abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95992313
Ik droom er al jaren van dat er een vriendin naast me zit in de auto O+ vooral met dit lekkere weer dat je heerlijke vrijheid hebt om er op uit te trekken.

Tot nu reis ik overal alleen heen en het is niet zoveel aan eerlijk gezegd. Soms met vrienden maar ik erger me vaak aan ze als ze weer eens gaan praten over hun chicks en zo. Ze snappen toch niet echt dat het voor mij een pijnlijke zaak is om aan te horen. Maar misschien houden ze er meer rekening mee nu ik ze afgelopen zaterdag heb verteld dat ik niet bepaald een alpha ben.

Ik kom alleen naar buiten als het echt nodig is tegenwoordig. Ik irriteer me aan de stelletjes en goeduitziende mensen.
pi_95992401
nog nooit gepost hier, maar wil toch ff wat vertellen aangezien je niet alleen maar mag lurken :)

Ik vind mezelf niet knap en op zich niet veel zelfvertrouwen, maar alsnog heb ik een vriendin sinds 9-9-9(datum is expres gedaan ;))

Ik heb haar leren kennen omdat ze in haar nieuwe huisje geen internet aan de praat kreeg. Ze stond in de msnlijst van een vriend van mij die haar weer doorstuurde naar de it-nerd(ik dus) Eerst telefonisch geprobeert op te lossen wat niet gelukt is. Alsnog beetje zitten ouwehoeren aan de telefoon, facebook uitgewisseld en uit eindelijk besloten dat ik naar haar kwam om het te fixen. We hadden buiten dat afgesproken dat ik bij haar zou eten (als dank voor het fixen) + een film kijken.

Het eten werd een soort van indoor picknick omdat ze nog geen meubels behalve haar bed had :P en we gingen de film kijken op een laptop vanuit het bed. Maar het was gezellig en we hadden een klik.

Wat ik eigenlijk wil vertellen is dat je de stap moet proberen te zetten, hoe klein de kans ook is. :)
pi_95992465
Ach, ik heb ooit een keer een pc in elkaar gezet voor een chick nadat ze wat losse onderdelen had besteld. Ze bedankte me zakelijk. Want als je er echt niet goed uitziet dan zal dat altijd zo blijven.
Dan moet je maar alleen leven en dat is niks aan kan ik je vertellen.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:34:27 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95992517
Dat gezeik over dat je er niet goed genoeg uitziet is dodelijk vermoeiend weet je dat?

Begin eens met een normaal slaapritme man. Weet je dat hoe je je voelt ook voor een groot deel vanuit je interne biologische klok komt? Zorg eens dat je wakker bent op 't moment dat ook daadwerkelijk de zon schijnt man.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95992577
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Catbert het volgende:
Dat gezeik over dat je er niet goed genoeg uitziet is dodelijk vermoeiend weet je dat?

Begin eens met een normaal slaapritme man. Weet je dat hoe je je voelt ook voor een groot deel vanuit je interne biologische klok komt? Zorg eens dat je wakker bent op 't moment dat ook daadwerkelijk de zon schijnt man.
Met mijn slaapritme is niks mis, ik heb geen hoofdpijn of andere klachten. Ik sta gewoon altijd op met het eenzame kutgevoel en de onmacht dat de enige mogelijkheid die ik heb acceptatie is.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:39:51 #206
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95992742
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:34 schreef Catbert het volgende:
Hou toch eens op met je gezeik over dat het vermoeiend is. Dan lees je er toch overheen? :|W
Heb je wel enig idee wat BDD inhoudt? Als men dat zou hebben zou er een stuk meer begrip zijn hier, me dunkt. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95992948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:39 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hou toch eens op met je gezeik over dat het vermoeiend is. Dan lees je er toch overheen? :|W
Heb je wel enig idee wat BDD inhoudt? Als men dat zou hebben zou er een stuk meer begrip zijn hier, me dunkt. :{
Begrip is niet eindeloos en eeuwig. Snap je dat zelf ook? Of moet ik het even haarfijn uitleggen?
Ron Paul 2012
pi_95992984
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Begrip is niet eindeloos en eeuwig. Snap je dat zelf ook? Of moet ik het even haarfijn uitleggen?
Dit is die randdebiel die twijfelt aan mijn diagnose.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:46:44 #209
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95992987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het is maar net hoe ruimdenkend je bent, hè.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95993063
Ik vraag me af of er een medicatie bestaat tegen eenzaamheid? Ik ga het morgen in elk geval vragen als de therapie begint.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:49:31 #211
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95993103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:48 schreef richard_prf het volgende:
Ik vraag me af of er een medicatie bestaat tegen eenzaamheid? Ik ga het morgen in elk geval vragen als de therapie begint.
Paddo's?
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:49:42 #212
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95993109
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:35 schreef richard_prf het volgende:
Met mijn slaapritme is niks mis, ik heb geen hoofdpijn of andere klachten. Ik sta gewoon altijd op met het eenzame kutgevoel en de onmacht dat de enige mogelijkheid die ik heb acceptatie is.
Je bent tot diep in de nacht wakker, en slaapt dan tot 1 uur in de middag. Dat is gewoon een verkeerd slaapritme dat je jezelf aangeleerd hebt. Begin eens met een normaal slaaprite van 12 tot 8 ofzo.

quote:
Aggus. Mevrouw komt hier ook kijken hoor.

Of hij BDD heeft laat ik graag aan een pycholoog over. Hij is nogal snel met zichzelf een plaatje opplakken in ieder geval. Wat enorm irritant is dat hij maar door blijft zeiken en gewoon niks met goede adviezen doet. Er is hem al tijden terug aangeraden beter te eten en te slapen maar dat vertikt 'ie ook kennelijk. Nou sorry, maar ongeacht je 'stoornis', als je vertikt aan jezelf te helpen kun je wegblijven uit dit topic want dan ben je gewoon een hopeloos geval.

[ Bericht 23% gewijzigd door Catbert op 26-04-2011 13:55:28 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95993127
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Het is maar net hoe ruimdenkend je bent, hè.
Dat je die gedachtes hebt, prima. Gedachtes dat je lelijk bent, weet ik veel. Dat heb je niet onder controle. Maar je hoeft het niet constant te melden. Dat heb je zelf in de hand, of niet soms. Dacht ik ook. Discussie is weer voorbij.

Het is een oen die liever zwelgt in zelfmedelijden dan dat hij met een wat positievere houding verdergaat. Zo slecht gaat het niet eens met hem.

Luisteren naar advies is er ook niet bij. En maar hameren op het feit dat hij bij het uitgaan niemand vindt terwijl er godsamme 40x is gezegd dat hij het daar niet moet zoeken. Prachtig advies is er gegeven. Maar dat past niet in z'n straatje. Het is te confronterend voor hem om te moeten realiseren dat hij via een vriendschap een relatie moet opbouwen. Dat zoiets zijn beste kans is.
Ron Paul 2012
pi_95993224
quote:
BDD betekent i.i.g. niet dat je zwakzinnig bent, en is dus géén excuus om elk topic maar te kapen. :|W
pi_95993226
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je bent tot diep in de nacht wakker, en slaapt dan tot 1 uur in de middag. Dat is gewoon een verkeerd slaapritme dat je jezelf aangeleerd hebt. Begin eens met een normaal slaaprite van 12 tot 8 ofzo.
Dat klinkt verdacht veel als mij, maar zo'n slaapritme corrigeert zich weer als het mooi weer is. Vandaag om 9 uur m'n bed uit, dat moet ik in de winter écht niet proberen. :')
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:52:40 #216
118585 Crutch
pi_95993233
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat je die gedachtes hebt, prima. Gedachtes dat je lelijk bent, weet ik veel. Dat heb je niet onder controle. Maar je hoeft het niet constant te melden. Dat heb je zelf in de hand, of niet soms. Dacht ik ook. Discussie is weer voorbij.

Het is een oen die liever zwelgt in zelfmedelijden dan dat hij met een wat positievere houding verdergaat. Zo slecht gaat het niet eens met hem.

Luisteren naar advies is er ook niet bij. En maar hameren op het feit dat hij bij het uitgaan niemand vindt terwijl er godsamme 40x is gezegd dat hij het daar niet moet zoeken. Prachtig advies is er gegeven. Maar dat past niet in z'n straatje. Het is te confronterend voor hem om te moeten realiseren dat hij via een vriendschap een relatie moet opbouwen. Dat zoiets zijn beste kans is.
De grote fout die hier gemaakt wordt is dat er te vaak op gereageerd wordt.
Het feit dat je je eraan ergert ligt grotendeels aan jezelf; wellicht ben je bang dat je zelf aandacht tekort komt.

Ik reageer er al niet meer op.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:55:11 #217
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95993325
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:52 schreef Supersoep het volgende:
Dat klinkt verdacht veel als mij, maar zo'n slaapritme corrigeert zich weer als het mooi weer is. Vandaag om 9 uur m'n bed uit, dat moet ik in de winter écht niet proberen. :')
Er is nogal een verschil tussen om 9 uur wakker worden en om iets van 1 uur omdat je tot 3 uur wakker bent gebleven. Ik ben ook een avondmens, maar helemaal als je al wat depressief bent is je nachtritme verklooien wel 't domste wat je kunt doen.
pi_95993327
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:

[..]

De grote fout die hier gemaakt wordt is dat er te vaak op gereageerd wordt.
Het feit dat je je eraan ergert ligt grotendeels aan jezelf; wellicht ben je bang dat je zelf aandacht tekort komt.

Ik reageer er al niet meer op.
Zodra er 1 iemand is die op hem reageert is het hek alweer van de dam, en dan kan ik net zo goed ook maar even m'n frustratie blootleggen over die kerel.

Omgekeerde wereld trouwens. Hij loopt hier meer mensen te ergeren dan dat er mensen zijn die zijn verhalen waarderen, want advies neemt hij niet in de hand, dus zou hij eigenlijk eens moeten vertrekken.
Ron Paul 2012
pi_95993355
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef Catbert het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen om 9 uur wakker worden en om iets van 1 uur omdat je tot 3 uur wakker bent gebleven. Ik ben ook een avondmens, maar helemaal als je al wat depressief bent is je nachtritme verklooien wel 't domste wat je kunt doen.
Nee, ik bedoel maar dat ik tijdens koudere dagen ook wel tot 1 uur in bed kan blijven. Als ik niet veel te doen heb op die dag. Gewoon omdat ik het heerlijk vind. Maar dat corrigeert zich dan weer ineens tijdens de zomer.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:56:25 #220
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95993364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef Supersoep het volgende:
Omgekeerde wereld trouwens. Hij loopt hier meer mensen te ergeren dan dat er mensen zijn die zijn verhalen waarderen, want advies neemt hij niet in de hand, dus zou hij eigenlijk eens moeten vertrekken.
Precies. Als je niks met adviezen doet kom je hier alleen maar voor de aandacht, en ik geef geen aandacht aan een bodemloze put.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:56 schreef Supersoep het volgende:
Nee, ik bedoel maar dat ik tijdens koudere dagen ook wel tot 1 uur in bed kan blijven. Als ik niet veel te doen heb op die dag. Gewoon omdat ik het heerlijk vind. Maar dat corrigeert zich dan weer ineens tijdens de zomer.
Nouja, je moet 't lekker zelf weten. Ik vind in m'n nest liggen ook heerlijk, maar ten eerste vind ik het zonde van m'n tijd, en daarnaast voel ik me ook erg brak als ik te lang in m'n bed gelegen heb.
pi_95993365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Daar zoek ik het ook niet alleen? Of ben je soms vergeten dat ik een vriendschap heb opgebouwd maar dat ik keihard word afgewezen om mijn uiterlijk als het erop aankomt?

Ook op het werk (uitjes) ontmoet ik ook nooit iemand vanwege mijn uiterlijk.
pi_95993392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:56 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Daar zoek ik het ook niet alleen? Of ben je soms vergeten dat ik een vriendschap heb opgebouwd maar dat ik keihard word afgewezen om mijn uiterlijk als het erop aankomt?

Ook op het werk (uitjes) ontmoet ik ook nooit iemand vanwege mijn uiterlijk.
Keihard afgewezen ja.

2x seks gehad. Je loopt hand in hand met haar, ze stuurt je lieve SMSjes. Wees nu eens niet zo blind.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:57:38 #223
118585 Crutch
pi_95993401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:55 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Zodra er 1 iemand is die op hem reageert is het hek alweer van de dam, en dan kan ik net zo goed ook maar even m'n frustratie blootleggen over die kerel.

Nee, doe nou gewoon eens niet. Klaar, punt.
Je hebt alleen jezelf er maar mee.

quote:
Dan reageer je er toch gewoon niet op?
Ga jij thuis commercials zitten kijken om erover te klagen? Je kan ook zappen, weet je?
Dat geklaag siert je ook niet.
Je moeder is een hamster
pi_95993435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Keihard afgewezen ja.

2x seks gehad. Je loopt hand in hand met haar, ze stuurt je lieve SMSjes. Wees nu eens niet zo blind.
Sex enkel uit emotie of onder invloed van alcohol niet omdat ze me accepteert zoals ik ben.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:59:01 #225
118585 Crutch
pi_95993447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:58 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Sex enkel uit emotie of onder invloed van alcohol niet omdat ze me accepteert zoals ik ben.
Waarom denk je dat?
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')