abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:19:52 #201
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96007088
Ik heb nog een stukje pure chocolade aan mijn lijstje toegevoegd, maar verder zit ik nog op schema.
*trots is, want droomt van ijs en chips :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96007460
Heel goed Tink!
Ik zit -op een tumtum na- ook nog op schema vandaag :)
Wel gedoe met familie die je 'onmenselijk' en afschuwelijk noemt, omdat je iemand geen spuitje wil geven :o
pi_96007651
D werd zomerse stamppot met bleekselderij, wortel, paprika, tomaat, ui, prei, andijvie en een tartaartje.

En nu ben ik moe en ga ik de rest van de avond in pyjama bankhangen met een dekentje en mijn lief :*
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:31:27 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96007730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:05 schreef MarMar het volgende:
Mah XM fijn dat je nu grapefruit gewoon als T eet en niet als ontbijt ook :)
Oh dat wil niet zeggen dat dat nooit meer gaat gebeuren hoor :@.

En uiteindelijk heb ik vooral de gewone sla opgegeten. De Griekse gaat morgen weer mee naar 't werk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:31:40 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96007743
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
Heel goed Tink!
Ik zit -op een tumtum na- ook nog op schema vandaag :)
Wel gedoe met familie die je 'onmenselijk' en afschuwelijk noemt, omdat je iemand geen spuitje wil geven :o
Dat zijn altijd moeilijke thema's he, leven en dood. Er is helaas geen fout en goed, geen waar en onwaar. Alleen je eigen overtuigingen en wat je zelf vind dat goed is.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:32:12 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96007781
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb nog een stukje pure chocolade aan mijn lijstje toegevoegd, maar verder zit ik nog op schema.
*trots is, want droomt van ijs en chips :')
^O^
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:33:42 #207
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96007876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:32 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

^O^
Ik heb het nu wel even moeilijk hoor. Maar het moet, want ik heb ineens een buikje :o en er stonden een 6 en een 1 op weegschaal, terwijl er vorige week nog een net getal onder de 60 stond }:|
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:35:04 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96007946
Ach, buikjes kunnen ook best sexy zijn :P.
pi_96007998
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat zijn altijd moeilijke thema's he, leven en dood. Er is helaas geen fout en goed, geen waar en onwaar. Alleen je eigen overtuigingen en wat je zelf vind dat goed is.
Gelukkig vond ik in dit geval ondersteuning in de wet.
Een van de familieleden ging echt naar en boos doen, dat vond ik het ergste. Gebruik je energie beter.

Maar het was een leermoment.
pi_96008137
Lijkt me wel heftig Puff! Enmaar nu ga ik echt weg :*
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:39:10 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96008229
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Gelukkig vond ik in dit geval ondersteuning in de wet.
Een van de familieleden ging echt naar en boos doen, dat vond ik het ergste. Gebruik je energie beter.

Maar het was een leermoment.
Oke, dat is natuurlijk anders. Ik dacht dat het om een 'normale' euthanasie ging (dus binnen de kaders van de wet, en zelfs dan blijft het een ingewikkeld thema)
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:41:41 #212
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96008405
ik moet eigenlijk ook even cold turkey afkicken van de suiker, ik eet echt veel rotzooi hier (als extra bovenop mijn normale eten), al valt de schade qua kilo's wel mee denk ik door het vele bewegen. Maar toch, voel me beter met gezonder eten..

Wat niet helpt is dat ik vandaag een paaspakket in mijn brievenbus vond (van de ex O+ :@ ) met oa paaseitjes en paasstol. Dus, als dat op is (en dat duurt vast niet lang :') ) ga ik net als Tink maar eens een tijdje de suiker en chips laten staan. Oh, en ik heb ook nog een bijna volle bak B&J, hm.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_96008682
zal ik ook onder mn steen vandaan kruipen...?

Ik probeer wel mee te lezen maar lukt niet altijd. Misschien dat het met schrijven erbij wat beter gaat?
Ik zou graag een kilo of 8 kwijt willen raken, maar loop best tegen wat dingen aan.

Als eerste zit ik nog steeds in een revalidatietraject na een ongeluk..Dat vergt veel (geestelijke) energie, en zorgt misschien ook wel voor vreetbuien... En mis (denk ik?) discipline!
Ik voel me dik, maar het lukt gewoon niet om de kilo's eraf te krijgen...
Ik denk dat er sowieso wat moet veranderen, en dat is sowieso geen tussendoortjes meer.

zal eens even mijn lijstje voor vandaag neerzetten:

O: 2 sneetjes maisbrood met avocado
T: liga melk (AH)
L: een chocoladewafel ;( :')
D: aardappelsalade (AH) aangevuld met wat groente.
T: nog niks maar denk dat ik straks wat aardbeien ga eten.

Ik drink genoeg. Vooral veel (groene) thee, melk, optimel chocolademelk en appelsap.
Ik sport niet... wat ik wel graag zou willen maar het lukt me niet/komt er steeds niet van...

Ik eet altijd vegetarisch (geen vlees/geen vis) eet heel graag kaas op m'n brood. De pindakaas heb ik al de deur uit gedaan.
En nu zoek ik vooral tips waarmee ik gezond kan gaan eten. Ik eet graag pasta's. Aardappelen gaan er ook wel in, rijst ben ik niet echt dol op maar eet ik wel.
En ik wil hier graag mee blijven schrijven in de hoop dat dit wat meer stimulans geeft om die 8 kilo eraf te krijgen!
pi_96008866

Vrij naar dit recept van Jamie Oliver :9

en nu zit ik vol :o
Ja doei.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:52:30 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96009131
Puff, dat soort dingen zijn zo vreselijk persoonlijk en echt niet om te beoordelen. Maar dat vind ik van de meeste heftige dingen. Oordelen is makkelijk.

Smurfin, veel suikers, weinig groente.

Tink, doorzetten! Herken het ontzettend, na een week vol vreetpartijen, denk ik ook de hele dag : dat kan nog wel, mjoh, kan ook wel.. Nog niet zoveel gehad dus een plak cake met slagroom kan ook wel...

Daarom blijft dit stukje forum ook fijn met lijstjes, dan zie je echt wat je hebt gehad.. In je hoofd is het vaak toch wat anders (te veel of te weinig! )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96009268
en welkom en succes smurfinnetje!
Ja doei.
pi_96009365
Dat laatste wat jij zegt klopt heel erg Uniek... in mijn hoofd heb ik altijd véél meer gegeten of véél slechter dan dat het daadwerkelijk is als ik het nog eens nalees.. :o
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_96009429
ja ik moet van die suikers af...Maar die zitten echt overal in :')

Denk dat ik weer de overhand in de keuken moet nemen, want vriendlief kookt nu heel vaak omdat ik de puf er niet voor heb na een dag werken en fysiotherapie enzo.
Maar door het weer zelf te doen krijg ik het hopelijk weer zelf onder controle.
Dus daar ga ik mee beginnen. zal zo eens de planning van mijn eetlijst voor morgen weergeven.

En bedankt voor het welkom. Het succes heb ik wel nodig ;-)
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:58:05 #219
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96009504
Ik voel me net een junk nu. Denk alleen maar aan rommel :{ Kan me van de vorige afkickpoging (nu al 3 jaar geleden geloof ik) helemaal niet herinneren dat het zo moeilijk was. Maar goed, toen was 'de noodzaak' ook groter dan nu.
pi_96009509
Definitief lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli
L: 2 gekookte aardappelen met 2 kikkererwtburgers, wat sla en yoghurtsaus
T: 5 kleine koekjes
S: 4.5 km. hardlopen met 9.9 km. per uur
D: couscoussalade met gegrilde courgette, wortel en peultjes, wat komkommer, feta en cashews
T: paaseitje, halve mango

Ik ben tevreden!
pi_96009514
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:56 schreef smurfinnetje78 het volgende:
ja ik moet van die suikers af...Maar die zitten echt overal in :')

Je zei het zelf al, maar veel zelf koken, maar dan ook écht zelf koken! Alles vers halen, verse groente, en eventueel wat dingen als gezeefde tomaten en tomatenblokjes uit blik op voorraad hebben staan. Tenzij ik het er in wíl gaat er geen suiker door mijn eten heen, omdat ik nagenoeg alles zelf maak, en dat scheelt een hoop. In ieder geval als het gaat om gezondheid :Y
Ja doei.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:58:58 #222
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_96009560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je zei het zelf al, maar veel zelf koken, maar dan ook écht zelf koken! Alles vers halen, verse groente, en eventueel wat dingen als gezeefde tomaten en tomatenblokjes uit blik op voorraad hebben staan. Tenzij ik het er in wíl gaat er geen suiker door mijn eten heen, omdat ik nagenoeg alles zelf maak, en dat scheelt een hoop. In ieder geval als het gaat om gezondheid :Y
Jij vindt het dus niet erg om lekker lang in de keuken testaan? Lekker kokkerellen etc.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_96009625
Welkom Smurfinnetje :) Succes!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:59:56 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96009633
En mopper. De huidige eigenaar van het bedrijf dat ik wil overnemen begint ineens tegen te stribbelen.
pi_96009644
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Jij vindt het dus niet erg om lekker lang in de keuken testaan? Lekker kokkerellen etc.
Zie de foto hierboven :+ :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')