quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
Waar is meester Visser!quote:Op maandag 25 april 2011 22:21 schreef donald_dick het volgende:
dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!
raar, want de verbouwing van the green house was in 2007quote:
Kijk dat zegt verder niks over de opnames....quote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
raar, want de verbouwing van the green house was in 2007
Trustenquote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef missU het volgende:
Ik ga mn bedje opzoeken, moet weer vroeg op morgen...![]()
die shit haperdequote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef chufi het volgende:
Andre Rieu is toch ook best wel een wereldster , ook al s het niet mn ding
Vooral doen niet meer kopen die eierquote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wiet
ik ga die kindersurprise docu nog eens kijken
Ik kijk de herhaling straks wel!quote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef chufi het volgende:
Nu weer bij P&W Afghaanse meisjes die mogelijk worden teruggestuurd ..
Hier was ik bij!quote:
Het staat nu op Teletekst (niet met zijn naam erbij), maar ik zag het in de Twitter van Peter Rquote:
Terechtquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Het staat nu op Teletekst (niet met zijn naam erbij), maar ik zag het in de Twitter van Peter R
Omdat Koos Spee.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:42 schreef donald_dick het volgende:
waarom krijgen ze bij wegmisbruikers wel meteen een boete en bij BodW niet
en dan zelf schade rijden aan je auto wat je meer kost dan een bakje mayo en een vuilnisbakquote:Op dinsdag 26 april 2011 20:48 schreef Palomar het volgende:
Wat een dom wijf zeg, expres tegen een prullenbak rijdne omdat ze de mayo vergeten zijn bij de Mac
met kapotte banden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:00 schreef Palomar het volgende:
Wat is dat voor blitse Polo uit het jaar 0
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:02 schreef donald_dick het volgende:
en dan nu het orginele Undercover in Nederland!
ik zal je erop attenderen als er reclame isquote:
Ga zo the roast of Donald Trump kijkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik zal je erop attenderen als er reclame is
Snoop Dogg heeft daar een paar meesterlijke grappenquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga zo the roast of Donald Trump kijken
In één van die aflevering zit Seth McFarlanequote:Op dinsdag 26 april 2011 21:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Snoop Dogg heeft daar een paar meesterlijke grappen
in elke roast zit hij, hijs de presentatorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
In één van die aflevering zit Seth McFarlaneMaar ben vergeten welke roast dat was
quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in elke roast zit hij, hijs de presentator
In elke aflevering is er toch een andere presentatorquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in elke roast zit hij, hijs de presentator
zo grappig is hij nou ook weer nietquote:
Hij is leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo grappig is hij nou ook weer niet
Dat is toevalligquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Die aflevering was er gisteravond ook al op
Klopt, meestal is er bijiedere roast een andere presentator. Was blij dat hij het weer presenteerde.quote:Op dinsdag 26 april 2011 21:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
In elke aflevering is er toch een andere presentator
en nu weerquote:
Inderdaad ja, maar niemand komt ook! Ik ben altijd de enigste! Verraders!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tis de laatste tijd niet zo druk hier doordeweeks
quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:35 schreef Doler12 het volgende:
Speel je nog steeds die tekenfilm voor volwassen?
quote:Op zondag 1 mei 2011 00:52 schreef Stephan1237 het volgende:
Vandaag een kleine held geweest![]()
Verhaaltje :
Ik liep zo terug van de koninginnemarkt om wat geld thuis op te halen, kom ik zo bij een bruggetje, zie ik dat er een scootmobiel omgevallen is en er was een bejaarde bij , die vroeg gelijk of ik hem recht kon trekken. Met moeite hem op de weg gezet. Toen zei de bejaarde van, daar helemaal onderaan, vlakbij het water lig mijn zus, die is uit haar scootmobiel gevallen en heeft hulp nodig. Ik had geen mobiel bij me maar gelijk deze mevrouw geholpen, eerst gevraagd van Mevrouw hoort u mij,, mevrouw heeft u pijn? . Ze antwoordde niet, toen heb ik een paar mensen op de fiets aangehouden die aan kwamen rijden en deze hebben het ook gevraagd aan de bejaarde , nu praatte ze wel verward en ze hebben daar met zijn 3en (ik en 2 andere mensen) haar uit het gras geholpen en in haar scootmobiel gezet, toen heb ik nog verder gepraat, maar ze was erg duizelig/hoofdpijn/wist niet waar ze was. Gelukkig kwamen er 2 politieagenten en deze hebben de vrouw verder geholpen. Eind goed al goed.![]()
Wat?quote:Op zondag 1 mei 2011 13:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
2 bejaarden tegelijk van hun scootmobiel gevallen
Je vergeet mij !quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:51 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, maar niemand komt ook! Ik ben altijd de enigste! Verraders!
je moet wat zonder tvquote:Op zondag 1 mei 2011 08:11 schreef Maraca het volgende:
Thank you for your order
3 WoW boeken gekochtLang leve import uit Engeland.Scheelde 8 euro
Wat voor boeken?quote:Op zondag 1 mei 2011 08:11 schreef Maraca het volgende:
Thank you for your order
3 WoW boeken gekochtLang leve import uit Engeland.Scheelde 8 euro
de 25 geilste 18-min-ers?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Justin Bieber![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin Bieber
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heeft hij nooit in het echt gezegtquote:Op zondag 1 mei 2011 19:35 schreef donald_dick het volgende:
Zou "dat dit kan in nederland " ook langs komen?
waarschijnlijk appie heijnquote:
Moet ook gebeuren hequote:
WCPOTquote:Op zondag 1 mei 2011 19:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren heJe kan moeilijk zeggen het is weekend kom maandag wel terug
Serieusquote:Op zondag 1 mei 2011 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij moet er ook eens een andere nemen ;P
je bent een leuke user, maar je plaatje verdwijnt in de achtergrond en daardoor val je minder opquote:Op zondag 1 mei 2011 19:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
SerieusWil best een keer een andere zoeken als jullie dat graag willen
Is een trilogie met de verhalen van WoWquote:
die ouwe gast van die reclame was op dezelfde camping als ik was, hij werd helemaal gek van iedereen die goeiemoggel naar hem riep, hij probeerde zelfs nog kinderen te achtervolgenquote:
tietenquote:
het hřken opzich lijkt me leuk, maar die muziek van Normaal is echt te ernstig kut :")quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
dat mensen dat muziek vinden zijn laag gesteeld
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee die vind ik niet zo cool
quote:Op zondag 1 mei 2011 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
dat mensen dat muziek vinden zijn laag gesteeld
wutquote:Op zondag 1 mei 2011 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lipjes getuit, borstjes vooruit
en
roekoekoekoe
Het wordt toch wel vaak herhaald hoor, wanneer zouden die Ferrari's weer eens komen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk het al 2 jaar elke week en heb nog nooit een dubbele gezien
ik kijk het meestal ook niet al te intensief, niet mijn favorite programma. Maar ik zit graag in de reeksquote:Op zondag 1 mei 2011 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Het wordt toch wel vaak herhaald hoor, wanneer zouden die Ferrari's weer eens komen?
Pirania is een afhakerquote:Op zondag 1 mei 2011 20:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik kijk het meestal ook niet al te intensief, niet mijn favorite programma. Maar ik zit graag in de reeks
PiRANiA ingehaald trouwens, wat een prestatie
Piet.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Pirania is een afhaker
Als dit topic er niet was zou ik niet elke week kijken, zo geweldig is het nou ook weer niet, WMB.
En Piet is weer dronken!
Koos komt meestal de eerste keer altijd tussen 20:54 en 20:58quote:
Nee joh niet overdrijven hequote:Op zondag 1 mei 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
moeten we niet leaderboards maken voor koosbets
Wat kunnen die arme lieve kindjes daar nou aan doen?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef Karina het volgende:
EMG voor die kids, omdat ze midden op de weg rijden.
Met zijn tweeen naast elkaar fietsen in plaats van vierenquote:Op zondag 1 mei 2011 20:32 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Wat kunnen die arme lieve kindjes daar nou aan doen?
Dat is nog steeds niet helemaal duidelijkquote:
Says who?quote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef donald_dick het volgende:
een kenteken moet e vanaf 30 meter kunnen lezen
quote:Op zondag 1 mei 2011 20:33 schreef Eenskijken het volgende:
hehe thanks, heb al meerdere complimenten gekregen over de UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |