Oh dat wil niet zeggen dat dat nooit meer gaat gebeuren hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef MarMar het volgende:
Mah XM fijn dat je nu grapefruit gewoon als T eet en niet als ontbijt ook
Dat zijn altijd moeilijke thema's he, leven en dood. Er is helaas geen fout en goed, geen waar en onwaar. Alleen je eigen overtuigingen en wat je zelf vind dat goed is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed Tink!
Ik zit -op een tumtum na- ook nog op schema vandaag
Wel gedoe met familie die je 'onmenselijk' en afschuwelijk noemt, omdat je iemand geen spuitje wil geven![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog een stukje pure chocolade aan mijn lijstje toegevoegd, maar verder zit ik nog op schema.
*trots is, want droomt van ijs en chips
Ik heb het nu wel even moeilijk hoor. Maar het moet, want ik heb ineens een buikjequote:
Gelukkig vond ik in dit geval ondersteuning in de wet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn altijd moeilijke thema's he, leven en dood. Er is helaas geen fout en goed, geen waar en onwaar. Alleen je eigen overtuigingen en wat je zelf vind dat goed is.
Oke, dat is natuurlijk anders. Ik dacht dat het om een 'normale' euthanasie ging (dus binnen de kaders van de wet, en zelfs dan blijft het een ingewikkeld thema)quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Gelukkig vond ik in dit geval ondersteuning in de wet.
Een van de familieleden ging echt naar en boos doen, dat vond ik het ergste. Gebruik je energie beter.
Maar het was een leermoment.
Je zei het zelf al, maar veel zelf koken, maar dan ook écht zelf koken! Alles vers halen, verse groente, en eventueel wat dingen als gezeefde tomaten en tomatenblokjes uit blik op voorraad hebben staan. Tenzij ik het er in wíl gaat er geen suiker door mijn eten heen, omdat ik nagenoeg alles zelf maak, en dat scheelt een hoop. In ieder geval als het gaat om gezondheidquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ja ik moet van die suikers af...Maar die zitten echt overal in![]()
Jij vindt het dus niet erg om lekker lang in de keuken testaan? Lekker kokkerellen etc.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je zei het zelf al, maar veel zelf koken, maar dan ook écht zelf koken! Alles vers halen, verse groente, en eventueel wat dingen als gezeefde tomaten en tomatenblokjes uit blik op voorraad hebben staan. Tenzij ik het er in wíl gaat er geen suiker door mijn eten heen, omdat ik nagenoeg alles zelf maak, en dat scheelt een hoop. In ieder geval als het gaat om gezondheid
Zie de foto hierbovenquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Jij vindt het dus niet erg om lekker lang in de keuken testaan? Lekker kokkerellen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |