze ook kennen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 14:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Of tenminste niet zo hopeloos erover praten.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:45 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Kop dicht, mij leren ze ook kennen.
Gewoon niet meer (negatief) over je uiterlijk beginnen.
Of andere mensen er niet mee lastig vallen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Of tenminste niet zo hopeloos erover praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |