abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95971506
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen wordt welkom geheten.

(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
  maandag 25 april 2011 @ 21:47:44 #2
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95971512
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
GS, hoe is het met jou? Jij bent ook lang weggeweest.
Had een weekend weg met de schoonfamilie. Vandaag met het eigen gezin uiteten geweest en verder een beetje gefreerolled in het stadspark en wat recreatieplasjes. Hoe bracht jij de paasdagen door?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 25 april 2011 @ 21:48:43 #3
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95971566
@ duke, ben het altijd met jou oneens, behalve deze keer ^O^
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_95971625
:W
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 25 april 2011 @ 21:50:54 #5
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95971658
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:47 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Had een weekend weg met de schoonfamilie. Vandaag met het eigen gezin uiteten geweest en verder een beetje gefreerolled in het stadspark en wat recreatieplasjes. Hoe bracht jij de paasdagen door?
Schoonfamilie, gezin? Ik dacht dat jij nog studerende was. Ik heb gisteren met pa en ma gebarbecued en voor de rest ben ik wat op de mountainbike weggeweest. En nu ben ik langzaam aan mijn hersens aan het prepareren voor de examens.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95971688
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Oh, ik bepleit ook niet dat we alles 180 graden anders moeten doen, ik denk alleen dat versoberingen en flexibilisering noodzakelijk kwaad zijn om ons op te maken tegen China/Azie. Ik ben geen GS (no offense hoor) die denkt dat alles in de toekomst door goedkope polen en roemenen gaat gebeuren. Wel denk ik dat we productie in Nederland goedkoper moeten maken.
Misschien ben ik nu niet scherp maar GS :?

Outsourcing is al jarenlang gemeengoed, maar het is ook allemaal geen goud wat er blinkt. Zo op het eerste gezicht lijkt het een grote kostenbesparing op te leveren, maar praktisch valt dat vaak erg tegen. Ik hoor vaak dat de kwaliteit ook erg tegenvalt. En niet te vergeten: verliezen die ontstaan wegens communicatieproblemen en cultuurverschillen!

Verder: onzekerheid creëren heeft ook een prijs....
pi_95971760
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:51 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Outsourcing is al jarenlang gemeengoed, maar het is ook allemaal geen goud wat er blinkt. Zo op het eerste gezicht lijkt het een grote kostenbesparing op te leveren, maar praktisch valt dat vaak erg tegen. Ik hoor vaak dat de kwaliteit ook erg tegenvalt. En niet te vergeten: verliezen die ontstaan wegens communicatieproblemen en cultuurverschillen!

Die landen hebben een eigen markt. Waar wellicht wat meer te halen valt. Je moet niet alleen denken aan outsourcing. Sommige bedrijven zullen zich helemaal terugtrekken. Dat kan je sowieso niet tegenhouden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_95971775
quote:
5s.gif Op maandag 25 april 2011 21:46 schreef Dutchnative het volgende:

[..]

Je bent priester?
Nee, ik doe alsof. Met die avatar van mij ;)
  maandag 25 april 2011 @ 21:53:11 #9
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95971783
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Schoonfamilie, gezin? Ik dacht dat jij nog studerende was. Ik heb gisteren met pa en ma gebarbecued en voor de rest ben ik wat op de mountainbike weggeweest. En nu ben ik langzaam aan mijn hersens aan het prepareren voor de examens.
Studenten hebben geen ouders :?
Sta je een beetje lekker voor je examens of was dat laatst het rapport dat je postte?
  maandag 25 april 2011 @ 21:54:23 #10
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95971851
quote:

[..]

GS=GSbrder

Klopt, maar bedrijven trekken primair naar die landen toe om daar intensieve arbeid te laten verrichten zoals het maken van auto's/shirts/speelgoed, daar komt weinig cultuur en communicatie bij kijken natuurlijk.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 25 april 2011 @ 21:55:20 #11
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95971908
quote:

[..]

Aangenaam :+
Ik hoop dat eenvoudig productiewerk door laagbetaalde expats gedaan wordt ipv dure en ongemotiveerde hollandse krachten die een grote bek hebben via hun vakbond maar feitelijk niets toevoegen dat niet veel goedkoper door buitenlandse krachten gedaan kan worden. Php hoopt dat vrachtwagenchauffeurs anno 2050 nog steeds lokale drop-outs blijven die tegen die tijd een inkomen van 2500 netto kunnen ontvangen voor simpele autoklusjes.
  † In Memoriam † maandag 25 april 2011 @ 21:56:03 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_95971955
Carpe Libertatem
pi_95971973
ghegheghe
pi_95972030
Topproduct.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_95972034
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die landen hebben een eigen markt. Waar wellicht wat meer te halen valt. Je moet niet alleen denken aan outsourcing. Sommige bedrijven zullen zich helemaal terugtrekken. Dat kan je sowieso niet tegenhouden.
Eens. :)
Ik zie wat betreft ook vele meer in het aanboren van nieuwe markten. En verder moeten we veel meer aan productontwikkeling doen; en nieuwe behoeften creëren. En we moeten kampioen in "duurzaamheid" worden :Y
  maandag 25 april 2011 @ 21:58:19 #16
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95972084
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Studenten hebben geen ouders :?
Sta je een beetje lekker voor je examens of was dat laatst het rapport dat je postte?
Oh zo.

Het enige wat er aan dat laatste rapport is veranderd is wiskunde, namelijk een 5. Wis 5, Engels 4, NL 6, MA 8, eco 8, geschiedenis 7, ak 6.

Is redelijk aangezien dit 2 jaar in 1 jaar is, dan komen er ook andere normeringen bij kijken. Al baal ik wel van't feit dat ik respectievelijk een 4 en 5 op engels en wis heb. Maar daar ga ik zeker verandering in brengen :Y
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 25 april 2011 @ 21:59:41 #17
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95972161
Wat wilde je hierna doen?
  maandag 25 april 2011 @ 21:59:50 #18
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95972171
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik zie wat betreft ook vele meer in het aanboren van nieuwe markten. En verder moeten we veel meer aan productontwikkeling doen; en nieuwe behoeften creëren. En we moeten kampioen in "duurzaamheid" worden :Y
Dat zijn kostenverhogende factoren, niet doen dus.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95972177
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Oh zo.

Het enige wat er aan dat laatste rapport is veranderd is wiskunde, namelijk een 5. Wis 5, Engels 4, NL 6, MA 8, eco 8, geschiedenis 7, ak 6.

Is redelijk aangezien dit 2 jaar in 1 jaar is, dan komen er ook andere normeringen bij kijken. Al baal ik wel van't feit dat ik respectievelijk een 4 en 5 op engels en wis heb. Maar daar ga ik zeker verandering in brengen :Y
Ik hoop dat je iets beter je best gaat doen, want één jaar HBO is waarschijnlijk wel meer dan twee jaartjes havo in één.
"Die glücklichen Sklaven sind die erbittertsten Feinde der Freiheit." - Marie von Ebner-Eschenbach
pi_95972182
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Fransen zijn daar heel goed in.
Allah Al Watan Al Malik
pi_95972226
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat zijn kostenverhogende factoren, niet doen dus.
Pardon? Duurzaamheid hoeft zeker niet kostenverhogend te werken. Zeker niet als het op grote schaal wordt toegepast.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 25 april 2011 @ 22:00:58 #22
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95972245
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Wat wilde je hierna doen?
Havo natuurlijk, alleen dan mag school bepalen wat het wordt, 1 jarige of 2 jarige opleiding. Ik ben bang dat ik de 2 jarige krijg omdat de 1 jarige vooral bedoeld zijn voor gezakte havisten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_95972251
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Klopt, maar bedrijven trekken primair naar die landen toe om daar intensieve arbeid te laten verrichten zoals het maken van auto's/shirts/speelgoed, daar komt weinig cultuur en communicatie bij kijken natuurlijk.
De praktijk is super weerbarstig. Je staat toch te kijken hoe Murphy genadeloos toeslaat als je als partijen niet goed communiceert. En dat vooral in het licht van cultuur.

Wist je trouwens dat zo'n 75 % van de communicatie non-verbaal verloopt? En dat dit met Chinezen een hell of job is?
  maandag 25 april 2011 @ 22:02:49 #24
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_95972357
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Havo natuurlijk, alleen dan mag school bepalen wat het wordt, 1 jarige of 2 jarige opleiding. Ik ben bang dat ik de 2 jarige krijg omdat de 1 jarige vooral bedoeld zijn voor gezakte havisten.
Ja, meestal maken ze gebruik van zo'n trucje om je te laten opgaan voor een 2-jarige opleiding.
Dan ben je wel oud als je van de havo afkomt, maar soit, ik kende een vwo-klantje die uiteindelijk 9 jaar over z'n havo-diploma heeft gedaan nadat hij ook was blijven zitten en uiteindelijk gezakt voor vwo op de vavo.
  maandag 25 april 2011 @ 22:03:10 #25
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_95972385
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Duurzaamheid hoeft zeker niet kostenverhogend te werken. Zeker niet als het op grote schaal wordt toegepast.
Ligt er natuurlijk aan waarmee he? Dure verpakkingen voor snoepjes maak je daarmee alleen maar duurder, goedkope elektriciteit voor elektrische auto's is weer iets anders.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')